نوشته شده توسط : niknam

رستوران استلاز بیستروت آنتالیا :

رستوران استلاز بیستروت آنتالیا  یک تغییر خوشایند در انواع ماهی و کبابهاست. منوی ایتالیایی فوق العاده آن شامل غذاهای مدیترانه ایست، اما انتخاب واقعی شما مسافران تور آنتالیا در اینجا می تولند لازانیای ایتالیایی اصیل آن باشد که با سسBechamel درست شده است. سالادها و ساندویچها نیز برای ناهار موجود است، همچنین از پشت میزها قادر به دیدن عبور ترامواها هستید.

 

7fef4__80314986-3146755.jpg

 

 

رستوران کرال سوفاراسی آنتالیا :

اینرستوران آنتالیا معروف به میز شاهانه است. رستوران کرال سوفاراسی آنتالیا به مدت ۲۰ سال قبل از آنکه به سرزمین گرم آنتالیا منتقل شود در آنکارا موفق بوده؛ جاییکه به عنوان نخستین رستوران در تفرجگاه ساحلی شروع به کار نموده است. در فصل تابستانی در باغ بهار خواب گونه مشرف به اسکله خوراک گوشت سرو میشود. اما بنظر میرسد که این رستوران نام خود را از اتاقهای غذاخوری امپراطوری عثمانی قدیم گرفته است. منوی رستوران شامل خوراکهای مدیترانه ای و ترکی است و نوعی غذای دریایی ترکی به نام Tygar را به گردشگران تور آنتالیا پیشنهاد میکند.

آدرس رستوران کرال سوفاراسی  :  Around Town, Yacht Harbor 35, Antalya, Turkey

.jpg

 

رستوران گیزلی باهس آنتالیا :

رستوران گیزلی باهس آنتالیا دارای غذاهای لذیذ و محیطی باشکوه است. یک میز رمانتیک در باغ ایتالیایی، در بلندترین نقطه چشم انداز حیاط خلوت انتخاب کنید، و یا جایی در کنار دیوارهای قدیمی با چشم اندازی به از تاریخ برگزینید. منوی رستوران که از بهترین رستورانهای آنتالیا ست شامل خوراکهای اصیل ترکی است که به همراه خوراکهای ویژه محلی همچون Saksuka که همراه با بادمجان، کدو سبز، گوجه فرنگی و هنر سرآشپز به مسافران تور آنتالیا ارائه میگردد. از دیگر خوراکیهای این رستوران سالاد غذای دریایی آن است که حتما باید آن را امتحان کنید، این سالاد همراه سبزیجات و سس پرتقال سرو میشود. یا کباب مخصوص آنرا که ترکیبی از گوشت راسته گوسفند به همراه گوجه فرنگی، ماست و بادمجان است را از یاد نبرید .

 

_گیزلی_باهس_آنتالیا.jpg

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا بهمن 94

تور آنتالیا نوروز 95





:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های آنتالیا,, بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: