نوشته شده توسط : niknam

مرکز خرید خورشید مشهد

 

مرکز خرید خورسید یکی از مراکز خرید مشهد که در خیابان احمدآباد مشهد است که این مرکز خرید در زمینی به مساحت 1500 مترمربع  در 9 طبقه و 49 واحد تجاری و اداری ساخته شده است.که دراین مرکز خرید انواع  پوشاک، کیف ، لوازم آرایشی و بهداشتی تهیه کنید.این مجموعه بهترین مرکز خرید برای مسافران تور مشهد است.

مجتمع تجاری آرمان مشهد

 

مجتمع تجاری آرمان یکی از لوکس ترین و شیک ترین مجتمع های شهر مشهد است که در نزدیکی حرم امام رضا(ع) قرار دارد.این مجتمع در زمینی به مساحت 10.535 مترمربع در 13 طبقه ساخته شده است. این مجتمع تجاری، تفریحی و اقامتی دارای فضاهای شاد، آبشار و صخره های خیلی بزرگ، محل بازی کودکان و همچنین دارای فوت کورتی با ظرفیت 1300 نفر است.این مجتمع دارای۳۵۹ واحد تجاری ۲۹۰ واحد اقامتی و ۱۱۹ واحد مسکونی هست و ظرفیت پارکینگش هم ۴۴۵ است.از مزیت های این مرکز خرید قرار گرفتن در فاصله حدود 500 متری با بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) است که می تواند در تامین نیازهای زائران تور مشهد گزینه مناسبی باشد.این مجتمع دارای کافی شاپ، رستوران، پارکینگ و ... آماده پذیرایی از شما زائران تور مشهد می باشد.

 


مجتمع تجاری فردوسی در انتهای سی متری طلاب نبش میدان مفتح  در زمینی به مساحت 7000 متر  با ۷۲۵ واحد تجاری و در 4 طبقه قرار دارد. تنوع زیاد در محصولات عرضه شده در مجتمع تجاری فردوسی مشهد همراه با قیمت مناسب باعث استقبال مسافران تور مشهد از این مجموعه شده است.به این صورت که هر طبقه شامل سیسمونی نوزاد و لباس کودک، پوشاک آقایان و خانمها ، یک بورس مانتو و روسری ، لوازم عروس و داماد، ساعت ، بدلیجات، طلا و جواهر به فروش می رسد.

 

آدرس: مشهد - انتهای بلوار مفتح - نرسیده به میدان مفتحبرج نور مشهد :

 

برج نور مشهد  یکی از بزرگترین مجتمع های تجاریمشهد می باشد.این مجتمع در تقاطع خیابان جانباز و خیابان شهید فرامرز عباسیمشهدواقع شده است .اگر باتور مشهدبه مشهد سفر می کنید و قصد دارید از مراکز خرید مشهد دیدن کنید,پیشنهاد ما به شما ,مرکز خرید برج نورمشهداست.

 

بازار رضا مشهد :

 

 

 

 

بازار رضا مشهد یکی از مهم‌ترین مراکز خرید زائرین و مسافران تور مشهد می باشد.  این بازار در فضایی به طول 800 و عرض 30 متر ساخته شده است که مجموعاً 72000 متر مربع زیربنا دارد. طول بازار در دو دالان ودو طبقه جمعاً 3 کیلومتر می باشد. در ازای هر بازار 750 متر است.این مرکز خرید دارای انواع سوغاتی‌های مشهد و مایحتاج زائرین از قبیل انگشتر فیروزه، انواع عقیق، عطریات، زعفران، نبات، مهر و سجاده، تسبیح، پوشاک و شیرینی‌جات می‌باشد که به دلیل نزدیکی به مجموعه حرم مطهر رضوی مورد اقبال و توجه گردشگران تور مشهد قرار دارد.

 

 

 


مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 96 

تور مشهد تیر 96 

تور مشهد مرداد 96

تور مشهد شهریور 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد از کیش



:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,مراکز خرید معروف مشهد ,بهترین مراکز خرید مشهد, مکان های خرید مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی مشهد:

 

 آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی توسی در میان باغی مصفا به فاصله ۲۰ کیلومتری شمال شهر مشهدواقع شده است.این بنای یادمان توسط هوشنگ سیحون بر پایهٔ طرح پیشین آن توسط حسین لرزاده با کمی تغییرات در ابعاد و اندازه و تزئینات، طراحی و بازسازی شد.ساختمان کنونی آرامگاه در سال ۱۳۱۳ هم‌زمان با آیین‌های هزاره فردوسی گشایش یافت.کیخسرو شاهرخ در سال 1305 در توس مکان دفن این شاعر را پیدا کرد. طول مقبره ی فردوسی 6متر و عرض آن 5 متر بوده است . آرامگاه به شکل بناهای پرسپولیس و مقبره کورش در پاسارگاد ساخته شده است. مساحت ساختمان نهصد و چهل و پنج متر بود و برای تزیین آن بهترین سنگ تراش ها تصاویری از شاهنامه را بر روی دیواره های ساختمان حک کردند. این بنا در جشن هزاره ابولقاسم فردوسی افتتاح شد. موزه ای نیز در نزدیکی ساختمان مقبره ساخته شده و می توانید در آنجا بهترین و نفیس ترین شاهنامه ی فردوسی را ببینید.  مهدی اخوان  ثالث به خواسته خودش در کنار این شاعر بزرگ دفن شده است.

 

حکیم ابوالقاسم فردوسی در حدود سال سیصد و بیست و نه ه.ق در شهر طبران توس به متولد شد. پدرش از کشاورزان توس بود که ثروت و موقعیت عالی داشت. ابولقاسم فردوسی در جوانی با درآمدی که از این  املاک پدرش به ارث برده بود زندگی خود را می گذراند و به کسی محتاج نبود. اما کم کم اموال خود را خرج سرودن شاهنامه کرد و در پیری به تنگدستی و فقر رسید.به مسافران تور مشهد پیشنهاد میکنیم ازمقبره شاعر بزرگ ایران دیدن فرمایند.


پارک جنگلی و کمپ طرق 

 

 

پارک جنگلی طرقمشهداز جاذبه های دیدنی زیبای مشهد می باشد که آب و هوای بسیار خوبی دارد و در نزدیکی میدان غدیر در بزرگراه شهید کلانتری قرار گرفته است که دارای انواع درختان و گیاهان طبیعی و متنوع می باشد این بوستان طبیعی با وسعت تقریبی 186 هکتار در بزرگراه شهید کلانتری در حاشیه میدان غدیر واقع گردیده و با وجود گونه‌های گیاهی جنگلی و اشجار متنوع جاذبه مطلوبی را برای گردشگرانتور مشهدایجاد نموده است. 

 

 

درختان دیگری از قبیل افرا، نارون چتری، سرو خمره‌ای، سرو نقره‌ای، ارغوان، کاتالپا، سپیدار و سیب در این پارک دیده می‌شوند که تعداد آن‌ها نسبت به دیگر درختان کمتر است. این مکان در سال 1377ش با ایجاد یکصد هکتار جنگل دست کاشت از منابع طبیعی و ایجاد امکانات رفاهی – تفریحی به یکی از بزرگترین پارک‌های جنگلی تبدیل شد.در پارک جنگلی طرق کمپ وجود دارد که مکانی مخصوص چادر زدن , سرویسهای بهداشتی , زمین بازی ویژه کودکان و غیره می باشد. از وسیع ترین پارکهای مشهد پار ک طرقمشهد می باشد که مسافران تور مشهد از این پارک بازدید می کنند.


سد گلستان مشهد

بند یا سد گلستان نیز از جاذبه های دیدنی فرمانروایی خراسان رضوی وشهر مشهد است که در فاصله ی 6 کیلومتری مشهد و در زیر دست منطقه توریستی طرقبه و شاندیز، آبهای جاری دره های بالادست را پشت خود جمع کرده و منظره ای زیبا و دیدنی به هستی آورده که بسیاری از علاقمندان تور مشهد به طبیعت و تفریح قایق سواری را به سوی خود میکشاند.این سد تاریخی آجری مربوط  به عصر زمان تیموری می شود واهمیت مهندسی آب را در زمانهای قبل  یادآور می شود. روستای تاریخی گلستان که نام سد برگرفته از نام روستا می باشد از لحاظ موقعیت امام زادگان یاسر و ناصر که گفته می شود جسد آنها سوزانده شده از نظرمذهبی حائز اهمیت خاصی است.

 

 


امامزاده سلطان غیاث الدین محمد (ع)

امامزاده سلطان غیاث الدین محمد (علیه السلام)، با پروا به متن سنگ قبر، نام کامل مدفون در گنبد خشتی «امیرغیاث الدین محمد» نام پدرش «امیرطاهر الموسوی» است که نسب شریفش با هفده واسطه به شرح زیربه حضرت موسی بن جعفر (علیه السلام) می رسد:
امیرغیاث الدین محمد بن محمودشاه بن حسین بن طاهر بن حسن بن علی بن محمد بن موسی بن جعفر بن محمد بن اسماعیل بن ستوده تر بن محمد بن ستوده تر بن محمد بن قاسم بن امام موسی کاظم (علیه السلام) موعد ولادت امامزاده پادشاه محمد (علیه السلام) معلوم نیست؛ ولی وفاتش بنا بر کتیبه سنگ قبر وى در ماه رمضان سنه 832 قمری بوده است.
اجداد امامزاده سلطان محمد (علیه السلام) در قرن پنجم لغایت نهم هجرى که حکومت ها دخالتی در پیشه آستانه رضوى نداشتند، اداره کننده اصلى حرم حضرت امام رضا (علیه السلام) بوده اند. بدان سبب نامشان بر روى اغلب اشیاء و آثار قدیمی آستان قدس رضوى همانند کاشی کاریهاى سنجری، سنگاب خوارزمشاهى و در مسجد بالاسر کتیبه شده است.
ایشان در قرون هفتم الی نهم، نقیب سادات شهر مشهد و در قرن هاى نهم تا یازدهم از آنگونه بزرگان و کلانتران این شهر بوده اند. به رغم اطمینان از هویت امیرسلطان محمد (علیه السلام) و انتساب وی به امام موسی بن جعفر (علیه السلام) اسم و نسب کامل امامزاده محمد به صورت «مرتضی، اعظم، سلطان، النقباد، غیاث الدنیا والدین، امیرسلطان محمد بن سلطان النقبا امیر بدالمله والدین طاهر… » تا حضرت پیشوا علی (علیه السلام) بر روی سنگ قبر صندوقی بسیار نفیس او کتیبه شده است.
ایشان در قرون هفتم ـ نهم هجری، نقیب سادات شهر مشهد و در قرن های نهم و یازدهم هجری از دسته بزرگان و کلانتران این شهر بوده اند.از قدیم چنین مرسوم شده که زائران پیش از ادای حاجت خویش و هم پس متعلق به نان و ماست در محل گنبد خشتی انفاق می کرده اند که این سنت هنوز هم کم و بیش جاری و باقی است. گر چه کل روزه گنبد خشتی زیارت می شود؛ اما روزهای چهارشنبه که ویژه زیارت موسی بن جعفر (علیه السلام) و اعقاب ایشان است و نیز جمعه روزها خاص زیارت مزار پادشاه محمد است.
آستان امامزاده سلطان غیاث الدین محمد (علیه السلام) در شهر مشهد، در برزن باستانی نوغان، در فاصله پانصد متری حرم مطهر حضرت رضا (علیه السلام) در کوچه اى به اسم گنبد خشتى مجاور فلکه طبرسی و چهارسوى نوغان واقع شده است.

بناى ساختمان بقعه معروف به گنبد خشتى آنسان که پیداست همزمان با فوت امامزاده سلطان محمد (علیه السلام) در زمان سلطنت شاهرخ تیمور ساخته شده؛ لذا پس از حرم رضوى از قدیمى ترین بناهای مشهد و فقط نشان بارز باقى باقیمانده از سادات موسوى در این شهر است. گنبد بنا دو پوششه است. پوشش داخلى آراسته به مقرنس هایی زیباست. گنبد بیرونى هم به نظر می رسد از ابتدا آجرپوش بوده، بدین سبب به گنبد خشتى شهرت مکشوف است. سوره ملک با خط خوش ریحان در ذیل پوشش داخلى کتیبه شده. لبه هاى چهار بالکن آن هم با سوره اتفاق به خط ثلث آراسته گردیده است. این بنا ظاهراً در موعد قاجار مرمت و داخل آن نقاشى و تزئین شده است. در این تزئین ابیاتى بر روى کتیبه سوره ملک تحریر شده است.

 


مسجد هفتاد و دو تن مشهد

از جمله زیبا ترین بناهای تاریخی دوره نهم هجری - قمری مسجد هفتاد و دو تن مشهد که مقبره امیر غیاث الدین ملک شاه نیز در آنجا واقع شده است می باشد، که واقع در ضلع جنوب غربی حرم  مطهر، در خیابان خسروی، ابتدای بازار بزرگ شده است. مرمت و باسازی این مسجد را شمس الدین محمد تبریزی در سال ۸۵۵ (ه.ق) عهده دار شدند. مسجد هفتاد و دو تن مشهد دارای دو گنبد با ارتفاع 4/17 متر و دو گلدسته بی نظیر و ایوان های اطراف به ارتفاع 4/9 متر می باشد. این بنای تاریخی بی نظیر و زیبا با کاشی های زیبا آراسته شده است و به زمان تیموری برمیگردد این مسجد زیبا مورد علاقه بسیاری از زائران تور مشهد می باشد. 

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد, بهترین جاذبه های گردشگری مشهد ,مکان های گردشگری مشهد ,جاذبه های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

رستوران آراگاست ارمنستان

 

رستوران آراگاست ارمنستان یک رستوران به شکل کشتی  که در سه طبقه هرکدام با موسیقی و منوی خاص خود وجود دارد.این رستوران یکی از بهترین رستوران های ارمنستان است.می‌توانید درون رستوران یا در کنار دریاچه از غذاهای گوناگون ارمنی، پیتزاها و پاستا‌ها لذت ببرید.

آدرس : ایروان، خیابان ایساهاكیان، شماره ۴۱

پیتزا دی روما ارمنستان

 

پیتزا دی روما ارمنستان در همه خیابان های اصلی و مراکز توریستی تابلوی آن را می‌بینید.ذائقه افراد متفاوت است ولی با وجود این از برخی موارد بدیهی نمی‌توان گذشت! اگر به "پیتزا دی روما" می‌روید "سپاس"(سوپ ماست ارمنی) و یا "بُرش"(سوپ روسی) میل فرمایید.شما گردشگران عزیز تور ارمنستان می توانید غذاهای لذیذ این رستوران را میل کنید.

آدرس: ارمنستان، خیابان ابویان شماره ۱

رستوران ماركو پولو ارمنستان

 

رستوران ماركو پولو با فضای باز بسیار عالی در شهر ایروان ارمنستان قرار دارد. این رستوران انواع غذاهای اروپایی، ارمنی، پیتزا و اسنك‌ها در اینجا سرو می‌شود و غذایی خوب را با قیمت مناسب در اختیار گردشگران تور ارمنستان ارائه می دهد.

 

آدرس : ایروان، خیابان ابوویان، شماره ۳/۱

 

رستوران آرارات ارمنستان

 

رستوران آرارات ارمنستان رستورانی با انواع غذاهای لذیذ که دارای قدمت می باشد و به سنت‌ قدیمی خود شهرت گرفته است در منطقه ایروان قرار دارد.رستوران آرارات ارمنستان هنرمندان و نویسندگان زیادی مانند : نرسیسیان، شیراز، ایساهاكیان و دیگر هنرمندان معروف در این رستوران حضور دارند. رستوران آرارات ارمنستان دارای غذاهای ارمنی می باشد و موسیقی زنده محلی هم از برنامه های رستوران آرارات ارمنستان می باشد.مسافران تور ارمنستان نوروز 96 می توانند از غذاهای لذیذ این رستوران لذت ببرند.

 

 

رستوران پروانا ارمنستان

 

رستوران پروانا ارمنستان درخیابان ایروان ارمنستان قرار دارد و یکی از رستوران های محبوب گردشگران تور ارمنستان نوروز 96 است.این رستوران  نه بخاطر کباب‌های خوشمزه و قیمت مناسبش بلکه بخاطر محیط کاملا خانوادگی، موزیک زیبا و شاد، خواننده‌های خوب ارمنی و مردمی آن اوقات خوشی را برای شما رقم می زند و لذت غذا را برای شما چندین برابر می سازد.مسافران تور ارمنستان نوروز 96 می توانند از این مکان لذت ببرند.

 

آدرس: پروشیان، هرازدانی دزور

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از  تور ارمنستان نوروز 96با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

                                  

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

 

تور ارمنستان از مشهد



:: برچسب‌ها: رستوران های ارمنستان ,بهترین رستوران های ارمنستان,رستوران های خوب ارمنستان, رستوران های مناسب ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

گالری ملی ارمنستان

 

گالری ملی ارمنستان جز یکی از موزه های هنری که در سال 1921 تاسیس شده است.مجموعه ای با بیش از 19000 اثر از هنرمندان روس، ارمنی و اروپای غربی است.بعضا از آتار از موزه های هریتاژ (سنت پترزبورگ) و ترتیاکوف (مسکو) به این موزه انتقال یافته است.آثار هنرمندان ارمنی قرن 17 و 18 میلادی  و مجموعه خانواده لازارِو، بنیانگزاران موسسه زبان های شرقی در مسکو، موزه را غنا بخشیده است. بخشی از موزه به هنرمندان ارمنی خارج از کشور اختصاص داده شده آثار بی نظیری از هنرمندان اروپای غربی همچون وان دایک و روبنس نیز در این موزه نگهداری می شود. هنرمندان ارمنی آثار زیبایی رو بر مبنای فرهنگ و آداب و رسوم خود خلق کردن که برای شیفتگان هنر و علاقه مندان به فرهنگ ارمنستان بسیار جذاب است.

دلیجان ارمنستان 

 

دلیجان ارمنستان از زیباترین شهرهای ارمنستان است که دارای هوایی معتدل با تابستانی خنک و زمستانی آفتابی و گرمی را دارد.دارای چشمه های معدنی با هوای تازه  که شفا بخشی چشمه ها مانند آب های ویچی در فرانسه می باشد. به همین دلیل برای کسانی که برای استراحت به شهر دلیجان ارمنستان می روند می توانند از آب گرم  و امکانات درمانی و تفریحی متنوعی برای بزرگسالان و کودکان وجود دارد. شهر دلیجان ارمنستان در قسمت شرقی ارمنستان با کوههای قفقاز در دره رود اقسدف در ارتفاع ۱۱۰-۱۵۰۰ متر بالاتر از سطح دریا است محصور شده می باشد رشته کوههای زیبای دلیجان که با پوشش جنگلی زیاد پوشیده شده است که شبیه مراتع در ارتفاعات کوه های آلپ است.مسافران تور ارمنستان می توانند لحظات خوشی را در این منطقه سپری کنند.

 

 

هامالیر ایروان ارمنستان

هامالیر جزء منحصر بفرد ترین جاذبه های گردشگری ارمنستان است که فرمان دبیر وقت حزب کمونیست بنا شده است و طراح این اثر عقابی را در نظر گرفته که میخواهد از زمین برخیزد و در حال باز کردن بالهایش می باشد. در این مجموعه نمایشگاههای بین المللی، مسابقات ورزشی و کنسرت های مختلف اجرا می شود و از مهمترین امکانات این بنا پیت پاتیناژ (رقص روی یخ ) است که در طول سال قابل استفاده برای گردشگران تور ارمنستان می باشد.

 

گاسگاد ارمنستان

 

گاسگاد ارمنستان معروف به هزار پله یکی از مهم ترن بخش های طرح جتمعی است که در شهر ایروان ارمنستان قرار دارد و در سال 1970 تکمیل شده است. گاسگاد کم ارتفاع ترین نقطه ی شهر را به بلندترین نقطه ی آن متصل می کند و شامل ۷۵۰ پله است که به آن ۱۰۰۰ پله می گویند. درشمالی ترین نقطه گاسگاد یک بنا به مناسبت 50 سالگرد پیروزی روس ها علیه آلمان های نازی ساخته شده است که در مرکز آن یک برجک قرار دارد و بر روی آن نشان جاودانگی حک شده است. در طبقه های گاسگاد تندیس های بسیاری از هنرمندان معاصر یافت می شود.گردشگران تور ارمنستان می توانند از این فضا بازدید کنند.

 

جهت رزرو و خرید تور ارمنستان و اطمینان حاصل کردن از نرخ ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

دره گل ها ارمنستان

دره گل ها در 50 کیلومتری شمال شرقی شهر ایروان ارمنستان در دل کوه قرار گرفته است.از ویژگی های بارز این مکان، طبیعت سرسبز کوهستانی آن است که در فصل تابستان غرق در گها و گیاهان زیبا و در زمستان نیز با انبوهی ازبرف پوشیده می شود. دره گلها شامل مجموعه های ورزشی و انواع رستوران ها و هتلهاست. طول پیست اسکی دره گلها 7 کیلومتر است و درسال 2004 تل سیژ آن بازسازی وبه تعداد ایستگاه های آن اضافه شده است. چهار کلیسای بزرگ و دو کلیسای کوچک، مجموعه کلیسا های دره گلها را تشکیل می دهد. در محوطه کلیسا مقبره بنیانگذار آن و سنگهای صلیبی قرن 12 و 13 می باشد ونیز آرامگاه دو پادشاه ارمنی که در جنگ سلجوقیان جان سپرده اند در آنجا قرار دارد.گردشگران تور ارمنستان می توانند از این منطقه بازدید کنند.



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ارمنستان, بهترین جاذبه های گردشگری ارمنستان, مکان های گردشگری ارمنستان, جاذبه های دیدنی و گردشگری ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

راهنمای سفر به دبی

 

نام دبی از دو کلمه (د) و (با) تشکیل شده است درگذشته نام این منطقه دبا بوده است و به مرور زمان به دبی تبدیل شده است. دبی در دهه 1833 میلادی در دهکده ای از توابع مشایخ ابوظبی بوده است که شیخ مکتوم بن بطی آل مکتوم همراه 8000 نفر از همراهان خود از امارت ابوظبی به لین دهکده کوچ کردند.

شهر دبی یکی از مناطق پر گردشگر جهان است و یکی از امیرنشین های 7 گانه امارات متحده عربی است که بعنوان یکی شهر تمیز و امن شناخته شده است.دبی دارای مراکز خرید و جاذبه های گردشگری بسیاری است که گردشگران  تور دبی  می توانند از این  مناطق بازدید کنند. 

آب و هوای دبی

 

 آب و هوای دبی بسیار گرم و خشک است،دبی در فصل تابستان بسیار گرم و بطور میانگین دارای دمایی حدود 40 درجه سانتی گراد در روز  و 30 درجه سانتی گراد به هنگام شب می باشد.در فصل زمستان نیز هوا گرم است و به طور میانگین دارای دمای ۲۳ درجهٔ سانتی‌گراد (روز) و ۱۴ درجهٔ سانتی‌گراد (شب) می‌باشد.بهترین زمان برای سفر پاییز می باشد و از ماه نوامبر تا آوریل هوای مناسبی دارد.

فرهنگ مردم دبی

فرهنگ دبی بطور همزمان از امارات متحده عربی فزایش جهانی داشته است.فرهنگ امارات متحده عربی عمدتا دین اسلام و فرهنگ سنتی عرب می چرخد.نفوذ فرهنگ اسلامی و عربی در معماری، موسیقی ، لباس، آشپزی و سبک زندگی خود برجسته هستند. 5 بار در روز مسلمانان برای اقامه نماز بپا می خیزند.از سال 2006 جمعه و شنبه ، بعنوان یک مصالحه مسلمانان روز جمعه و آخر هفته غربی شنبه و یکشنبه تعطیلات آخر هفته است.در سال 2005، بیشتر از نیمی از جمعیت شهر دبی خارجی متولد می شود و حدود نیمی از آنها هند است.اثر فرهنگی این شهر صید مروارید است.

فرودگاه دبی

 

فرودگاه بین المللی دبی (YATA، DXB، ICAO، OMDB) مرکز اصلی پرواز امارات است. هواپیمایی امارات یکی از خطوط هوایی رسمی دبی است که در حال حاضر به 111 شهر در 62 کشور از 6 قاره جهان به طور مستقیم پرواز دارد. این فرودگاه هشتمین فرودگاه شلوغ باری جهان در سال 2009 بوده است و چهل و چهارمین فرودگاه شلوغ جهان از نظر تردد بوده است.

حمل و نقل عمومی دبی

کنترل حمل و نقل در دبی توسط (سازمان جاده‌ها و حمل و نقل) انجام می‌شود. در سال ۲۰۰۹ توسط سازمان آمار شهرداری دبی اعلام شد که حدود ۱٬۰۲۱٬۸۸۰ خودرو در اداخل شهر دبی وجود دارد. آمار در سال ۲۰۱۰ تنها ۶ درصد از ساکنان این شهر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند.با این حال دولت دبی بر روی زیرساخت های حمل و نقل عمومی شهر سرمایه گذاری می کند.

کشتی  دبی

 

شما عزیزان حداقل یکبار از کشتی در دبی هستید استفاده کنید.این کشتی کوچک حدود 20 نفر از رودخانه جابه جا میکند.کرایه این کشتی 2.00 درهم( 0.40 یورو) است.

اتوبوس دبی

 

 شما گردشگران تور دبی می توانید از اتوبوس عمومی برای مشاهده شهر استفاده کنید.شبکه اتوبوس بطور گسترده بهبود یافته و کرایه معمولی آن از یک پایانه دبی تا پایانه عدی حدود 4.10 درهم است.قسمت جلوی اتوبوس برای بانوان و خانواده است.

تاکسی دبی

 

تاکسی محبوب ترین راه برای گردش به دور دبی است. حداقل کرایه تاکسی 12 درهم و هزینه معمولا 80 – 100 درهم برای رفتن از یک منطقه به منطقه دیگر است.

مترو دبی

 

در حال حاضر خطوط مترو قرمز و سبز است.در روزهای هفته از ساعت 5:50 صبح تا 23:00 شب و در تعطیلات و آخر هفته (پنج شنبه و شنبه) کمی جلوتر حرکت می کند.با این حال در صبح روز جمعه بسته و حدود ساعت 13.30 حرکت می کند.

جاذبه های گردشگری دبی

جاذبه ها یکی از استراتژی های مهم امیرنشین دبی برای سرازیردلار به امارات متحده می باشد. گردشگریدبیبیشتر برای  خرید است اگر چه جذابه مدرن و تاریخی نیز دارد. در سال ۲۰۰۷ میلادی شهر دبی هشتمین شهر توریستی جهان بود. در سال۲۰۱۵ میلادی، ۱۵۵ میلیون مسافر از دبی بازدید کردند.دبی به پایتخت مرکز خرید خاورمیانه مشهور است که بیش از 70 مرکز خرید دارد.

پارک وایلد وادی دبی

 

یکی از محبوب ترین پارک های آبی دنیا است که بین هتل برج العرب  و ساحلی جمیرا قرار دارد.بزرگترین استخر موج دار خاورمیانه با ارتفاع 1.5 متر در 5 شکل مختلف ایجاد می کند، رودخانه ای بطول 360 متر که می توانید با تویوپ های مخصوصی روی آن شناور باشد.این پارک آبی چندین رستوران و مرکز خرید دارد.

پارک آبی آتلانتیس دبی

 

در داخل محوطه هتل معروف آتلانتیس قرار دارد که معروف ترین آن استخر زیگورت آن است این استخر بسیار زیبا است  و نماد زیگورات هایآمریکای جنوبی و مشابه آن هاست.این پار آبی در جزیره جمیرا قرار دارد.

موزه دبی

 

موزه اصلی در امارات متحده عربی است.در سال 1787 در آل فهیدی فورت ساخته شده و قدیمی ترین ساختمان موجود در دبی است.این موزه توسط پادشاه دبی در سال 1971 با هدف ارائه روش های سنتی زندگی در امارت دبی افتتاح شده است.به هنگام ورود به قلعه می توان صفحه نمایش های مختلف را بازدید کرد.از قلعه یک مسیر به به گالری ها، که نمایش فرهنگ عمومی از زمین، به خصوص در1800sوجود دارد.این شامل آثار باستانی محلی و همچنین آثار مکشوفه از کشورهای آفریقایی و آسیایی که با دبی معامله شد.

سافاری دبی

 

برای شما با دادن زمان واقعی از ماجراجویی، بهترین و هیجان انگیز بسته کویر سافاری ما که توسط آن شما یک فرصت برای لذت بردن از چشم انداز با شکوه از ماسه های عربستان منحصر به فرد است.  اما اگر دنبال هیجان هستید و دیدن کویر به تنهایی راضیتان نمی‌کند، باید از تورهای متنوعی استفاده کنید که شما را همراه یک راننده و ماشین شاسی بلند به دل بیابان می‌فرستند تا لذت رانندگی در شن و بالا و پایین رفتن از تپه‌ها را از نزدیک تجربه کنید. این تورها در سه زمان صبح، عصر و نیمه شب برگزار می‌شوند.احتمال تماشای خورشید مجموعه ای از این مناظر آرام را از دست ندهید.زندگی سنتی از اعراب بادیه نشین و پوشیدن لباس عربی و شیرینی های محلی تازه استفاده کنید.انواع برنامه های هیجان انگیز و پر از خاطرات فراموش نشدنی را با تور دبی تجربه کنید.

خانه اپرا دبی

 

خانه اپرا دبی یکی از بناهای هنری شهردبی است.این بنا در سال 2016 افتتاح شده  و شامل 2000 صندلی می باشد.این ساختمانکه در 70 هزار متر مکعب ساخته می شود شامل دو شکل هندسی با رنگ و شکل و ساختار همگونی هستند که به زیبایی معماری کلاسیک را با هنر آمیخته اند.

مراکز خرید دبی

اگر در دبی هستید مراکز خرید دبی را جدی بگیرید.علاوه بر جنس های مارک به خرده فروشی هم میپردازند.اما خریداران از سراسر شرق میانه و فراتر از آن به دبی امده تا از این مراکز خرید کنند.آب و هوای این شهر بطور مداوم آفتابی است.علاوه بر آب و هوا اقتصاد آن عمیقا در توسعه املاک به نقطه ای ازhypergrowthشناخته شده است که ترکیب منحصر به فردی از انرژی گرمسیری و سرمایه داری به ندرت در شهرهای دیگر صورت می گیرد.نمای ساختمان های دبی به ندرت در جاهای دیگر دیده می شود.دبی دارای بزرگترین آکواریوم سرپوشیده  و پیست اسکی سرپوشیده در جهان است.پنج مرکز خرید معروف دبی:

مرکز خرید ابن بطوطه دبی

 

مرکز خرید خروجی دبی

 

این مرکز در سال 2007  درخروج از دبی درهای خود را به امارات متحده عربی باز کرد.

مرکز خرید برجمان دبی

 

مرکز خرید امارات دبی

 

این مرکز خرید پر رفت و امد ترین مرکزخرید جهان شناخته شده است.این مرکز خرید 2.4 میلیون فوت مربع از فضای طبقات به خرده فروشی اختصاص داده شده است و با به رخ کشیدن 630 مارک های بالا اما طراحان مد از سراسر جهان ایتن بازار بر روی صفحه نمایش قرار گرفته است.

دبی مال

 

دبی مال به صورت خرده فروشی، اوقات فراغت و فضای سرگرمی راست فوق العاده گسترده ای در قلب مرکز شهر دبی است.این بزرگترین و پر بازدید کننده ترین مرکز خرید جهان است به مساحت کل این مرکز 5.9 میلیون فوت مربع است.در سال 2014 بیش از 80 میلیون بازدید کننده داشته استمطالب مرتبط:                      

 تور دبی خرداد 96    

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد



:: برچسب‌ها: راهنمای سفر به دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

آب نمای دبی

 

یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری دبی آب نمای بسیار بزرگ برج خلیفه است. این آب نمای دبی با پخش موزیک تغییر شکل می دهد و با نورهای جالبی شروع به فوران می کند. همیشه برای مشاهده از آب نما در این محل گردشگران تور دبی را مشاهده می کنید که از نقاط دور و نزدیک آمده اند تا از این مکان دیدنی بازدید کنند. این آب نما در هر ثانیه ۸۳ هزار لیتر آب را در فضا منتشر می کند. در همین لحظه برخی ربات ها نیز به کار گرفته شده اند که آب ها را تغییر شکل می دهند و نظر گردشگران تور دبی را به خود جلب می کند. منطقه ای که این آب نما بکار گرفته شده در دریاچه مصنوعی برج خلیفه در مسافتی به میزان ۳۰ هکتار می باشد.این آب نما دارای ۶۶۰۰ چراغ است که با هزینه ۲۱۸ میلیون دلار آمریکا بنا شده است.

 

پارک ساحلی جمیرا دبی

 

پارک ساحلی جمیرا دبی یکی از زیباترین و پربازدیدترین مناطق دیدنی دبی پارک ساحل جمیرا می باشد که به دلیل وجود مکان های گردشگری از قبیل جمیرا بیچ رزیدنس، مسجد بزرگ جمیرا و ساحل جمیرا همواره جز اولین انتخاب های گردشگران تور دبی قرار می‍‌گیرد. پارک ساحل جمیرا دارای ۳ هتل بین المللی شیک می‌باشد که نام آنها همواره خلاقیت معماری مدرن را در ذهن تداعی می‌کند و دارای امکاناتی همچون ۲۰ رستوران بین‌المللی، پارک آبی، کلوپ مخصوص، یاشگاه سلامتی، ۵ استخر سونا و ماساژ، زمین تنیس و…  در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد. این منطقه توریستی داری هتل های بسیار دیگری نیز می‌باشد که امکان دسترسی مسافران تور دبی از اقشار متوسط را نیز فراهم می‌کند. این منطقه از لحاظ موقعیت مکانی به دیگر مناطق گردشی دبی از قبیل مراکز بازرگانی، اداری، تفریحی و توریستی را تسهیل میکند.گردشگران تور دبی می توانند از این مکان زیبا بازدید کنند.

اسکله ابرا دبی

 

اسکله ابرا دبی در منطقه تاریخی دبی قرار دارد و بهترین فرصت برای یک تجربه دریایی است و ده دقیقه گردش با قایق های چوبی و سنتی اسکله در آب های نیلگون خلیج فارس و خنکی آب در هوای داغ دبی لذت خاصی دارد. قایق‌سواری از ابرا در بستکیه آغاز می‌شود، به سمت بازار پارچه‌فروشان و گالری‌های هنر می‌رود و در نهایت به بازار طلا میرسد. سفر دریایی از این جاذبه‌ی دبی، خاطره‌ای فراموش‌نشدنی است. مسافران تور دبی نوروز 96 می توانند از این منطقه گردشگری بازدید کنند.

سافاری بیابانی دبی

 

سافاری بیابانی دبی دربیابان‌های حفاظت‌شده‌ای قرار دارد که شامل تپه‌های کویری و شنی با انواع گونه‌های گیاهی، پرندگان، خزندگان و پستاندارانی مثل غزال عربی می باشد و یکی از مناطق گردشگری تور دبی نوروز 96 است.برای دیدن این مکان، تورهایی وجود دارد تا گردشگران به طبیعت آسیبی نزند. اما اگر دنبال هیجان هستید و دیدن طبیعت به تنهایی راضیتان نمی‌کند، باید از تورهای متنوعی استفاده کنید که شما را همراه یک راننده و ماشین شاسی بلند به دل بیابان می‌فرستند تا لذت رانندگی در شن و بالا و پایین رفتن از تپه‌ها را از نزدیک تجربه کنید. این تورها در سه زمان صبح، عصر و نیمه شب برگزار می‌شوند. در این تورها ماشین شما را جلوی در هتل سوار می‌کند و به دل صحرا می‌برد. تازه می‌توانید برای هیجان بیشتر بخشی از مسیر را خودتان رانندگی کنید. شترسواری در صحرا، اسکی روی شن، عکسبردار از غروب خورشید،رقص، آرایش با حنا، ATV سواریو خوردن ناهار یا شام هم بخشی از جاذبه‌های این تورها است. گردشگران تور دبی نوروز 96 می توانند از این منطقه زیبا لذت ببرند.

 

جهت رزرو تور دبی نوروز 96 و اطلاعات بیشتر از با شماره 41954 -021 تماس حاصل نمایید.

پارک آبی وایلد وادی دبی

 

پارک آبی وایلد وادی دبی پیشرفته ترین پارک آبی دنیا و یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری دبی است که بین هتل برج العرب و هتل ساحلی جمیرا قرار گرفته است.این پارک  امکان سرد و گرم کردن آب در فصل‌های مختلف، داشتن سرسره‌های زیاد، دو ماشین موج‌ سواری مصنوعی و بزرگ‌ترین و بلندترین سرسره‌ آبی جهان در خارج از آمریکا مردم را از هر سن و سالی به خود جذب می‌کند. جلوی در ورودی، آبشاری ۱۸ متری هست که هر ده دقیقه آب را با فشار زیاد به بیرون پرتاب می‌کند. علاوه بر این‌ها، محل ویژه‌ای برای بچه‌ها، بزرگترین استخر موج‌دار خاورمیانه که موج‌هایی با ارتفاع ۱.۵ متر در ۵ شکل مختلف ایجاد می‌کند، رودخانه‌ای به طول ۳۶۰ متر که می‌توانید با تویوپ‌های مخصوصی روی آن شناور باشید و همچنین سرسره‌های خانوادگی بخشی از امکانات پارک وایلد وادی که در اختیار گردشگران تور دبی نوروز 96 قرار می دهد. 

 

 

 مطالب مرتبط:                      

 تور دبی خرداد 96    

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی, بهترین جاذبه های گردشگری دبی, مکان های گردشگری دبی, جاذبه های دیدنی و گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

رستوران کلبه درویش کیش

 

رستوران کلبه درویش کیش یکی از رستوران های سنتی جزیره نقره فام کیش است که در فضایی آرام و دلنشین در کنار ساحل زیبای کیش از گردشگران تور کیش پذیرایی می کند.این رستوران بیشتر شبیه سفره خانه است که در نزدیکی کشتی یونانی قرار دارد و انواع غذاهای لذیذ در این رستوران سرو می شود.

آدرس : ساختمان ساحلی دو ، جاده جهان بعد از کشتی یونانی

 

رستوران خوان سالار کیش

 

رستوران خوان سالار کیش در سال 1350 در جزیره زیبای کیش قرار دارد.این رستوران زیبا که از پرسابقه ترین رستوران های ایران است  انواع غذاهای ایرانی ،فرنگی و دریایی با کیفیت خوب سرو می شود. این رستوران دارای یک سالن غذا خوری بزرگ می باشد و دارای محیطی آرام و دل انگیز برای مسافران  تور کیش سرو غذا است کارکنان رستوران بسیار خوش برخورد می باشند.

آدرس:کیش، روبروی بازار پانیذ بازارچه حافظ

رستوران فودلند کیش

 

 رستوران فودلند کیش با وسعت 2500 متردر سال 1389 افتتاح شده و در نزدیکی کناره کیش ، ساحل مرجان و بازار بزرگ مرجان قرار دارد.در این رستورا ن بیش از 100 نوع  غذا با کیفیت عالی سرو می شود.فضای این رستوران بزرگ، دو کافی شاپ مجزا نیز طراحی شده است، یک کافی شاپ لوکس جهت سرو انواع بستنی، نوشیدنی های سرد و گرم و یک کافی شاپ مراکشی با نام "لیالی" به همراه پذیرایی چای و قلیان که پس از سرو غذا در تالارهای اصلی به راحتی نمی توان از کنار آنها گذشت. این رستوران یکی از 4 ستوران برتر جزیره کیش است که در اختیار مسافرانتور کیش قرار می دهد.

 

 

 

رستوران اسپاگتی کیش

 

رستوران اسپاگتی کیش در جزیره زبیای کیش قرار دارد. این رستوران علاوه بر غذاهای ایرانی غذاهای ایتالیایی را برای مسافرانتور کیش هم سرو می کند و دارای موسیقی زنده می باشد..قیمت غذا در این رستوران متوسط می باشد. رستوران اسپاگتی کیش دارای امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی, رزرو میز برای مراسم است .

 

آدرس : کیش ، هتل پارمیس

رستوران نهنگ سفید کیش

 

رستوران نهنگ سفید کیش انواع غذا‌های ایرانی و دریایی را با كیفیت عالی به مسافران تور کیش ارائه می کند. پذیرایی با محصولات دریایی به دلیل تنوع صید در آب های اطراف جزیره کیش در بیشتر رستوران ها انتخاب اول مسافران کیش است. در جزیره کیش رستوران ها در دو نوع متفاوت وجود دارد یکی رستوران های همراه با موزیک زنده و دیگری رستورانهای معمولی است. مسافران تور کیش می توانند از این رستوران لذت ببرند.

مطالب مرتبط:

 تور کیش خرداد 96    

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه



:: برچسب‌ها: رستوران های کیش ,بهترین رستوران های کیش ,رستوران های خوب کیش, رستوران های مناسب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

گذر هنرمندان کیش

 

پياده‌رو ضلع شرقي خيابان سنايي با سرديس‌هايي از هنرمندان شاخص ايراني آذين شده است که به گذر هنرمندان در کیش معروف می باشد. این مکان با جايگيري و نورپردازي مناسب محلي براي آشنايي گردشگران تور کیش با هنرمندان اين مرز و بوم است. فضاي زيباي گذر به علاقه‌مندان امكان گرفتن عكس يادگاري با اساتيد را مي‌دهد. هدف از طراحی گذر هنرمندان کیش معرفی هنرمندان مشهور کشور عزیزمان و همچنین نشان دادن فرهنگ ایران و هنرمندانش به کشورهای دیگر بوده است.

آدرس گذر هنرمندان کیش : جزيره كيش، حد فاصل ميادين سنايي و ساحل


قایق های کف شیشه ای کیش

قایق های کف شیشه ای کیش در اسکله تفريحي در جزیره کیش مستقر هستند و با استفاده از نورافکن امکان گشت دريايي شبانه را نيز برای گردشگران تور کیش فراهم نموده اند. آب هاي اطراف جزيره کيش محل زندگي انواع موجودات دريايي نظير مرجان ها، ماهاي تزئيني و خوراکي، توتياها، خرچنگ ها، ستاره دريايي و ... است و  قايق های کف شيشه ای تماشاي اين زيبايي ها را امکان پذير نموده اند. اين قايق ها مسافتى را طى مى كنند تا به منطقه اى كه ماهى و مرجان زيادتر است برسند ، طى عبور از نواحى مختلف ساحل شما گردشگران تور کیش مى توانيد مرجان ها و ساير موجودات دريايى كف دريا را ببينيد. 

سافاری کیش

 

مجموعه ورزشی، تفریحی و توریستی پارس سافاری کیش با هدف توسعه گردشگری طبيعی و ایجاد فضایی  شاد و سالم برای همه گروه های سنی به ويژه جوانان و مسافران تور کیش ايجاد شده است . 
سافاری كيش نخستین  برگزار کننده تورهای سافاری صحرا در ایران می باشد و با تلاش مهندسین و صنعتگران ایرانی مهندسی بنا شده است . سافاري (Safari) در لغت به معناي بازديد کردن و سياحت اکتشافي در آفريقا ميباشد و به برنامه تور گردشي گفته ميشود که در آن گردشگران در تور توسط انواع خودروها و يا چهار پايان و با طي مسيري مشخص از مکانهاي ديدني و جذاب بازديد کرده و از آن لذت مي برند .
يکي از معروفترين انواع تور سافاري ، تور صحرا است که شرايط اقليمی و  مسير حرکت آن مكانهای بياباني و صحرائي ميباشد . در اين تورها از خودروهاي دو ديفرانسيل و چهار محور نظير لندرور ، تويوتا لندکروز و... حتي شتر نيز استفاده می شود . 
شرايط اقليمي مورد نياز يک تور صحرا طبيعت گرم و خشک بياباني و نيمه بياباني است. جزیره زيباي کیش با توجه به دارا بودن شرایط آب و هوایی و موقعیت مناسب برای پذیرش گردشگران تور کیش يكي از مكانهاي بالقوه براي تور سافاري است .

 

 

 

 

 


اسكله تفریحی میر مهنا کیش

 

 

اسکله تفریحی میرمهنا به طول 130 متر, عرض 9 متر و مساحت 1578 متر مربع در شمال جزیره كیش و در پارك تفریحی ساحلی میرمهنا واقع شده است. این اسكله به روش شمع فولادی و عرشه بتنی در سال 1385 ساخته شده است. در طول اسكله چهار پلكان برای سوار شدن قایق های تفریحی و چهار محل برای تماشای كیش ساخته شده و دارای نورپردازی زیبا می باشد. با قدم زدن بر روی این اسكله می توان مسجد ساحلی خاتم الانبیاء, اسكله ماهیگیری و رشته كوه های جنوبی كشور ایران را مشاهده كرد. 


 باغ راه ایرانی کیش 

 

باغ راه ایرانی کیش با مساحتی نزدیک به 32 هکتار در قسمت جنوبی بلوار ولایت، حدفاصل میدان هرمز تا میدان سعدی با هدف برایی جاذبه و معرفی فرهنگ اقوام مختلف کشورمان به ساکنان و توریستان داخلی و خارجی جزیره کیش بنا شده است. این مجموعه شامل هشت باغ ایرانی و 9 دروازه و اثر تاریخی شهرهای کشور می باشد که از میدان سعدی با دروازه قرآن شیراز آغاز می شود و در ادامه به ترتیب دروازه سی و سه پل اصفهان دروازه هارونیه مشهد، دروازه رق آباد کرمان، پل دختر لرستان، دروازه ارگ علیشاه تبریز، دروازه طاق بستان کرمانشاه و دروازه های شمیران قرار دارند و در میدان هرمز با نماد سر در باغ ملی تهران به پسین می رسد.

 

باغ راه ایرانی جزیره کیش طولانی ترین باغ راه کشور و مجموعه ای تاریخی، گردشگری و تفریحی با 11 آبنما رودخانه ای به طول 400 متر و 9 نقاشی دیواری برگرفته از فرهنگ ایرانی اسلامی است. نماد باغ راه کیش برگرفته از آثارهنری و معماری اصیل ایرانی است که توسط مجید پازوکی هنرمند خوشنویس کیش طراحی و ساخته شده است که بسیاری از گردشگران تور کیش را به سمت خود جذب می کند.

 

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین  قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

مطالب مرتبط:

 تور کیش خرداد 96    

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش, بهترین جاذبه های گردشگری کیش, مکان های گردشگری کیش, جاذبه های دیدنی و گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

منطقه لارا آنتالیا ترکیه

 

معرفی منطقه لارا آنتالیا بعنوان بهترین منطقه گردشگری ترکیه برای اقامت گردشگران تور آنتالیا و بهترین هتل های 5 ستاره موجود در آنتالیا

 

 

 

 

منطقه لارا آنتالیا با 12 کیلومتر فاصله در شرق ساحل قرار دارد.ساحل لارا دارای یک پرچم آبی است، از شرق صخره های آنتالیا شروع می شود و تا قسمت پایین آبشار دودن به طول چند کیلومتر توسعه یافته و ادامه می یابد و در طول این گستره ساحلی انواع و اقسام امکانات تفریحی، گردشی، رستوران و هتل هادر خدمت مسافران تور آنتالیا قرار می دهند.ساحل شنی لارا با چند کیلومتر فاصله در شرق آنتالیا قرار دارد.بیشترین بخش ساحل آنتالیا توسط خدمات تجاری ارائه چتر، صندلی ساحلی، تنقلات و نوشیدنی،دوش و... برخی از سرگرمی حمایت می شود.شما به راحتی می توانید با وسیله نقلیه بروید.مسافران تور آنتالیا می توانید از ابتدا ساحل تا انتها ساحل به وسیله نقلیه دسترسی دارید.در تعطیلات شما گردشگران می توانید از دریای زیبا مدیترانه با یک ساحل بزرگ شوربا شده، ورزش های آبی و هتل های لوکس لذت ببرید.

شما گردشگران تور آنتالیا می توانید از هتل ها، رستوران محلی، بارها، کافه که بخشی از امکانات ساحلی لارا است لذت ببرید.بیشتر هتل های لارا طی 10 سال ساخته شده است.منطقه لارا آنتالیا بعنوان یکی از محبوب ترین مناطق توریستی لارا است و یکی از مناطق دوست داشتنی مدیترانه ای با آب های شفاف و ملایم دریای مدیترانه این منطقه بعنوان یک منطقه دوست داشتنی برای جذب گردشگران تور آنتالیا است. 

هتل های معروف منطقه لارا آنتالیا

هتل باروت آروم آنتالیا

 

هتل تایتانیک بیچ آنتالیا

 

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

 

هتل بایا لارا  آنتالیا

 

 نقشه منطقه لارا آنتالیا

 

منطقه لارا یک منطقه ساحلی است که در قسمت شرقی آنتالیا قرار دارد.

 

منطقه کمر آنتالیا ترکیه

معرفی منطقه کمر آنتالیا بعنوان زیباترین منطقه گردشگری ترکیه برای اقامت گردشگران تور آنتالیا 

 

 

 

منطقه کمر در 43 کیلومتری آنتالیا قرار دارد.کمر یک روستا واقعا جذاب در حومه کوه های توروس است.جمعیت کمر تقریبا حدودد 10.000 نفر است و تا ساحل 52 کیلومتر فاصله دارد.منطقه کمر برگرفته از جنگل، دریا و کوه می باشد که یک محیط فوق العادهبرای گردشگران تور آنتالیا می باشد.سرمایه گذاری انجام شده برای توسعه صنعت گردشگری اقتصاد نقش مهمی در رشد اقتصاد کمر دارد.این شهر یک نمونه واقعی از شهرنشینی است.منطقه کمر یه منطقه تفریحی گردشی است.کمر منطقه تعطیلات کاملا راحت با سطح دسترسی آسان و سازمان یافته، زیر ساخت های کاملی شامل آب و برق ارتباطات توسط شهرداری به خوبی تامین و ارائه شده است.این امر باعث شده که کمر بعنوان یک شهر توریستی مهم در گردشگری شناخته شده است.منطقه کمر مارینا بطورکامل منجر شده و دارای انواع امکانات برای همه فعالیت های آبی است شما می توانید از سواحل و خلیج جنوب شهر لذت ببرید.دوستداران خرید در محدود  فوق العاده از هدایایی با کیفیت بالا برای فروش لذت ببرید.

بسیاری از هتل ها در کمر فعالیت ها و سرگرمی های خود را برای میهمانان تور آنتالیا ارائه می دهد.در 16 کیلومتری غرب شهر توریستی از کمر است، شهرستان باستانی کیلیا پاسه لیس وجود دارد. شهر مدرن کمر دارای باشگاه های تفریحی و دیسکو فرهنگی پر جنب و جوش با بسیاری از رستوران ها، کافه ها، سواحل، پرچم آبی و یک تفریحگاه ساحلی قایق بادبانی با ظرفیت 180 نفر است.روستای ساحلی محبوب مانند یلدیبی، گوینوک، CayaraT، Camyava، kIRIS، Beycik، Kuzdere، Aslanbucak و Cirali همچنین بسیاری از گزینه های شب زنده داری هیجان انگیز ارائه می کند.

هتل های معروف منطقه کمر آنتالیا

 هتل کریستال دولوکس ریزورت آنتالیا 

 

هتل اورنج کانتی ریزورت آنتالیا

 

هتل وی کینگ استار آنتالیا 

 

هتل شروود کلاب کمر آنتالیا

 

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا 

نقشه منطقه کمر آنتالیا 

 

منطقه کمر یک شهر توریستی است و در نزدیکی دریای مدیترانه قرار دارد.

منطقه بلک آنتالیا ترکیه

 

معرفی منطقه بلک آنتالیا بعنوان بهترین منطقه گردشگری ترکیه برای اقامت گردشگران تور آنتالیا و بهترین هتل های 5 ستاره موجود در آنتالیا

 

 

 

 

 

منطقه توریستی بلک آنتالیا (Belek) واقعا بهشتی برای گردشگران در ساحل دریای مدیترانه است. بلک در ۳۰ کیلومتری در سمت شرق استان آنتالیاواقع شده است.منطقه "مرکز گردشگری بلک" اعلام شد.در سال ۱۹۸۴ با زیبایی های طبیعی شگفت انگیزش کشف شد در سال های بعد به مرور زمان بلک تبدیل شد به آنچه امروز است ، به لطف همکاری بین انجمن گردشگری بلک و انجمن سرمایه گذاران و وزارت گردشگری ترکیه  بهشت روی زمین است.این منطقه دارای درجه اول روستاهای تفریحی، 32 هتل چهار یا پنج ستاره و پنج زمین گلف. همه نوع امکانات در اختیار گردشگران تور آنتالیا  قرار گرفته داد. ارائه یک فضای ایده آل برای خانواده و با دقت ارائه بسیاری از خدمات و فرصت های هدف خشنود مهمان است. تمام امکانات ارائه دادگاه نورافکن تنیس، مناطق بازی، مراکز سلامت و تناسب اندام به طور کامل مجهز، استخر سرپوشیده و فضای باز و بسیاری از امکانات دیگر. صاحبان هتل بلک افتخار است که بلک چهره جدیدی از گردشگری آنتالیا است.

هتل های معروف منطقه بلک آنتالیا

هتل تایتانیک گلف آنتالیا

 

هتل مکس رویال  آنتالیا

 

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا

 

هتل گلوریا سرنیتی آنتالیا

 

نقشه منطقه بلک آنتالیا


منطقه آلانیا آنتالیا ترکیه

معرفی منطقه آلانیا آنتالیا بعنوان زیباترین منطقه گردشگری ترکیه برای اقامت گردشگران تور آنتالیا 

 

 

آلانیا در شرق آنتالیا واقع شده است. در آلانیا با شکوه هیل که دارای ارتفاع 300 متر است. بسیار چشمگیر و واقع در شبه جزیره که به نظر میرسد افزونه جنوب از کوه ها که آمده اند بسیار نزدیک به دریا است. در غرب و در شرق بخش که در آن این شبه جزیره شیب دار متصل به ساحل است یک خلیج با ماسه بسیار خوب است یک ساحل طولانی و گسترده ای به این تصور است .آلانیا امروز است که در دشت های میان کوه توروس در پشت در پا شمالی این تپه ارگ ​​و شبه جزیره در طرف مقابل واقع شده است. این شهرستان دارای 2 سواحل مختلف هر کدام با یک طبیعت فوق العاده و یکی از آنها نهفته است هنوز هم به عنوان یک دریاچه در شرق، و از سوی دیگر رو به دریا باز در غرب است.

تفرجگاه ساحلی و بندر مدرن در داخل خلیج، که همچنین میزبان بندر باستان، برج قرمز توسط سلجوقیان در سن میانه و کشتی سازی بنا وجود دارد. این تفرجگاه ساحلی قادر به جلسه تمام الزامات قایق های کوچک و قایق بادبانی است. از اینجا به سواحل مدیترانه و دریای اژه روزانه و یا تورهای بلند مدت سازمان یافته است.

  • تاریخچه آلانیا
  • موزه آلانیا ،موزه برج قرمز (برج قرمز)
  • کشتی سازی و Tophane برج قرمز (برج قرمز)
  • غارهای آلانیا
  •  ارگ آلانیا دژ

هتل های معروف منطقه آلانیا آنتالیا

  هتل یوتوپیا ورلد آلانیا 

 

 

 هتل گراندا آلانیا  

 

 

 هتل دلفین دلوکس آلانیا

 

 

 

نقشه منطقه آلانیا آنتالیا

 


 منطقه سیده آنتالیا ترکیه

 معرفی منطقه سیده  آنتالیا بعنوان بهترین منطقه گردشگری ترکیه برای اقامت گردشگران تور آنتالیا 

 

 

  • دیوار شهر 
  • دروازه اصلی و دروازه های دیگر
  • شهرستان چشمه
  • قنات
  • خیابان ستون چهارم
  • این ساختمان با چشمه مقدس
  • میدان تجاری و معبد Tykhe
  • تئاتر
  • آگورا حمام (موزه جانبی)
  • گیت یاد ماندنی دروازه یاد ماندنی
  •  چشمه به یاد ماندنی Vespasianus
  • چشمه با سه استخر 
  •  آبگرم
  •  معبد دیونیسوس
  • خیابان بندر
  • کلیسای تئاتر
  • حمام بندر
  • معبد آپولو 

هتل های معروف منطقه سیده آنتالیا

هتل کریستال سان ست آنتالیا 

 

هتل سلطان سیده آنتالیا

 

هتل سیده پرمیوم آنتالیا

 

هتل باروت آروم آنتالیا

 

نقشه منطقه سیده آنتالیا

 

 

 

 مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا خرداد 96 

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا, بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا ,مکان های دیدنی آنتالیا , مکان های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

موزه آنتالیا که به موزه باستان شناسی آنتالیا نیز مشهور میباشد یکی از بزرگترین موزه های ترکیه است و دارای ۱۳ تالار نمایشگاهی و یک گالری رو باز است.این موزه که مساحتی حدود ۷۰۰۰ متر مربع را به خود اختصاص داده، ۵۰۰۰ اثر هنری از آناتولی را در خود جای داده است. موزه آنتالیا در سال ۱۹۸۸ جایزه ویژه انجمن اروپا را از آن خود کرد.

 

 

 


ساحل آلانیا :

ساحل آلانیا ساحلی شنی است که درارای ساحل آبی به رنگ فیروزه است که در هوای آرام میتوانید ماهی ها را در سواحل نارنجی کی کوبات مشاهده کنید .شهر آلانیا یکی از شهرهای توریستی آنتالیا نیز هست مکانهای تفریحی زیادی در شهر آلانیا است از قبیل پلاژها و پارکهای ابی آلانیا ، غار دامالاش آنتالیا و ساحل کی کوبات آلانیا...

 

 


پارک کارالیولو آنتالیا :

 این پارک جزو بزرگترین پارک های آنتالیا می باشد و در قسمت جنوبی شهر قرار گرفته است. اطراف این پارک را مناطق دیدنی آنتالیا مانند تئاتر شهر و قلعه باستانی هیدرلیک قرار گرفته است . پارک کارالیولو آنتالیا مشرف به بندر روم و خلیج آنتالیا می باشد . این پارک یکی از زیباترین پارک های آنتالیا می باشد و همه ساله بسیاری از مسافران تور آنتالیا از این پارک دیدن می کنند . از دیگر جاذبه زهای این پارک مجسمه ها و پیکر های سنگی ای می باشد که زیبایی خاصی به این پارک بخشیده است .

 

 

 

 دره کوپرولو پارک طبیعی آنتالیا :

دره کوپرولو که یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا به شمار می رود یک دره باریک و عمیق است .این دره زیبا 14 کیلومتر طول و 400 متر عمق دارد . در امتداد این دره رودخانه کوپرو قرار گرفته است . در این منطقه انواع خوراک های ماهی به توریست های آنتالیاارائه می شود .

 

 

پارک ملی کوه های المپوس بیگ آنتالیا :

پارک ملی کوه های المپوس بیگ در فاصله 15 کیلومتری شهر توریستی آنتالیا قرار دارد که نام آن را برگرفته از نام  کوه های المپوس این شهر گرفتهشده است. این پارک متشکل از درختان مو , درختان ساحلی , کاج های بلند , انجیرهای وحشی , خرزهره های بسیار زیبا و.... می باشد و همچنین سواحل بی نظیر آن باعث جلب توجه بسیاری از گردشگران  آنتالیا شده است.این پارک تقریبا 33400 مترمربع وسعت دارد که دارای تفرجگاه هایی به نام های کارقی جاک , توپچام , کوچوک چاتلی جاک , بیوک چاتلی جاک و 325 چادر است که محل استراحت گردشگران آنتالیا می باشد. از دیگر جاذبه های این پارک که توجه گردشگران را به خود جلب می کند ساحل المپوس , چیرالی و ساحل یانارتاش می باشد. همچنین شهرهای باستانی زیبا و پلاژهای طبیعی بی نظیر و زیبایی که در قسمت غربی ساحل دریای مدیترانه قرار دارند توجه تمام گردشگران را به سمت خود جلب می کند.

 

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا, بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا ,مکان های دیدنی آنتالیا , مکان های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل 4 ستاره آسیا مشهد در خیابان پاسداران مشهد قرار دارد. فاصله هتل از حرم مطهر حدودا 5 دقیقه با ماشین و 20 دقیقه پیاده می باشد. فرودگاه مشهد 25 دقیقه از این هتل فاصله دارد. همچنین ایستگاه راه آهن در فاصله 30 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.

_آسیا_مشهد.jpg

 

_آسیا_مشهد_1.jpg

امکانات هتل آسیا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی نت، اینترنت در لابی، استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ اختصاصی، پارک کودکان، آسانسور، ماهواره، سرویس حرم، صندوق امانات اختصاصی سالن کنفرانس، کافی شاپ، گشت درون شهری و برون شهری، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، سالن ورزشی و...

_آسیا_مشهد_2.jpg

_آسیا_مشهد3.jpg


 

هتل اترک مشهد:

یکی از هتلهای نزدیک به حرم و تمیز مشهد، هتل 4 ستاره اترک است. هتل 4 ستاره اترک مشهد در مجاورت حرم مطهر امام رضا احداث شده است. این هتل در مجموع از 45 آپارتمان دو خوابه ، 25 سوئيت و 100 اتاق دو و سه تخته تشکیل شده است. حرم امام رضا (ع) در فاصله کمتر از 800 متری این هتل قرار گرفته است. هتل اترک با فاصله کمتر از 3 دقیقه به حرم با فراهم کردن امکانات کامل اقامتی توانسته است به یکی از گزینه های مناسب برای مسافران مشهد تبدیل شود.

_اترک_مشهد_1.jpg

_اترک_مشهد3.jpg

امکانات هتل اترک مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، صندوق امانات،اینترنت در لابی، آسانسور، کافی شاپ،  فروشگاه، ماهواره، نمازخانه، اعلام حرق، لاندری،تاکسی سرویس،  کافی نت، خودپرداز، روم سرویس و...

_اترک_مشهد8.jpg

_اترک_مشهد9.jpg

هتل نور مشهد

noor.jpg

هتل نور مشهد 3 ستاره در نزدیکی حرم امام رضا (علیه السلام)  قرار دارد که این هتل در سال 1386 افتتاح شده و در سال 1390 مورد بازسازی قرار گرفته است. فاصله هتل نور مشهد تا حرم مطهر حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) کمتر از ۵ دقیقه می باشد. هتل نور مشهد دو رستوران با طبخ انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، عربی و... و كافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، پارکینگ اختصاصی، لاندری،لابی،کافی شاپ، سیستم اعلام حریق و ... آماده خدمت رسانی به شما مسافران عزیز تور مشهد می باشد.

noor1.jpg

noor2.jpg

آدرس هتل : میدان بیت المقدس_ خیابان خسروی نو(شهید اندرزگو)_ جنب وروی باب الجواد

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از  قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل 5 ستاره مدینه الرضا مشهد:

هتل 5 ستاره مدینه الرضا مشهد در آستانه ورود به حریم مجموعه رضوی احداث شده به صورتی که با حرم مطهر امام رضا فقط 150 متر فاصله دارد. این هتل در مجموع از 400 اتاق و سوئیت متنوع تشکیل شده است. همچنین هتل با فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد 25 دقیقه و با مرکز شهر فقط 10 دقیقه فاصله دارد.مسافران برای رزرو تور مشهد می توانند با آژانس سالی گشت تماس بگیرند.

_مدینه_1.jpg

_مدینه_3.jpg

امکانات هتل مدینه الرضا مشهدبرای مسافران تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی، سالن همایش و آمفی تئاتر، آسانسور، کافی شاپ،صندوق امانات، مرکز خرید، تهویه، اینترنت پر سرعت رایگان، رستوران گردان، انبار بار و چمدان،باند هلی کوپتر، آرایشگاه، دستگاه خودپرداز، سرویس نگه داری از کودک، چهار طبقه پارکینگ استخرسرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، سالن تنیس، میز بیلیارد، سالن بدنسازی، کتابخانه، کافی نت، نماز خانه، لاندری، کلید الکترونیکی،  خدمات خانه داری، خدمات تعمیر لباس، کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس، صرافی و...

_مدینه4.JPG

 

هتل بین المللی کوثر ناب مشهد در زمینی به مساحت حدود ۳۶۸۶ متر مربع و در یکی از بهترین مناطق مشهد و در حاشیه بلوار تازه تاسیس امیرالمومنین(ع)  و به صورت ۴ نبش واقع شده است.این هتل در مجمع از 51 اتاق تشکیل شده است. این هتل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. حرم مطهر 10 دقیقه و فرودگاه مشهد 30 دقیقه باااین هتل فاصله دارد.امکان اقامت حدود ۲۱۰ نفردر يک شب تنوع در متراژ واحدهای تجاری از ۱۲ مترمربع تا ۳۲ مترمربع استفاده از مصالح درجه يک داخلی وخارجی از ديگر خصيصه هاي بارز برج کوثر ناب می باشد.

امکانات هتل کوثر ناب مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت رایگان در لابی و اتاق، آسانسور، لابی، لاندری، روم سرویس، ماهواره، صندوق امانات، اعلام حرق، کافی شاپ ,مجهز به ماشین لباسشویی,ظرفشویی و مایکروفر و...

مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 96 

تور مشهد تیر 96 

تور مشهد مرداد 96

تور مشهد شهریور 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد از کیش



:: برچسب‌ها: هتل های مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل آرمنیا رویال پالاس ایروان ارمنستان

armenia.jpg

هتل آرمنیا رویال پالاس ایروان ارمنستان 4 ستاره در شهر ارمنستان قرار دارد.این هتل 10 دقیقه تا مرکز شهر و تا فرودگاه 20 دقیقه با ماشین فاصله دارد.این هتل در مکان آرام و دور از سروصدای شهر پیمان دارد.با کیفیت بالا از مسافران تور ارمنستانپذیرایی می کند.این هتل 4 ستاره از 59 اتاق تشکیل شده است که همگی اتاق ها شیک و مجلل و تمامی پنجره ها رو به کوه آرارات قرار دارد.اتاقها دارای خدماتی همچون تلویزیون،تلفن، اینترنت و ... که مسافران با انتخاب هتل آرمنیا رویال پالاس ایروان ارمنستان سفر خوبی ر ا سپری می کنند.

armenia5.jpg

armenia2.jpg

امکانات هتل آرمنیا رویال پالاس ایروان ارمنستان:

2 رستوران،لابی، چایخانه، پذیرایی در محوطه و باغ هتل، سالن کنفرانس با ظرفیت 150 نفر،سالن ملاقات با ظرفیت 25 نفر،مرکز تجاری،سالن بدنسازی،استخر و سونا، سالن بیلیارد، سیستم تهویه هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، خشکشویی، صندوق امانات و خدمات  شبانه روزی آماده پذیرایی از شما گردشگران تور ارمنستان است.

armenia1.jpg

armenia4.jpg

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور ارمنستان با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

 

هتل پاریس ایروان ارمنستان

از بهترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره ارمنستان هتل پاریس ایروان ارمنستان است که در خیابان امیریان،در داون تون ایروان ارمنستان می باشد. هتل پاریس ایروان ارمنستان دارای 65 اتاق که هر کدام بسیار تمیزو شیک با امکاناتی عالی نظیر سیستم تهویه و مینی بار، کتری برقی و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل بسیار به رستوران ها، موزه ها، گالری ها و مراکز خرید می باشد و مسافران تور ارمنستان می توانند با کمی پیاده روی به آنجا بروند و دیدن نمایند. رستوران هتل پاریس ایروان ارمنستان دارای انواع غذاهای مختلف و متنوع همراه با دسر های خوشمزه مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. 

امکانات هتل پاریس ایروان ارمنستان:

2 اتاق کنفرانس، تراس برای مسافران تور ارمنستان، بار، پذیرش 24 ساعته، باشگاه، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، رستوران، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، مرکز بیزنس، وای فای رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل هرازدان ارمنستان

هتل هرازدان ارمنستان واقع در سیتی سنتر (مرکز شهر)،و در نزدیکی میدان جمهوری با 13 طبقه و چشم اندازی به رودخانه هرازدان تاسیس شده در سال 1977 و باسازی شده در سال 2006 با سبکی اروپایی محیطی دل نواز و آرامش بخشی را برای مسافران عزیز تور ارمنستان به ارمغان اورده است.این هتل 3 ستاره به نوبه خود از بهترین هتل های ارمنستان می باشد.این هتل دارای 58 باب اتاق با استانداردهای اروپایی با امکاناتی مجهز به سیستم تهویه جداگانه ، مینی بار و کانالهای تلویزیونی ماهواره‌ای می باشد.

 

امکانات هتل هرازدان ارمنستان :

 هتل دارای 3 رستوران و کافه با انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ با کیفیت که در تمامی طول شبانه روز اماده پذیرایی از میهمانان تور ارمنستان می باشد همچنین هتل دارای استخر روباز ، استخر سرباز (فصلی) ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ،سالن بیلیارد و پارکینگ،تنیس روی میز ،اینترنت وایرلس در فضاهای عمومی هتل،اینترنت با سرعت بالا در تمامی اتاق ها،خشکشویی که به رایگان در اختیار مسافران تور ارمنستان داده می شود.

 

 

هتل رجینه ایروان ارمنستان

یکی از هتل های خوب و تمیز ارمنستان هتل 3 ستاره رجینه ایروان ارمنستان است. که در حومه نزدیک به ورزشگاه هرازدان، مسجد آبی و یادمان نسلکشی ارمنستان قرار گرفته است. هتل رجینه ایروان ارمنستان دارای ۶۰ اتاق بزرگ و شیک که هر کدام امکانات عالی نظیر مینی بار,  سشوار, دسترسی به اینترنت و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. رستوران ملکه این هتل دارای بهترین غذاهای اروپایی و تخصص از منطقه ایروان و بین المللی همراه با کافی شاپی از انواع نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل رجینه ایروان ارمنستان یکی از هتل های مورد علاقه میدان جمهوری است که مرکز شهر در حدود ۵ کیلومتری و نزدیک ترین ایستگاه حمل و نقل عمومی ۵۰۰ متر این هتل قرار دارد. مسافران تور ارمنستاندر فضای عمومی هتل هم می توانند از اینترنت استفاده کنند. 

امکانات هتل رجینه ایروان ارمنستان:

خدمات شاتل (هزینه اضافه)، میز پذیرش ۲۴ ساعته، نرخ ارز،نگهداری چمدان، دستگاه خودپرداز, خدمات دربان مخصوص مسافرانتور ارمنستان ، خدمات اتو، امکانات ضیافت، مرکز کسب و کار، فکس, کپی، ایمنی جعبه سپرده گذاری، اتاق غیر سیگاری، امکانات برای مهمانان معلول، رستوران, کافه, . پارکینگ رایگان و ... که برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان

از بهترین و مناسب ترین هتل های 3 ستاره ارمنستان هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان است که در مرکز 5 کیلومتری سیتی سنتر ایروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان دارای 15 اتاق تمیز و مناسب و با امکاناتی مناسب در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل دارای استخری سر پوشیده و تمیز است که مسافران تور ارمنستان از ساعت 6 بعد از ظهر می توانند به آنجا بروند و اوقات خوشی را سپری کنند. هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان دارای باغی زیبا و سر سبز که در آن آلاچیق هایی موجود است که مسافران تور ارمنستان می توانند به سرو صبحانه به آنجا بروند. هتل دارای ترانسفر فرودگاهی رایگان می باشد و در نزدیکی باغ وحش,  ایستگاه اصلی راه آهن و فرودگاه می باشد.

امکانات هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان:

باغ، تراس، استخر، سونا، ماساژ، حمام ترکی برای مسافران تور ارمنستان، رستوران، روم سرویس، ترانسفر فرودگاه(رایگان)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، سوییت ماه عسل، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. 

 

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

                                  

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های ارمنستان,بهترین هتل های ارمنستان , لوکس ترین هتل ارمنستان , مجلل ترین هتل ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل فیرمونت دبی

firmont.jpg

هتل فیرمونت دبی در شمار هتل های 5 ستاره لوکس دبی قرار دارد. از نظر موقعیت مکانی در مقابل مترو و مرکز تجارت جهانی قرار گرفته و تا فرودگاه بین المللی دبی 10 کیلومتر ، تا مرکز خرید 20 دقیقه و تا برج خلیفه فاصله کوتاهی دارد.این هتل زیبا در مجموع 394 اتاق دارد که تمامی اتاق ها دارای رنگ آمیزی شاد و چیدمان تاق ها مدرن است که اتاق ها مجهز به پنجره‌های تمام قدی با منظره 360 درجه‌ی خلیج‌ فارس و شهر است. مسافران تور دبی با انتخاب این هتل احساس راحتی و آرامش می کنند.

firmont4.jpg

 firmont3.jpg

خدمات هتل فیرمونت دبی:

رستوران برای صرف شام در رستوران نویر و کافه سوشی که نقطه ملاقات سنت و نوآوری است،استیک‌های رستوران اکسچنج گریل و یا در فضای خودمانی دوکوز که رستورانی ترکی روی پشت‌بام است، لذت ببرید.

 

جکوزی ، دو استخر روبازبرروی پشت بام ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار،صرافی، آرایشگاه، اتاق جلسه و... 

firmont2.jpg

 

هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

هتل گیت وی دبی

_گیت_وی_دبی_1.jpg

هتل گیت وی دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه بر دبی در خیابان خالد ابن ولید واقع شده است. این هتل به وسایل حمل و نقل عمومی بسیار نزدیک است به طوریکه فاصله این هتل تا مترو 55 دقیقه رانندگی با ماشین می باشد همچنین از نظر دسترسی به بازار ها نیز این هتل در چند متری بازار کامپیوتر دبی واقع شده است از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور دبی محسوب می شود.  این هتل از 188 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها بسیار لوکس و مدرن هستند. تمامی قسمت های این هتل مجهز به وای فای است و میهمانان تور دبی می توانند به صورت رایگان از آن بهره ببرند . این هتل تا موزه دبی در قلعه الفهیدی 500 متر،  تا مرکزنمایشگاه های بین المللی دبی 4 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی  6/5 کیلومتر فاصله دارد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

امکانات هتل گیت وی دبی

استخر رو باز، حمام ترکی، سونا، ماساژ، خدمات تور، خدمات بلیت، پارکینگ سرپوشیده رایگان برای میهمانان تور دبی ، باشگاه،  ترانسفر فرودگاهی، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه ، آسانسور و ...

_گیت_وی_دبی_2.jpg

_گیت_وی_دبی_3.jpg

_گیت_وی_دبی_4.jpg

_گیت_وی_دبی_5.jpg

 

هتل نووتل البرشا دبی

_نووتل_البرشا_دبی_1.jpg

هتل نووتل البرشا دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در 1/6 کیلومتری مال امارات واقع شده است. این هتل تا ایستگاه مترو "شرف دی جی" 300 متر فاصله دارد. هتل دارای 4655 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به دکوراسیون مدرن، سیستم تهویه، وای فای رایگان، مینی بار و تلویزیون می باشند و آپارتمان های آن دارای آشپزخانه و حمامی مجهز می باشند. این هتل برای آن دسته از مسافران تور دبی که به قصد تجارت سفر می کنند، یک مرکز بیزنس و اتاق جلسه و اتاق کنفرانسی مدرن نیز فراهم کرده است . فاصله هتل نووتل تا مارینا 5/6 کیلومتر و تا دبی مال 12/9 کیلومتر می باشد، همچنین فاصله آن تا فرودگاه  22/5 کیلومتر است. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

آدرس نووتل البرشا دبی Off Sharaf DG Metro Station | Sheik Zayed Road, Al Barsha 1Dubai 450011, United Arab Emirates

امکانات هتل نووتل البرشا دبی

استخر سر باز، باشگاه، اسپا، رستوران، روم سرویس، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، لاندری،  خشکشویی، اتوکشی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روزنامه، اتاق های خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان.

 

هتل نسیما رویال دبی

nasima.jpg

هتل نسیما رویال دبی دز خیابان شیخ زلئد دبی بنا شده است.این هتل 5 ستاره در نزدیکی پارک Park Place است و دسترسی آسانی به برج های امارات Emirates Towers ونمایشگاه و کنفرانس بین المللی دبی خواهید داشت. این هتل تا  مرکز مالی بین المللی دبی ، مرکز خرید ال‌هانا ، مرکز تجارت جهانی دبی Dubai World Trade Centre 3 ،مرکز خرید بزرگ دبی Dubai Mall و برج خلیفه Burj Khalifa نیز در فاصله 5 کیلومتری هتل نسیما قرار دارد. گردشگران تور دبی با انتخاب این هتل احساس آرامش می کنند.

nasima6.jpg

امکانات اتاق ها:

این هتل لوکس از 471 اتاق تشکیل شده و دکوراسیون اتاق های شیک و مدرن می باشد و دارای رنگ آمیزی آن شاد است.خدماتی نظیر وان، تلویزیون صفحه تخت، سیستم سرمایشی-گرمایشی، مینی بار و... 

nasima5.jpg

nasima3.jpg

 امکانات هتل نسیما رویال دبی:

استخر، باشگاه تناسب اندام، سونا، جکوزی، سالن زیبایی، اینترنت رایگان، سرویس رفت و برگشت رایگان، خدمات 24 ساعته، خدمات ماساژ، حمام، سالن اسپا و تندرستی، استخر مخصوص کودکان، فضا برای ملاقات های کاری، اتاق کنفرانس و میزگرد، خشکشویی، خدمات نگهداری از کودکان، صرافی، خودپرداز، اتاق امانات در در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد و با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپربی می کنند.

nasima1.jpg

nasima2.jpg

nasima4.jpg

nasima7.jpg

nasima8.jpg

جهت خرید تور دبی و  اطلاع از نرخ ویژه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل موون پیک جمیرا دبی

movenpick-hotel-dubai.jpg

هتل موون پیک جمیرا دبی 5 ستاره در منطقه جمیرا شهر دبی قرار دارد و در شمار هتل های MÖVENPICK می‌باشد. این هتل لوکس در ساحل زیبا و شنی جمیرا قرار دارد و تنها چند قدم تا کافه های بی شمار ساحلی و مرکز خرید ساحلی 'THE BEACH' فاصله دارد. سرویس دهی این هتل لوکس BB و دارای ساحل اختصاصی می باشد.از هتل تا مرکز شهر دبی حدود 22 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی دبی 32 کیلومتر،تا امارات مال و بازار ابن بطوطه هم ۱۰ دقیقه با تاکسی فاصله دارد.

امکانات اتاق ها:

movenpick-hotel-dubai2.jpg

این هتل در مجموع دارای 294 اتاق می باشد و شامل اتاق دلوکس،اتاق اجرایی،اتاق سوپریور،اتاق خانوادگی،سوئیت اجرایی و رویال سوئیت است. تمامی اتاق های این هتل دارای تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی، سشوار و اینترنت رایگان هستند و دارای بالکن اختصاصی رو به دریا می باشد.

movenpick-hotel-dubai1.jpg

امکانات هتل موون پیک جمیرا دبی:

 استخر روباز، ساحل اختصاصی، مرکز SPA، سونا و باشگاه بدن سازی اشاره کرد.

movenpick-hotel-dubai3.jpg

movenpick-hotel-dubai4.jpg

بابت خرید و رزرو بلیطتور دبیو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی خرداد 96    

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل آپارتمان فارابی کیش

Hotel-Farabi-1.JPG

هتل آپارتمان فارابی کیش در جزیره زیبای کیش قرار دارد و برای مسافران تور کیش می تواند خاطرات خوشی را در ذهن خود حک کنند. این هتل ۲ ستاره جزیره کیش  شامل ۶۰ واحد سوئیت یک خوابه ، سوئیت دو خوابه ۵۰ واحد ، سوئیت دو تخته ۸ واحد و ۱۸ واحد سوئیت دو نفر به بالا می باشد. گردشگران تور کیش که قصد رزرو را دارند، رزرو هتل فارابی کیش به عنوان یک هتل دو ستاره در کیش را در نظر داشته باشند.امکانات هتل آپارتمان فارابی کیش:

رستوران، کافى شاپ، ماهواره، ترانسفرفرودگاهی، خشکشویی، گشت دور جزیره، آرایشگاه آقایان، چایخانه سنتی، کافی نت، مینى بار و صندوق امانات و ...

 

 

هتل 5 ستاره شایگان کیش به سال 1381 خورشیدی در زمینی به مساحت 15000 مترمربع و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش افتتاح گردید.

 

 

امکانات هتل شایگان کیش :

 

این هتل دارای 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه بوده که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند.

دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارها نظیر پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها سبب شده تا هتل شایگان انتخاب اول میهمانان جزیره کیش باشد.

کارکنان خونگرم، آموزش دیده و مجرب هتل شایگان در تلاشند تا اقامتی دلپذیر و شاد همراه با آسایش را برای میهمانان گرانقدر مهیا سازند.

(برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید )

 

 

هتل 5 ستاره بزرگ داریوش کیش به راستی نمادی از فرهنگ و تاریخ کهن کشور بزرگ ایران زمین است. زیبا و مدرن که بعنوان یگانه نماد تاریخی کشور با معماری یکتای جهانی خود، شکوه سلطنت گسترده، فرهنگ  و تمدّن ایرانیان عزیز را آشکار نموده است.
این هتل با الهام از تخت جمشید و بصورت نمادین بیانگر افتخار و عزت ایران باستان در دوران هخامنشیان ‌است. سرمایه ساخت هتل داریوش کیش منشا خارجی داشته و با اندوخته ای 30 ساله از تجربه هتل داری خارجی در جزایر قناری، موجب پیدایش کیفیت و تجربه ای جهانی گردیده است.

امکانات هتل داریوش کیش :

از امکانات و خدمات هتل داریوش کیش می توان به زمین تنیس واقع در ضلع شمالی در پشت عمارت اصلی هتل، دوچرخه واقع در ضلع شمالی در پشت عمارت اصلی هتل، استخر، ماساژ تایلندی، سالن بدنسازی، پینگ پونگ، قایق سواری واقع در دریاچه هتل ضلع شمالی پشت عمارت اصلی هتل ، مجهز به قایق های پدالی و پارویی و خدمات گردشگری شامل کلاسیک شو ، بازدید از باغ پرندگان و پارک دلفین ها ، کشتی تفریحی ، کنسرت های مختلف ، ورزش های آبی ، گشت تفریحی دور جزیره اشاره کردبرای اقامت در این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید.

 

 

هتل 4 ستاره آرامش کیش درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون بنا شد. این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است. تعدادی ازاتاق های این هتل مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره می باشد. فاصله این هتل با ماشین 20 دقیقه می باشد.هتل زیبای آرامش کيش، در يکی از بهترين مناطق تفريحی و گردشگری جزيره زیبای کيش واقع شده. نزديکی به بازارهای اصلی شهر نظير: بازار ونوس و  بازار مريم، بازار زيتون، بازار مرکز تجاری و دسترسی آسان به مراکز تفريحی نظير: اسکله بزرگ تفريحی، بولينگ مريم، مرکز ورزش های دريايی و غيره، سبب شده تا هتل آرامش کیش از موقعيتی منحصر به فردی برخوردار باشد.

hotolaramesh2.jpg

 

امکانات هتل آرامش کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، برق اضطراری، سیستم اطفای حریق، استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه، اینترنت، تورها یتفریحی و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید .

نشانی: جزیره کیش، مقابل بازار زیتون، بلوار دریا

hotolaramesh3.jpg

hotolaramesh4.jpg

hotolaramesh1.jpg

هتل فرشتگان کیش 

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش در شمار هتل های تک ستاره کیش قرار دارد و در یک منطقه نظامی خارج از شهر ایجاد شده است. این هتل در سطح یک مسافر خانه می باشد و کیفیت غذاها و سرویس دهی آن معمولی است. تنها لابی هتل دارای اینترنت می باشد. از امتیازات این هتل برای گردشگران تور کیش می توان به سرویس رایگان به مرکز خرید ، پرسنل بسیار خوب و قیمت مناسب اشاره نمود .

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش

 

مطالب مرتبط:

 تور کیش خرداد 96    

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل 4 ستاره رز ریزورت آنتالیا در منطقه کمر احداث شده است. این هتل در مجموع 123 اتاق استاندارد و 2 اتاق Family دارد. هتل رز ریزورت تنها ۲۵۰ متر با ساحل فاصله دارد. این هتل در 1 کیلومتری مرکز کمر و در 45 کیلومتری مرکز آنتالیا قرار گرفته است. هتل در فاصله 50 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 40 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا واقع شده است.

 

_رز_ریزورت_آنتالیا.jpg

 

امکانات هتل رز ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تنیس روی میز، دارت، بیلیارد، اجرای انیمیشن در طول روز، ورزش های آبی، فوتبال آبی، ژیمناستیک آبی، ایروبیک، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر کودکان، اینترنت وایرلس، ماساژ، سونا، حمام ترکی و بخار، تهویه، گرمایش و... مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_رز_ریزورت_آنتالیا_2.JPG

 

_رز_ریزورت_آنتالیا_4.jpg

 

_رز_ریزورت_آنتالیا_5.jpg

 

_رز_ریزورت_آنتالیا_3.jpg

 

هتل گرین وود ریزورت آنتالیا

هتل گرین وود ریزورت آنتالیا

هتل گرین وود ریزورت آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و امکاناتی عالی را در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهد. این هتل تور کمر را در برنامه گردشی خود قرار داده است . فاصله هتل گرین وود ریزورت آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا 55 کیلومتر و تا مراکز خرید 45 کیلومتر می باشد. این هتل از 223 اتاق تمیز و مرتب تشکیل شده است که تمامی اتاق ها استاندارد می باشند و برای اقامت خانوادگی و میهمانان تور آنتالیا در نظر گرفته شده است. اکثر اتاقها مجهز به سیستم تهویه مطبوع و سیستم حرارتی می باشد . همچنین اتاقها دارای تلویزیون با شبکه ماهواره ای , صندوق امانات و ... می باشد. هتل گرین وود دارای پلاژ اختصاصی است.

امکانات هتل گرین وود ریزورت آنتالیا :

رستورانهای سرپوشیده و روباز , رستوران الاکارت , استخر فصلی برای تمام فصول , سونا و جکوزی , حمام ترکی , اتاق ماساژ و سالن ورزش و بدنسازی , بیلیارد , ورزشهای آبی , مرکز خرید برای خرید مایحتاج و دیگر لوازم , اینترنت و زمین تنیس و ...

هتل گرین وود ریزورت آنتالیا

 

هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا

هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا

هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و یکی از هتل های بسیار زیبا با امکانات عالی برای گردشگران تور آنتالیا محسوب می شود . این هتل از اتاق های یک ، دو و سه تخته , سوئیت , اتاق های استاندارد , اتاق خانواده و اتاق های لوکس و دو لوکس تشکیل شده است و تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون , ماهواره , تلفن , مینی بار , حمام , سشوار , صندوق امانات , سیستم تهویه مطبوع , روم سرویس 24 ساعته , گاو صندوق می باشد . هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا دارای ساحل اختصاصی است و مسافران تور آنتالیا می توانند علاوه بر استراحت و تفریح در ساحل زیبای آن از سایر امکانات هتل نیز بهرمند شوند .

امکانت هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا :

رستوران و بار و کافی شاپ , استخر سرپوشیده و روبازسالن زیبایی و بدنسازی , سولاریوم , سونا و جکوزی , ماساژ , سالن کنفرانس, حمام ترکی , زمین تنیس و گلف , خدمات پرینت و فکس , صرافی , پزشک و پرستار کودک , سرویس ویژه معلولین , بوفه صبحانه و ...

 هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا

هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا

 

هتل رویال تاور آنتالیا

 

 هتل رویال تاور آنتالیا 4 ستاره در منطقه کمر آنتالیا قرار دارد.این هتل از 4 برج تشکیل شده که وسعت آن 53000 مترمربع است.این هتل از نظر موقعیت مکانی در 17 کیلومتری منطقه کمر ، تا مرکز آنتالیا 50 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا فقط 15 کیلومتر فاصله دارد.در نزدیکی هتل ، مرکز خرید شی مال ، مرکز خرید لورا ، و ساحل BLM و همچنین مرکز خرید ترا سیتی و پارک Karnaval قرار دارد .هتل رویال در مجموع 230 اتاق دارد شامل (اتاق استاندارد،اتاق خانوادگی و... ) تمامی اتاق ها دارای طراحی و چیدمان منحصر به فرد است و رنگ دیوار ها شاد و دلباز است.اتاق های این هتل  زیبا  پوشش کف آن از موکت استفاده شده است و دارای حمام ، سیستم تهویه‌ی مرکزی ، مینی‌بار (با انواع نوشیدنی‌) ، گاوصندوق الکتریکی و بالکن اختصاصی رو به طبیعت است.

امکانات هتل رویال تاور آنتالیا

رستوران،بار،اتاق بازیهای کامپیوتری ،استخر ،ماساژ ،جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ،حمام ترکی ، استخر سر پوشیده ،مرکز بدنسازی ، پینگ پنگ ،بازی دارت ، کرایه دوچرخه ،موج سواری ، اسب سواری و ... اماده پذیرایی از شما گردشگران تور آنتالیا است.

جهت اطلاعات بیشتر از بهترین قیمت ها تور آنتالیا با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

هتل دیاموند بیچ آنتالیا

 

 هتل دیاموند بیچ آنتالیا 4 ستاره در ساحل مدیترانه آنتالیا قرار دارد.این هتل زیبا 350 متر با ساحل فاصله دارد.از نظر موقعیت مکانی تا مرکز شهر 17 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 55 کیلومتر فاصله دارد.اتاق های این هتل زیبا دارای رنگ روشن بوده و کفپوش آن پارکت است تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر تهویه کننده هوا ، تلویزیون ، مینی بار و بالکن رو به دریای مدیترانه می باشند.مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل لوکس سفر خوشی را سپری می کنند.

امکانات هتل دیاموند بیچ آنتالیا :

 2 استخر روباز ، سرسره های آبی ، مرکز اسپا،رستوران با انواع غذاهای بین المللی و 2 رستوران دیگر هتل غذاهای عثمانی و مدیترانه ای را سرو می کند ، کافه ،سونا و حمام ترکی، باشگاه بدنسازی ،ماساژ و...

تور آنتالیا بهترین انتخاب برای مسافرانی که قصد سفر به این شهر و اقامت در هتل دیاموند بیچ آنتالیا را دارند می باشد. 

مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا خرداد 96 

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز

 



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل کروانسرای استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Kervansaray Hotel

هتل کروانسرای استانبول Istanbul Kervansaray Hotel یکی از هتل های خوب 4 ستاره استانبول می باشد که در سال 1992 میلادی در میدان تکسیم شهر استانبول بنا شده است.هتل کروانسرای در 9 طبقه و در مجموع از 66 اتاق و سوییت تشکیل شده است و آماده استقبال از گردشگران تور استانبول می باشد.ایستگاه قطار شهری و اتوبوس و همچنین تراموا در نزدیکی این هتل وجود دارد. همچنین به خیابان معروف استقلال استانبول نزدیک می باشد.فاصله این هتل با فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 16 کیلومتر می باشد.رستوران این هتل با ظرفیت پذیرایی 150 نفر و با انواع غذاهای فرنگی و دریایی آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشد. هتل کروانسرای استانبول در نزدیکی مراکز خرید و اماکن تفریحی استانبول قرار دارد.این هتل آخرین بار در سال 2010 میلادی بازسازی شده است.

-کروانسرای-استانبول.gif

سایر امکانات و تصاویر هتل کروانسرای استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،خدمات خانه داری،کافی شاپ،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، سالن کنفرانس، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، پرستار کودک، پارکینگ،سالن تلویزیون، صرافی، گاو صندوق، باشگاه ورزشی،استخر سرپوشیده، سونا، ماساژ، حمام سنتی ترکی و بخار،اینترنت بی سیم،آسانسور،رنت کار و...

-کروانسرای-استانبول-1.gif

-کروانسرای-استانبول-2.gif

-کروانسرای-استانبول-4.gif

-کروانسرای-استانبول-اتاق-دو-تخته.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گرند هالیک استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Grand Halic Hotel

هتل گرند هالیک استانبول Istanbul Grand Halic Hotel یکی از هتل های تاپ 4 ستاره می باشد که در سال 1993 میلادی در منطقه بیک اوغلو شهر استانبول و منظره ای رو به خلیج و دریای گلدن هورن بنا شده است.این هتل در 8 طبقه و در مجموع با 177 اتاق و سوییت آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشد.فاصله فرودگاه بین المللی آتاتورک ترکیه تا هتل در حدود 15 کیلومتر می باشد.هتل گرند هالیک استانبول با ایستگاه تراموای تونل در خیابان استقلال 5 دقیقه و با پل گالاتا استانبول 100 متر فاصله دارد.از این هتل با 15 دقیقه پیاده روی می توان به بازار بزرگ و میدان تکسیم استانبول دسترسی داشت. در تمام قسمت های هتل گرندهالیک و در تمام ساعات شبانه روز اینترنت بی سیم رایگان وجود دارد.همه ی اتاق ها به سیستم تهویه مطبوع سرد و گرم مجهز می باشند. کافه راکی در این هتل برای کسانی که به بیلیارد و موسیقی علاقه دارند ساخته شده است. در لابی این هتل کافه رود دوپیرا برای راحتی بیشتر مسافران تور استانبول قرار گرفته است.این هتل آخرین بار در سال 2011 میلادی مورد بازسازی قرار گرفته شده است.

-گرند-هالیک-استانبول.gif

-گرند-هالیک-استانبول-1.gif

 

امکانات و تصاویر هتل گرند هالیک استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،آسانسور،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،بار، خانه داری، لباسشویی،پارکینگ رایگان، ماساژ، سونا، حمام سنتی ترکی و بخار، استخر سرپوشیده،اجاره اتومبیل، سالن ورزشی و بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ و...

-گرند-هالیک-استانبول-2.gif

-گرند-هالیک-استانبول-3.gif

-گرند-هالیک-استانبول-4.gif

-گرند-هالیک-استانبول-5.gif

جهت خرید و رزرو تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گلدن سیتی استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Goden City Hotel

هتل گلدن سیتی استانبول Istanbul Golden City Hotel یکی از هتل های 4 ستاره می باشد و در سال 2010 میلادی در مرکز شهر استانبول بنا شده است.این هتل در 10 طبقه و با 62 اتاق و سوییت آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول می باشد.در این هتل فروشگاه هم وجود دارد که آن را به یکی از فروشگاه های مرکز شهر استانبول تبدیل کرده است. جاذبه های توریستی و گردشگری شهر استانبول نظیر مسجد کبود، بازار بزرگ و کاخ توپکاپی 10 دقیقه با این هتل فاصله دارند. همچنین ایستگاه تراموا روبری این هتل قرار گرفته است.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 15 کیلومتر میباشد.برای رفاه حال گردشگرن تور استانبول همه اتاق های هتل گلدن سیتی استانبول به اینترنت بی سیم پرسرعت و نیز حمام ایتالیایی و تلوزیون LCD مجهز می باشند. همچنین اتاق های این هتل مجهز به عایق صدا می باشند.در ضمن در تمام اتاق های هتل استعمال دخانیات ممنوع است.

-گلدن-سیتی-استانبول.gif

-گلدن-سیتی-استانبول-1.gif

امکانات و عکس های هتل گلدن سیتی استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، آسانسور،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع، گاو صندوق، بار، خدمات تحویل بار و چمدان، خدمات خانه داری، خشکشویی، لباسشویی، امکانات جلسه و ضیافت،اجاره اتومبیل، ماهیگیری، فکس و کپی،سرو صبحانه در اتاق، صرافی، اتوکشی و...

-گلدن-سیتی-استانبول-2.gif

-گلدن-سیتی-استانبول-3.gif

-گلدن-سیتی-استانبول-4.gif

-گلدن-سیتی-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ماربل استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Marble Hotel

هتل ماربل استانبول Istanbul Marble Hotel یک هتل 4 ستاره می باشد که در فاصله 100 متری میدان تکسیم استانبول بنا شده است.این هتل در 7 طبقه و با 89 اتاق و سوییت آماده استقبال از گرشگران تور استانبول می باشد.فاصله هتل ماربل تا جاذبه های توریستی و تاریخی استانبول نظیر برج گالاتا،دلمه باغچه و... حدود یک کیلومتر و کاخ سلطان احمد 3 کیلومتر می باشد. این هتل با فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 20 کیلومتر فاصله دارد.هتل ماربل استانبول در نزدیکی ایستگاه مترو و مراکز خرید و رستوران های خیابان استقلال قرار گرفته است.رستوران این هتل با انواع غذاها و نوشیدنی ها با نمایی بی نظیر از تنگه بسفر آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد.

-ماربل-استانبول.gif

تصاویر و امکانات هتل ماربل استانبول:

رستوران،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،اینترنت بی سیم،گاو صندوق، بار،خدمات تحویل بار و چمدان،اجاره اتومبیل،صرافی، خشکشویی، فکس و کپی، حمام سنتی ترکی و بخار، استخر روباز، ماساژ، سالن کنفرانس و...

-ماربل-استانبول-1.gif

-ماربل-استانبول-2.gif

-ماربل-استانبول-3.gif

-ماربل-استانبول-4.gif

-ماربل-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل مارمارای استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Marmaray Hotel

هتل مارمارای استانبول Istanbul Marmaray Hotel یک هتل 4 ستاره تقریبا نوساز میباشد و در سال 2011 میلادی در منطقه فاتح شهر استانبول بنا شده است.این هتل 15 دقیقه با میدان تکسیم استانبول و مراکز تفریحی و رستوران ها فاصله دارد. هتل مارمارای استانبول در 17 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورک ترکیه استانبول قرار دارد. این هتل در 7 طبقه از 93 اتاق و سوییت تشکیل شده است و آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول می باشد.در نزدیکی این هتل اماکن توریستی و تاریخی استانبول مانند بازار بزرگ، مسجد ایاصوفیه ، قصر و موزه توپ کاپی قرار دارد. در 400 متری این هتل ایستگاه قطار و بندر ینی کاپی استانبول می باشد. این هتل به اینترنت بی سیم مجهز می باشد. فاصله تراموا تا هتل مارمارای استانبول 500 متر است.

-مارمارای-استانبول.gif

 

امکانات و تصاویر هتل مارمارای استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،کتابخانه،تهویه مطبوع، بار،سیستم گرمایش،صرافی،امکانات جلسه و عروسی،خدمات خانه داری،سرو صبحانه در اتاق،خشکشویی،اتوشویی،رنت اتومبیل،فکس و کپی،سالن بدنسازی،ماساژ،سونا،مرکز سلامت و آبگرم،حمام سنتی ترکی و بخار و...

-مارمارای-استانبول-1.gif

-مارمارای-استانبول-2.gif

-مارمارای-استانبول-3.gif

-مارمارای-استانبول-4.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 



:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول, بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل استانبول , مجلل ترین هتل استانبول ,هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل گرند جواهر استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Grand Cevahir Hotel

هتل 5 ستاره گرندجواهر استانبول Istanbul Grand Cevahir Hotel در سال 2002 میلادی در منطقه شیشلی شهر استانبول احداث شده است.این هتل در 13 طبقه و در مجموع از 323 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل گرندجواهرکانونشن سنتر دارای یک استخر سرپوشیده نیز می باشد. لابی و پذیرش این هتل به صورت شبانه روزی است.رستوران سلطان در این هتل با انواع غذاهای محلی کشور ترکیه آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد. یک قنادی و دو تریا هم در هتل وجود دارد. اقامت در هتل شامل صبحانه می باشد که به صورت سلف سرویس به مهمانان ارایه داده می شود.این هتل از فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 18 کیلومتر فاصله دارد و نیز پارکینگ رایگان در هتل در دسترس میهمانان می باشد.

 

-گرند-جواهر-استانبول.gif

 

امکانات و تصاویر هتل گرند جواهر استانبول:

 

-گرند-جواهر-استانبول-1.gif

-گرند-جواهر-استانبول-2.gif

امکانات رفاهی:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی،روزنامه رایگان، بالکن، آسانسور،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، بار، باغ،سرویس رایگان اینترنت داخل اتاق، کافی شاپ،آرایشگاه، اتاق سرگرمی و تلویزیون، فروشگاه،صندوق امانات، صرافی، رخت‌کن، پارکینگ ،سرو غذا در اتاق، خشک‌شویی، خدمات پزشکی و...

-گرند-جواهر-استانبول-4.gif

 

-گرند-جواهر-استانبول-6.gif

امکانات ورزشی:

سالن بدنسازی،استخر سرپوشیده،استخر روباز، سونا و جکوزی،سولاریوم، ماساژ، امکانات ورزشی و...

 -گرند-جواهر-استانبول-3.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آوانتگارد استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Avantgarde Hotel

هتل آوانتگارد استانبول Istanbul Avantgarde Hotel با رده بندی هتل های 5 ستاره در سال 2014 میلادی در نزدیکی میدان تقسیم استانبول بنا شده است. دارای فروشگاه های متعدد می باشد.این هتل در 6 طبقه و از 59 اتاق تشکیل شده است و دارای 3 سوییت می باشد و آماده استقبال از گردشگران تور استانبول می باشد. اتاق های این هتل مجهز به عایق صدا می باشند.هتل آوانتگارد استانبول به اتاق جلسه و کنفرانس نیز مجهر می باشد. در این هتل سرویس نگهداری کودکان نیز ارایه می گردد.فاصله این هتل از فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول حدود 16 کیلومتر می باشد.

-آوانتگارد-استانبول.gif

 

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل آوانتگارد استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، بار، تهویه مطبوع، گاو صندوق، فروشگاه و مرکز خرید،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، صرافی،سرو صبحانه در اتاق،کرایه ماشین، فکس و کپی،باشگاه بدنسازی،سرویس نگهداری کودکان،استخر سرپوشیده،ماساژ ، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار و...

-هتل-آوانتگارد-استانبول.gif

-هتل-اوانتگارد-استانبول.gif

-هتل-آوانتگارد-استانبول.gif

-هتل-آوانتگارد-استانبول.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پارک حیات استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Hyatt Park Hotel

هتل حیات پارک استانبول Istanbul Hyatt Park Hotel هتلی با درجه بندی 5 ستاره میباشد که در سال 1922 میلادی در منطقهسیسلی شهر استانبول بنا شده است.این هتل در 8 طبقه و در مجموع از 180 اتاق و سوییت زیبا و مجلل تشکیل شده است و آماده ارائه خدمات به مسافران تور استانبول می باشد.اتاق های این هتل مجهز به اینترنت پرسرعت بی سیم می باشند.در این هتل یک سالن کنفرانس مجهز وجود دارد. این هتل با اماکن تاریخی و توریستی نظیر مرکز کنوانسیون و نمایشگاه بین المللی استانبول 700 متر،کاخ دولمه باغچه 10 دقیقه، موزه هنرهای معاصر 15 دقیقه، مسجد آبی و کاخ توپکاپی و ایاصوفیه 30 دقیقه فاصله دارد.ایستگاه مترو عثمان بی 500 متر با هتل فاصله دارد. فاصله هتل حیات پارک استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول و فرودگاه سابیها به ترتیب 20 و 45 کیلومتر می باشد.رستوران هتل با سرو انواع غذاهای مدیترانه ای و بین المللی لحظات خوشی را برای میهمانان تور استانبول به ارمغان می آورد.این هتل در سال 2008 به طور کامل بازسازی شده است.

 

-پارک-حیات-استانبول.gif

 

-پارک-حیات-استانبول-1.gif

 

تصاویر،عکس ها امکانات هتل پارک حیات استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش 24 ساعته،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، کافی شاپ، آسانسور، پارکینگ، استخر روباز و سرپوشیده، ترانسفر فرودگاه، صرافی، فروشگاه، کافی نت، صندوق امانات، گاو صندوق،لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، جکوزی، سونا،ماساژ و SPA،حمام سنتی ترکی و بخار،باشگاه بدنسازی،کرایه دوچرخه، سرویس نگهداری و مراقبت از کودکان، آرایشگاه و...

 

-پارک-حیات-استانبول-2.gif

 

-پارک-حیات-استانبول-3.gif

 

 

 

-پارک-حیات-استانبول-4.gif

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل تایتانیک پورت استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Titanic Port Hotel

 

هتل تایتانیک پورت استانبول Istanbul Titanic Port Hotel  با درجه بندی 5 ستاره است و در سال 2009 میلادی در منطقه باقرکوی شهر استانبول و مشرف به دریای مرمره بنا شده است.این هتل در 11 طبقه و در مجموع با 181 اتاق و سوییت زیبا و مدرن و 400 تختخواب تشکیل شده است و آماده پذیرایی از گردشگران تور استانبول می باشد.فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه در 4 کیلومتری این هتل واقع شده است.این هتل مجهز به اینترنت بی سیم پرسرعت می باشد.هتل تایتانیک پورت استانبول در مجاورت مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر استانبول واقع شده است. اتاق های این هتل با آثار سنتی و صنایع دستی هنرمندان محلی تزیین شده است. هتل دارای استخر آبگرم نیز می باشد و در مرکز ورزشی آن مجموعه ای از ورزش ها و ماساژ درمانی انجام می شود.رستوران این هتل واقع در طبقه آخر با انواع غذاهای بین المللی و مدیترانه ای آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد.

-تایتانیک-پورت-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل تایتانیک پورت استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش 24 ساعته، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، ماساژ، اینترنت پرسرعت، آرایشگاه، عکاسی، پرستار کودک،  صرافی، حمام سنتی ترکی و بخار،پارکینگ رایگان و...

-تایتانیک-پورت-استانبول-لابی.gif

-تایتانیک-پورت-استانبول-سرویس.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پلازا استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul The Plaza Hotel

 

هتل پلازا استانبول Istanbul The Plaza Hotel یکی از هتل های 5 ستاره خوب شهر می باشد که در سال 1995 میلادی در منطقه بشیکتاش شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 20 طبقه و در مجموع با 242 اتاق و سوییت زیبا و مجلل آماده پذیرایی از گردشگران تور استانبول می باشد.میدان تکسیم 10 دقیقه با این هتل فاصله دارد. مراکز خرید مترو سیتی و کانیان 5 دقیقه با هتل پلازا استانبول فاصله دارد.رستوران این هتل واقع در پشت بام با انواع غذاهای بین المللی و چشم انداز های بی نظیر از شهر استانبول و نمای پل و تنگه بسفر لحظات خوشی را برای گردشگران تور استانبول به ارمغان می آورد.اتاق های این هتل مجهز به اینترنت پرسرعت بی سیم می باشند.ایستگاه قطار شهری عثمان بیک در 350 متری هتل قرار گرفته است.فاصله هتل پلازا استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 17 کیلومتر می باشد.هتل پلازا استانبول آخرین بار در سال 2012 میلادی بازسازی شده است.

 

-پلازا-استانبول.gif

 

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل دپلازا استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی،کافی شاپ، لاندری، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، مینی بار، حمام سنتی ترکی و بخار، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آسانسور، سالن بدنسازی پیشرفته، فروشگاه، ترانسفر فرودگاهی، صرافی، فکس و کپی، رنت کار و... 

 

-پلازا-استانبول-2.gif

 

-پلازا-استانبول-3.gif

 

-پلازا-استانبول-اتاق-1.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل استانبول , مجلل ترین هتل استانبول ,هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل گرند جواهر استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Grand Cevahir Hotel

هتل 5 ستاره گرندجواهر استانبول Istanbul Grand Cevahir Hotel در سال 2002 میلادی در منطقه شیشلی شهر استانبول احداث شده است.این هتل در 13 طبقه و در مجموع از 323 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل گرندجواهرکانونشن سنتر دارای یک استخر سرپوشیده نیز می باشد. لابی و پذیرش این هتل به صورت شبانه روزی است.رستوران سلطان در این هتل با انواع غذاهای محلی کشور ترکیه آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد. یک قنادی و دو تریا هم در هتل وجود دارد. اقامت در هتل شامل صبحانه می باشد که به صورت سلف سرویس به مهمانان ارایه داده می شود.این هتل از فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 18 کیلومتر فاصله دارد و نیز پارکینگ رایگان در هتل در دسترس میهمانان می باشد.

 

-گرند-جواهر-استانبول.gif

 

امکانات و تصاویر هتل گرند جواهر استانبول:

 

-گرند-جواهر-استانبول-1.gif

-گرند-جواهر-استانبول-2.gif

امکانات رفاهی:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی،روزنامه رایگان، بالکن، آسانسور،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، بار، باغ،سرویس رایگان اینترنت داخل اتاق، کافی شاپ،آرایشگاه، اتاق سرگرمی و تلویزیون، فروشگاه،صندوق امانات، صرافی، رخت‌کن، پارکینگ ،سرو غذا در اتاق، خشک‌شویی، خدمات پزشکی و...

-گرند-جواهر-استانبول-4.gif

 

-گرند-جواهر-استانبول-6.gif

امکانات ورزشی:

سالن بدنسازی،استخر سرپوشیده،استخر روباز، سونا و جکوزی،سولاریوم، ماساژ، امکانات ورزشی و...

 -گرند-جواهر-استانبول-3.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آوانتگارد استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Avantgarde Hotel

هتل آوانتگارد استانبول Istanbul Avantgarde Hotel با رده بندی هتل های 5 ستاره در سال 2014 میلادی در نزدیکی میدان تقسیم استانبول بنا شده است. دارای فروشگاه های متعدد می باشد.این هتل در 6 طبقه و از 59 اتاق تشکیل شده است و دارای 3 سوییت می باشد و آماده استقبال از گردشگران تور استانبول می باشد. اتاق های این هتل مجهز به عایق صدا می باشند.هتل آوانتگارد استانبول به اتاق جلسه و کنفرانس نیز مجهر می باشد. در این هتل سرویس نگهداری کودکان نیز ارایه می گردد.فاصله این هتل از فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول حدود 16 کیلومتر می باشد.

-آوانتگارد-استانبول.gif

 

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل آوانتگارد استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، بار، تهویه مطبوع، گاو صندوق، فروشگاه و مرکز خرید،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، صرافی،سرو صبحانه در اتاق،کرایه ماشین، فکس و کپی،باشگاه بدنسازی،سرویس نگهداری کودکان،استخر سرپوشیده،ماساژ ، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار و...

-هتل-آوانتگارد-استانبول.gif

-هتل-اوانتگارد-استانبول.gif

-هتل-آوانتگارد-استانبول.gif

-هتل-آوانتگارد-استانبول.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پارک حیات استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Hyatt Park Hotel

هتل حیات پارک استانبول Istanbul Hyatt Park Hotel هتلی با درجه بندی 5 ستاره میباشد که در سال 1922 میلادی در منطقهسیسلی شهر استانبول بنا شده است.این هتل در 8 طبقه و در مجموع از 180 اتاق و سوییت زیبا و مجلل تشکیل شده است و آماده ارائه خدمات به مسافران تور استانبول می باشد.اتاق های این هتل مجهز به اینترنت پرسرعت بی سیم می باشند.در این هتل یک سالن کنفرانس مجهز وجود دارد. این هتل با اماکن تاریخی و توریستی نظیر مرکز کنوانسیون و نمایشگاه بین المللی استانبول 700 متر،کاخ دولمه باغچه 10 دقیقه، موزه هنرهای معاصر 15 دقیقه، مسجد آبی و کاخ توپکاپی و ایاصوفیه 30 دقیقه فاصله دارد.ایستگاه مترو عثمان بی 500 متر با هتل فاصله دارد. فاصله هتل حیات پارک استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول و فرودگاه سابیها به ترتیب 20 و 45 کیلومتر می باشد.رستوران هتل با سرو انواع غذاهای مدیترانه ای و بین المللی لحظات خوشی را برای میهمانان تور استانبول به ارمغان می آورد.این هتل در سال 2008 به طور کامل بازسازی شده است.

 

-پارک-حیات-استانبول.gif

 

-پارک-حیات-استانبول-1.gif

 

تصاویر،عکس ها امکانات هتل پارک حیات استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش 24 ساعته،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، کافی شاپ، آسانسور، پارکینگ، استخر روباز و سرپوشیده، ترانسفر فرودگاه، صرافی، فروشگاه، کافی نت، صندوق امانات، گاو صندوق،لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، جکوزی، سونا،ماساژ و SPA،حمام سنتی ترکی و بخار،باشگاه بدنسازی،کرایه دوچرخه، سرویس نگهداری و مراقبت از کودکان، آرایشگاه و...

 

-پارک-حیات-استانبول-2.gif

 

-پارک-حیات-استانبول-3.gif

 

 

 

-پارک-حیات-استانبول-4.gif

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل تایتانیک پورت استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Titanic Port Hotel

 

هتل تایتانیک پورت استانبول Istanbul Titanic Port Hotel  با درجه بندی 5 ستاره است و در سال 2009 میلادی در منطقه باقرکوی شهر استانبول و مشرف به دریای مرمره بنا شده است.این هتل در 11 طبقه و در مجموع با 181 اتاق و سوییت زیبا و مدرن و 400 تختخواب تشکیل شده است و آماده پذیرایی از گردشگران تور استانبول می باشد.فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه در 4 کیلومتری این هتل واقع شده است.این هتل مجهز به اینترنت بی سیم پرسرعت می باشد.هتل تایتانیک پورت استانبول در مجاورت مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر استانبول واقع شده است. اتاق های این هتل با آثار سنتی و صنایع دستی هنرمندان محلی تزیین شده است. هتل دارای استخر آبگرم نیز می باشد و در مرکز ورزشی آن مجموعه ای از ورزش ها و ماساژ درمانی انجام می شود.رستوران این هتل واقع در طبقه آخر با انواع غذاهای بین المللی و مدیترانه ای آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد.

-تایتانیک-پورت-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل تایتانیک پورت استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش 24 ساعته، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، ماساژ، اینترنت پرسرعت، آرایشگاه، عکاسی، پرستار کودک،  صرافی، حمام سنتی ترکی و بخار،پارکینگ رایگان و...

-تایتانیک-پورت-استانبول-لابی.gif

-تایتانیک-پورت-استانبول-سرویس.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پلازا استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul The Plaza Hotel

 

هتل پلازا استانبول Istanbul The Plaza Hotel یکی از هتل های 5 ستاره خوب شهر می باشد که در سال 1995 میلادی در منطقه بشیکتاش شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 20 طبقه و در مجموع با 242 اتاق و سوییت زیبا و مجلل آماده پذیرایی از گردشگران تور استانبول می باشد.میدان تکسیم 10 دقیقه با این هتل فاصله دارد. مراکز خرید مترو سیتی و کانیان 5 دقیقه با هتل پلازا استانبول فاصله دارد.رستوران این هتل واقع در پشت بام با انواع غذاهای بین المللی و چشم انداز های بی نظیر از شهر استانبول و نمای پل و تنگه بسفر لحظات خوشی را برای گردشگران تور استانبول به ارمغان می آورد.اتاق های این هتل مجهز به اینترنت پرسرعت بی سیم می باشند.ایستگاه قطار شهری عثمان بیک در 350 متری هتل قرار گرفته است.فاصله هتل پلازا استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 17 کیلومتر می باشد.هتل پلازا استانبول آخرین بار در سال 2012 میلادی بازسازی شده است.

 

-پلازا-استانبول.gif

 

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل دپلازا استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی،کافی شاپ، لاندری، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، مینی بار، حمام سنتی ترکی و بخار، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آسانسور، سالن بدنسازی پیشرفته، فروشگاه، ترانسفر فرودگاهی، صرافی، فکس و کپی، رنت کار و... 

 

-پلازا-استانبول-2.gif

 

-پلازا-استانبول-3.gif

 

-پلازا-استانبول-اتاق-1.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل استانبول , مجلل ترین هتل استانبول ,هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

آرامگاه خواجه ربیع مشهد

KHAJEH-RABIE.jpg

این آرامگاه مربوط به دوره صفوی است و در شهر مشهد قرار دارد.این آرامگاه در سال 1310 به شماره ثبت 142 بعنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.این آرامگاه توسط شاه عباس در نیمه اول قرن هجری ساخته شده است. نام خواجه ربیع در تاریخربیع بن خثیماست.وی از اصحاب اصحاب پیغمیر اسلام و نیز از سرداران سپاه 11 علی ابن ابی طالب بوده است.او در سال های پایانی عمر ساکن شهر نوغان شده است.امام رضا (ع) هنگام  سفر به خراسان در سال های 200 تا 203 هجری قمری خواجه را زیارت کرده است.

پارک ساحلی آفتاب مشهد

parksaheli.jpg

پارک ساحلی آفتاب مشهد مجموعه ای فرهنگي ورزشي در شهر مشهد قرار دارد که در نيمه شعبان سال 1390 با حمايت همكاران عزيز شركت سپاد و به دست وزير محترم ورزش و جوانان وقت جناب آقاي دكتر عباسي و استاندار خراسان جناب آقاي صلاحي و حمايت هاي بسيار رئيس تربيت بدني خراسان رضوي جناب آقاي داوري افتتاح شد. زائران تور مشهد می توانند با بازدید از این پارک لحظات خوشی را در کنار خانواده سپریکنند.پارک ساحلی آفتاب مشهد مساحتي حدود 150000 متر مربع دارد و در يكي از مهم ترين موقعیت جغرافياي مشهد مقدس ،در مجاورت بازار بين المللي سپاد و مجتمع تجاري الماس شرق،واقع شده است.این پارک در چند مجموعه مجزا براي بانوان ،آقايان ،كودكان ،پارك آبي و vipp می باشد و یکی از مکان های تفریحی مشهد است که مسافران تور مشهد می توانند در این پارک لحظات خوبی را سپری کنند.

 parksaheli1.jpg

 

جهت خرید تور مشهد با شماره 41954 -021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

باغ خونی مشهد

باغ خونی مشهد در بخش جنوبی شهر مشهد قرار دارد.باغ خونی مربوط به دوره قاجار در خیابان عنصری واقع شده و این اثر در تاریخ 25 اسفند 1379 با شمارهٔ ثبت ۳۲۴۰ بعنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.این باغ با وسعت 5/6 هکتار ساخته شد که به باغ خونی معروف است و این باغ دارای سه عمارت مستقل بوده که دو ساختمان آن تخریب شده است. بنا بر روایات در سال 1330 شمسی 1912 میلادی از این باغ مسجد گوهرشاد را به توپ بستند. این مکان امروزه در ضلع شمال شرقی میدان بسیج (در محدوده خیابان عنصری) قرار گرفته است.باغ خونی  در فاصله 500 متری از حرم مطهر قرار دارد.باغ خونی مدتی به عنوان کنسولگری روسیه در مشهد و سپس مدتی به نام دفتر بازرگانی دولت روسیه، در اختیار روس ها قرار گرفت.

baghkhoni.jpg

سرانجام با فروپاشی کمونیسم، روس ها در سال 1369 شمسی باغ را برای همیشه ترک کردند.اولین سند باغ در سال 1317 شمسی به نام اداره مالیه زده شده است که در سال های پس از انقلاب به بانک کشاورزی تعلق می گیرد. بعد از آن نیز این باغ به نیروی انتظامی تعلق می گیرد.مسافران تور مشهد نوروز 96 که علاقمند به مناطق تاریخی هستند می توانند از این منطقه بازدید کنند.

سد چالیدره مشهد

sad-chalidre-mashhad1.jpg

سد چالیدره مشهد یک سد خاکی با هسته رسی است که برای آبیاری باغ های اطراف طرقبه بهره گیری می شود. این ناحیه از دره های فرعی منطقه طرقبه بوده و یک محیط تفریحی و توریسم را برای مسافران تور مشهد نوروز 96 به اتفاق آورده است. جداره غربی آن، دره ای با قنات خصوصی و باغ می باشد و اراضی آن منابع طبیعی بوده و شمال آن نیز دره ها و ارتفاعات بایر و بکر است. در جداره شرقی نیز علاوه بر جاده نغندر، مجموعه مسکونی فرهنگیان و اراضی تپه ماهوری بکر قرار دارد. و دارای امکانات تفریحی مانند قایق پدالی، قایق سواری، ماهیگیری، رستوران و آلاچیق می باشد.  این سد در ابتدای جاده روستای نغندر و در سمت چپ جاده در دره ای با همین نام  بنا شده است.سد چالیدره مایه پیشباز گردشگران تور مشهد نوروز 96 شده است.

پارک بزرگ ملت مشهد

Mellat-park-mashhad.jpg

پارک ملت مشهد این پارم با زمینی به مساحت 72 هکتار در سال 1345 اول بازار وکیل آباد ساخته شده است.این مجموعه بزرگ یکی از بزرگترین و اصلیترین مجموعه های تفریحی و توریستی شهر مشهد برای مسافران تور مشهد محسوب می شود . این پارک شامل 4 ورودی است . این وروی ها ورودی شمالی (از بلوار معلم) , ورودی جنوبی (از وکیل آباد) , ورودی غربی ( از بلوار وکیل آباد) , ورودی شرقی (از بلوار آزادی) می باشد و این پارک دارای زمین های بازی فوتبال، والیبال، اسکیت، استخر شنا و زمین وسایل بازی کودکان است.

یکی از قابلیت‌های مهم این بوستان وجود مجموعه شهربازی است که در آن سعی شده از وسایل جدید بازی برای پر کردن اوقات زائرین، مسافران و اهالی شهر مشهد استفاده شود. از طرفی این مکان علاوه بر جنبه تفریحی به لحاظ وجود مجتمع فرهنگی ـ هنری امام رضا(ع) در محدوده آن، از نظر فرهنگی نیز حايز اهمیت است. 

Mellat-park-mashhad2.jpg

 


:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد, بهترین جاذبه های گردشگری مشهد ,مکان های گردشگری مشهد ,جاذبه های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل بین المللی کوثر ناب مشهد در زمینی به مساحت حدود ۳۶۸۶ متر مربع و در یکی از بهترین مناطق مشهد و در حاشیه بلوار تازه تاسیس امیرالمومنین(ع)  و به صورت ۴ نبش واقع شده است.این هتل در مجمع از 51 اتاق تشکیل شده است. این هتل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. حرم مطهر 10 دقیقه و فرودگاه مشهد 30 دقیقه باااین هتل فاصله دارد.امکان اقامت حدود ۲۱۰ نفردر يک شب تنوع در متراژ واحدهای تجاری از ۱۲ مترمربع تا ۳۲ مترمربع استفاده از مصالح درجه يک داخلی وخارجی از ديگر خصيصه هاي بارز برج کوثر ناب می باشد.

 

 

امکانات هتل کوثر ناب مشهد:

 

 

 

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت رایگان در لابی و اتاق، آسانسور، لابی، لاندری، روم سرویس، ماهواره، صندوق امانات، اعلام حرق، کافی شاپ ,مجهز به ماشین لباسشویی,ظرفشویی و مایکروفر و...

هتل پارس مشهد :

هتل 5 ستاره پارس مشهد در زمان زمینی به مساحت  5 هكتار در غرب شهر و در حاشيه بلوار وكيل آباد احداث و در سال 1382 افتتاح شده است.در سال 1388 به جهت ايجاد رفاه ميهمانان و زائرين و مجاورين امام رضا (عدر كنار درياچه طرح ايجاد رستوران سنتي وشربت خانه ايراني و پارك بازي كودكان ارائه و در ظرف مدت بسيار كوتاهي به بهره برداري رسيد. این هتل در مجموع از 228 اتاق تشکیل شده است. فاصله بسیار نزدیک با نمایشگاه بین المللی مشهد و ییلاقات تفریحی طرقبه و شاندیز از ویژگی های این هتل می باشد.

 

 

امکانات هتل پارس مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، پارکینگ، آسانسور، آرایشگاه، صندوق امانات، لابی، چایخانه تابستانی، صبحانه در اتاق، نمازخانه، اتاق عقد، بانک، آتلیه عکاسی، سالن همایش، آمفی تئاتر، امکانات جلسه و ضیافت، سالن بدنسازی، باشگاه ماهیگیری، استخر، اسپا، سونا، جکوزی، استخر کودکان، دارت، زمین تنیس، اسکواش، بیلیارد، ماساژ، اینترنت و...

 

 

 

 

هتل 5 ستاره بین المللی قصر طلایی مشهد :

هتل 5 ستاره بین المللی قصر طلایی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است. این هتل در سال 1389 در زمینی به مساحت70000 متر مربع احداث شده است.فاصله این هتل تا حرم 5 دقیقه می باشد. این هتل 20 طبقه 610 واحد اقامتی در تیپ های انواع آپارتمان های رویال، سوئیت، کانکت، امپریال سوئیت، پرنسس سوئیت، پرزیدنت سوئیت، دبل، سینگل دارد.برای رزرو تور مشهد با آژانس مسافرتی سالی گشت تماس بگیرید.

 

 

امکانات هتل قصر طلایی مشهد برای میهمانان تور مشهد:

رستوران، لابی، کافی شاپ، اینترنت وایرلس، صندوق امانات، سرویس حرم، سونا، پارکینگ اختصاصی، نمازخانه، پارک کودکان، تاکسی سرویس، گشت، سالن ورزشی، استخر، بیلیارد، آسانسور، جکوزی، ترانسفر رایگان فرودگاه، چایخانه در بام، صبحانه، کافی نت، گیم نت، چایخانه سنتی، سالن کنفرانس، خدمات خانه داری، فروشگاه و...

 

 

 

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد یکی ازهتل های 5 ستاره مشهد با فاصله ی نزدیک به حرم مطهر حضرت رضا (ع ) مشهد در زیباترین خیابان شهر و نزدیک به مراکز اصلی خرید و مراکز دیدنی شهر می باشد. این هتل دارای تمامی امکانات  تورهای سیاحتی درون شهری و برون شهری، کافی نت، پزشک مقیم، تاکسی سرویس شبانه روزی،پارکینگ سرپوشیده شبانه روزی، آرايشگاه زنانه، اتاق ماساژ، شهربازي كودكان، اينترنت وايرلس، پیشرفته ترین سیستمهای صوتی، تصویری، ماهواره و سایر امکانات بر اساس استانداردهای بین المللی بطور 24 ساعته، و همچنین امکانات رفاهی برای مسافران تور مشهد از قبیل: رستورانها، تالارها، فروشگاههای متعدد و متنوع و ... برای میهمانان  محترم تور مشهد می باشد.هزينه اقامت كودكان زير 2 سال رايگان و هزينه اقامت كودكان 2 تا 6 سال نيمه بهاست و هم چنین اقامت بالاي 5 شب  شامل يك شب اقامت رايگان در هتل بین المللی قصر مشهد مي باشد. 

 

 

 

هتل هما 1 مشهد

 

از جمله بهترین هتل های 5 ستاره مشهد می توان به هتل هما 1 مشهد که در زمینی به مساحت 70 هزار متر مربع در میدان احمدآباد مشهد و در مجموع با 173 اتاق و 7 تالار مجلل، کافی شاپ، سالن غذاخوری، باغ های سرسبز اشاره نمود. فاصله این هتل 15 دقیقه با ماشین از حرم مطهر و 6 کیلومتر تا ایستگاه راه آهن می باشد همچنین هتل برای زائران و میهمانان تور مشهدمقدس دارای پارکینگ اختصاصی نیز می باشد.  

 

 

امکانات هتل هما 1 مشهد:

سرویس شبانه روزی به میهمانان تور مشهد در رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، پارکینگ، اینترنت پرسرعت رایگان، خدمات پزشکی، زمین تنیس، سالن کنفرانس، اعلام حریق، فضای سبز، آسانسور، تاکسی سرویس، لاندری، چایخانه، صندوق امانات و... از جمله خدمات هتل هما 1 مشهد به میهمانان تور مشهد می باشد.

 

 

 

 جهت اطلاعات بیشتر از تور مشهد با شماره 88178815-021 تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 96 

تور مشهد تیر 96 

تور مشهد مرداد 96

تور مشهد شهریور 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد از کیش

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مشهد,هتل های مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

معبد گارنی ارمنستان

 

تاریخ ساخت معبد گارنی ارمنستان به هایک ناهابت که به نام گارنیک نوه نتیجه گذاشته شده است. رودخانه گارنی در 28 کیلومتری جنوب شرقی ایروان واقع شده است که در منطقه استان کوتایک است. این محدوده با شرایط اب وهوایی خوب و مطبوعی که داراست برای شکار اختصاصی و ییلاق پادشاهان ارمنستان در قرنهای مختلف می باشد. در قسمتی از این عمارت حمام اختصاصی زیبا وجود دارد که متعلق به دختر خسرو پرویز خواهر تیرداد سوم می باشد. این حمام از قسمتهای مختلفی تشکیل شده است که شامل حمام بخار و حوضچه های اب گرم و سرد است. بخش جالب توجه این حمام کاشی کاری های کف حمام است که از پانزده رنگ طبیعی تشکیل شده و ماهی های دریا نقاشی شده است. معبد گارنی ارمنستان دارای ططراحی نظیری از فیگور زن و مردی می باشد که نماد خدای اقیانوس است.

میدان جمهوری ارمنستان

 

یکی از دیدنی های ارمنستان میدان جمهوری است که در شهر ایروان است که طراحی آن در سال های 1924-1929 و ساخت آن در سال 1958 توسط معمار ارمنی شده است.در این میدان مردم  ارمنستان بعضی از جشن ها و مراسم هایشان را برگزار می کنند و از تلاقی خیابان های آبویان، نالبندیان، تیگران متس، سارکسیان و آمیریان ایجاد شده است. شکل کلی میدان مربع است و با هفت ساختمان بزرگ و زیبای  گالری ملی و موزه، وزارت کشور، خانه دولت، دفتر مرکزی پست جمهوری ارمنستان ، هتل  ماریوت ارمنستان،  وزارت امور خارجه و وزارت انرژی و منابع طبیعی احاطه شده است. در قسمت شمالی این میدان و در جلوی گالری ملی رقص فواره بزرگ قرار دارد که در شب زیبایی و جلوه خاصی دارد. در گذشته مجسمه لنین در قسمت جنوبی میدان قرار داشت. مسافران تور ارمنستان  می توانند از تماشای این میدان لذت ببرند.

 

 

 

 

صومعه خور ویراپ ارمنستان

 

یکی از زیبا ترین و قدیمی ترین مکان های ارمنستان صومعه خور ویراپ است که در دشت آرارات ارمنستان در نزدیکی مرز با ترکیه قرار گرفته است. صومعه خور ویراپ ارمنستان وابسته به کلیسای ارمنی است و محل اقامت کاتولیکوس ارمنستان می باشد. در نزدیکی این ساختمان کلیسایی مربوط به قرن ۱۱ وجود دارد. معنای صومعه خور ویراپ گودال عمیق و یا "چاه عمیق است که مربوط به قرن 7 می باشد و دارای سیستم گرمایشی و حمام بوده و بسیار مورد توجه مسافران تور ارمنستان قرار گرفته است. در آن زمان از انجا به عنوان رندان استفاده می شده است و صومعه سیاهچالی گود و هولناک دارد و خود واژه ارمنی خور ویراپ هم به معنی سیاهچال است. صومعه خور ویراپ ارمنستان مکانی مناسب و تاریخی برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

 

 

 

 

 

دریاچه سوان ارمنستان


دریاچه سوان ارمنستان در ۶۰ کیلومتری شمال شرقی ایروان ارمنستان و واقع در فرمانروایی گغارکونیک می باشد . این دریاچه که وسیع ترین دریاچهٔ قفقاز و از وسیع ترین دریاچه‌های کوهستانی آب شیرین در دنیا است در ارتفاع ۱۹۱۶ متری سطح دریا واقع شده است. نام سوان از ریشهٔ اورارتویی سیونا و به معنی «سرزمین دریاچه‌ها» گرفته شده‌است. حدود ۳۶ جویبار به این دریاچه می‌ریزند و تنها رودخانه‌ای که از سوان سرچشمه می‌گیرد رود هِرازدان ارمنستان است.
از گردشگاه‌های پیرامون این دریاچه، چشمهٔ آب معدنی دیلیجان و شهرستانی به همین اسم است. ماهی قزل‌آلای مشهوری به نام ایشخان (شاهزاده) بومی این دریاچه می باشد.دریاچه سوان تنها دریاچه ای است که داخل مرز ارمنستان امروزی قرار دارد. شبه جزیره سواناوانک ( که در قدیم جزیره بوده است ) با سواحل شمالی خود منطقه تاریخی دریاچه محسوب می شود.این دریاچه کوهستانی بیش از 5% از مساحت کل ارمنستان را دربرمی گیرد ، و صومعه شبه جزیره یکی از مکان های دیدنی بسیار معروف و در ضمن نزدیک ترین محل برای بازدید گردشگران تور ارمنستان به شمار می رود.

 

 

 

 

شهر جرموک ارمنستان

 

شهر توریستی جرموک ارمنستان یک شهر کوهستانی با چشمه های آب گرم است که در جنوب استان ویتس دزر  و 53 کیلومتری شرق استان یغگنادزور است. جمعیت شهر جرموک در سال 2011 چیزی حدود 4628 نفر بوده است.اسم جرموک در زبان ارمنی به معنای جای گرم است.دارای طبیعت بسیار زیبا ، آب و هوای تمیز و چشمه آب گازدار جرموک است که هر ساله در فصل تابستان توریستان تور ارمنستان بسیاری را جذب می نماید. آب آشامیدنی جرموک خواص درمانی زیادی دارد و از زمان قرون وسطی تا کنون آب درمانی در آن وجود داشته است. یکی دیگر از ویژگی های این شهر وجود چشمه های آب آشامیدنی در نقاط مختلف شهر است که دمای آنها بین ۳۰ تا ۷۰ درجه است. اینشهر در ارتفاع 2080 از سطح دریا در کوه های  ویتس دزر در میان جنگل های انبوه  در یک فلات که توسط رودخانه آرپا به دو بخش تقسیم شده است. مسافران تور ارمنستان از این مکان گردشی می توانند بازدید کنند.

 

 


:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ارمنستان, بهترین جاذبه های گردشگری ارمنستان, مکان های گردشگری ارمنستان, جاذبه های ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل نشنال ایروان ارمنستان

پ

 هتل 5 ستاره نشنال جزو شیک ترین هتل های ارمنستان می باشد که در نزدیکی میدان جمهوری قرار دارد. این هتل دارای حمل و نقل عمومی می باشد و بهترین حسنش فاصله هتل تا مترو 5 دقیقه و تا ایستگاه اتوبوس 20 متر است. این هتل تا فرودگاه بین المللی ایروان 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد که مسافران تور ارمنستان به راحتی می توانند به آنجا بروند. هتل نشنال دارای 57 اتاق بسیار شیک با امکانات عالی در اختیار مسافران تور ارمنستان قرار می دهد که شامل امکانات اینترنت رایگان، تلویزیون، حمام خصوصی است. طراحی این هتل شامل سقف های بلند با پنجره های بزرگ و شومینه می باشد. در رستوران این هتل غذاهای خوشمزه بین المللی مخصوص مسافران  تورارمنستان سرو می شود. فاصله این هتل تا پارک فونتن و موزه ملی 5 دقیقه پیاده روی است.

 

 

 

امکانات هتل نشنال ایروان ارمنستان:

استخر سرپوشیده، اسپا، حمام ترکی، باشگاه بدنسازی، سونا، ماساژ، رستوران، بار، اجاره اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، اتوکشی، فکس، کپی، اتاق پاک، آسانسور، اتاق جلسه و... در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

 

هتل گلدن تیولیپ ارمنستان

 

یکی از مجلل ترین هتل های ارمنستان هتل های 5 ستاره گلدن تیولیپ است.که  در شهر ایروان در خيابان آبوویان قرار گرفته است. هتل گلدن تیولیپ ارمنستان توسط معمار معروف ایتالیایی ن.بونیاتیان در سال 1926 طراحی شده است ولی داخل هتل در سال 2009 مرمت و بازسازی شد. این هتل دارای 104 اتاق مجلل که هر اتاق متنوع برای مسافران تور ارمنستان می باشد که عبارتند از اتاق جنرال که 14.5 متر است و اتاق اکسکلوتیو که 20 متر است. تمامی اتاق های این‌ هتل دارای اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای و صندوق امانات برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

 

 

از امکانات هتل گلدن تیولیپ ارمنستان :

استخر شنا روباز و سرپوشیده، مركز بدنسازي،‌ خدامت ماساژ، صرافي،‌ خشكشویی و مركز تجارت ,رستوران روسيني به سرو انواع غذاهاي محلي و ايتاليايي و... که مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

 

 

هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان

 

یکی از مجلل ترین هتل های ارمنستان هتل 5 ستاره مولتی گرند ایروان ارمنستان می باشد که در اتوبان H1 ایروان به آبوویان قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق های شیک و مجلل با امکانات عالی در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان برای کودکان زمین بازی درست کرده تا کودکان از اوقات فراغت خود استفاده کنند. این هتل محض رسیدن مسافران تور ارمنستان به فرودگاه بین المللی زوارتنوتس راننده با ماشین سرویس رسانی گذاشته است.

 

 

 

امکانات هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان:

وسایل باربیکیو, استخر روباز(فصلی), ورود حیوانات خانگی آزاد اما با هماهنگی قبلی, سونا, باشگاه پرورش اندام, آبگرم و آبدرمانی, ماساژ, جکوزی, حمام سنتی مخصوص مسافران تور ارمنستان, استخر سر پوشیده (تمام فصول), کازینو, زمین بازی کودکان, کلوپ کودکان, سرگرمیهای شبانه, بار, روم سرویس, رستوران با منوی مجزا, اسنک بار, غذاهای رژیمی(در صورت تمایل), اینترنت, پارکینگ رایگان, لاندری, دستگاه خودپرداز, نظافت روزانه اتاقها, فکس, فتوکپی, آرایشگر, اتاق VIP, سوئیت ماه عسل و… که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

 

 

هتل قفقاز ایروان ارمنستان

 

یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های ارمنستان هتل 5 ستاره قفقاز ایروان ارمنستان است که در نزدیکی مرکز شهر ایروانارمنستان قرار گرفته است. هتل قفقاز ایروان ارمنستان دارای 46 اتاق لوکس با طراحی مدرن و امکانات عالی نظیر بار, ال سی دی, خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. از امکانات تفریحی این هتل استخر، ماساژ, سونا, جکوزی, سالن بدن سازی و .... مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل تا فرودگاه 17 کیلومتر است و دارای ترانسفر فرودگاهی می باشد. رستوران هتل قفقاز ایروان ارمنستان دارای انواع غذاهای متفاوت و لذیذ و کافی شاپی با انواع دسر ها نوشیدنی ها و باری در گوشه هتل برای مسافران تور ارمنستان می باشد. اطراف این هتل نمادهای از کو آرارات و مردم قفقاز با معماری زیبا طراحی شده است. 

 

 

 

امکانات هتل قفقاز ایروان ارمنستان:

اجاره ماشین, استخر روباز, امکانات ورزشی, سایت کامپیوتر, ماساژ, سونا, جکوزی, سالن بدن, رستوران برای مسافران تور ارمنستان , کافی شاپ, بار, اینترنت, ترانسفر فرودگاهی, خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

هتل رویال تولیپ ارمنستان

 

هتل رویال تولیپ ارمنستان یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های 5 ستاره ارمنستان است که در در مرکز شهر ایروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل رویال تولیپ ارمنستان دارای 104 اتاق شیک و زیبا و با امکاناتی شامل تلویزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان، مبلمان زیبا ، میز کار، مینی بار، صندوق امانات، چای و قهوه ساز، حمام سنگ مرمر با سشوار و حوله و لوازم بهداشتی می باشند. این هتل برای مسافران تور ارمنستان سونا، سولاریوم، سالن بدنسازی, ماساژ درمانی, استخر سرباز, آبگرم و .... فراهم کرده است. رستوران خوب ایتالیایی  این هتل با نمایش پانوراما از چارلز آزناوور میدان برای سرگرمی مسافرانتور ارمنستان می باشد. هتل رویال تولیپ ارمنستان در نزدیکی گالری ملی هنر و سالن اپرا و 10 کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی زوارتنوس قرار گرفته است. 

 

 

امکانات هتل رویال تولیپ ارمنستان:

آبگرم شیک ماساژ, درمان های زیبایی سونا, سولاریوم، یک استخر سرباز، یک سالن بدن سازی, 4 اتاق جلسه, پارگینک اختصاصی و ... که برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 


:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره ارمنستان, بهترین هتل های ارمنستان , لوکس ترین هتل ارمنستان , مجلل ترین هتل ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

مسجد جمیرا دبی

 

مسجد در دبی، در امارات عربی متحده است که مسجد جمیرا در منطقه جمیرا دبی قرار دارد. این مسجد با یک گنبد به ارتفاع ۱۶ متر، و دو مناره مرتفع بطول تقریبی ۴۰ متر، و منبری بسیار شیک ، نمونه‌ای از معماری نوین اسلامی است.در نماسازی این مسجد از سنگهای ممتاز به رنگ کرمی مایل به صورتی استفاده شده‌است.این مسجد از مشهورترین مسجد های شهر دبی است.تصوير اين مسجد بعنوان سمبلي بر روي اسکناسهاي 500 درهمي چاپ شده است.گردشگران تور دبی می توانند از این مکان تاریخی بازدید کنند.

 

 

 

پارک ساحلی جمیرا دبی

 

پارک ساحلی جمیرا دبی یکی از زیباترین و پربازدیدترین مناطق دیدنی دبی پارک ساحل جمیرا می باشد که به دلیل وجود مکان های گردشگری از قبیل جمیرا بیچ رزیدنس، مسجد بزرگ جمیرا و ساحل جمیرا همواره جز اولین انتخاب های گردشگران تور دبی قرار می‍‌گیرد. پارک ساحل جمیرا دارای ۳ هتل بین المللی شیک می‌باشد که نام آنها همواره خلاقیت معماری مدرن را در ذهن تداعی می‌کند و دارای امکاناتی همچون ۲۰ رستوران بین‌المللی، پارک آبی، کلوپ مخصوص، یاشگاه سلامتی، ۵ استخر سونا و ماساژ، زمین تنیس و…  در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد. این منطقه توریستی داری هتل های بسیار دیگری نیز می‌باشد که امکان دسترسی مسافران تور دبی از اقشار متوسط را نیز فراهم می‌کند. این منطقه از لحاظ موقعیت مکانی به دیگر مناطق گردشی دبی از قبیل مراکز بازرگانی، اداری، تفریحی و توریستی را تسهیل میکند.گردشگران تور دبی می توانند از این مکان زیبا بازدید کنند.

اسکله ابرا دبی

 

اسکله ابرا دبی در منطقه تاریخی دبی قرار دارد و بهترین فرصت برای یک تجربه دریایی است و ده دقیقه گردش با قایق های چوبی و سنتی اسکله در آب های نیلگون خلیج فارس و خنکی آب در هوای داغ دبی لذت خاصی دارد. قایق‌سواری از ابرا در بستکیه آغاز می‌شود، به سمت بازار پارچه‌فروشان و گالری‌های هنر می‌رود و در نهایت به بازار طلا میرسد. سفر دریایی از این جاذبه‌ی دبی، خاطره‌ای فراموش‌نشدنی است. مسافران تور دبی نوروز 96 می توانند از این منطقه گردشگری بازدید کنند.

پارک آبی وایلد وادی دبی

 

پارک آبی وایلد وادی دبی پیشرفته ترین پارک آبی دنیا و یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری دبی است که بین هتل برج العرب و هتل ساحلی جمیرا قرار گرفته است.این پارک  امکان سرد و گرم کردن آب در فصل‌های مختلف، داشتن سرسره‌های زیاد، دو ماشین موج‌ سواری مصنوعی و بزرگ‌ترین و بلندترین سرسره‌ آبی جهان در خارج از آمریکا مردم را از هر سن و سالی به خود جذب می‌کند. جلوی در ورودی، آبشاری ۱۸ متری هست که هر ده دقیقه آب را با فشار زیاد به بیرون پرتاب می‌کند. علاوه بر این‌ها، محل ویژه‌ای برای بچه‌ها، بزرگترین استخر موج‌دار خاورمیانه که موج‌هایی با ارتفاع ۱.۵ متر در ۵ شکل مختلف ایجاد می‌کند، رودخانه‌ای به طول ۳۶۰ متر که می‌توانید با تویوپ‌های مخصوصی روی آن شناور باشید و همچنین سرسره‌های خانوادگی بخشی از امکانات پارک وایلد وادی که در اختیار گردشگران تور دبی نوروز 96 قرار می دهد. 

پیست اسکی دبی

 

پیست اسکی دبی مساحت ۲۲۵۰۰ متر مربع و با ارتفاع ۸۵ متر ساخته شده است. این سالن سرپوشیده دارای ۵ پیست اسکی است که در سال ۲۰۰۵ به اتمام رسیده است و از معروف ترین مناطق گردشگری دبی است و در مرکز خرید امارات قرار دارد.این سالن اسکی در کنار یک مجتمع بزرگ تجاری واقع شده و در حالیکه بیرون از این فضای پوشیده از برف سرپوشیده دمای هوا به ۴۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.حدود ۳۰ تن برف مصنوعی از آسمان مصنوعی این سالن روی زمین می‌بارد تا دختران و پسران بتوانند آزادانه در کنار هم اسکی کنند.این پیست اسکی سومین پیست اسکی سرپوشیده بزرگ دنیا است.این پیست با دیوار های شیشه ای، مجسمه یخی، تپه سورتمه سواری، زمین پارک کودکان و مسیر 400 متری مخصوص اسکس شبیه به سرزمین عجایب برفی است.مسافران تور دبی نوروز 96 می توانند نهایت لذت را از این پیست ببرند.

 


:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی, بهترین جاذبه های گردشگری دبی, مکان های گردشگری دبی, جاذبه های دیدنی و گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل جمیرا کریک ساید دبی

 

این هتل 5 ستاره لوکس دارای امکانات رفاهی مدرن است.با اقامت در این هتل امکان دسترسی به پارک وایلد وادی و ساحل جمیرا خصوصی به زعبیل دارید.هتل جمیرا کریک ساید دبی از مرکز دیره و فرودگاه بین المللی 5 دقیقه و بازار سنتی طلا تنها 15 دقیقه فاصله دارد.این هتل از 28 می 2012 آماده پذیرایی از گردشگران تور دبی است.

 

امکانات اتاق ها

 

 

این هتل لوکس 292 اتاق و سوئیت مناسب  دارد و هر اتاق شامل یک تلویزیون صفحه تخت، یک میز و یک مینی بار افتخاری با نوشابه است و اتاق ها دارای طراحی و چیدمان منحصر به فرد است.یک سرویس رایگان واگن برقی روزانه برای رفتن به امکانات رفاهی وجود دارد.

 

 

 

امکانات هتل جمیرا کریک ساید دبی

از ویژگی های این هتل 2 استخر روباز، 5 رستوران در سطح جهانی،سالن کنفرانس، سالن بدنسازی و آبگرم است.در طول اقامت همه وسایل و اتاق شامل دسترسی نامحدود افتخاری به پارک وایلد وادی دارید.

 

 

رستوران هتل ارائه طیف گسترده ای از لذت های بین المللی است و در رستوران بین المللی همراه با موسیقی زنده غذا را سرو می کنند.

 

 

میهمانان تور دبی در اسپا با 14 اتاق درمانو ورزشگاه دولتی، با چهار زمین تنیس و دو اسکواش بازگشایی کردند.این هتل 10 دقیقه با زمین گلف دبی فاصله دارد.

 

 

 

 

 

هتل قایا گرند دبی

 

 

هتل قایا گرند دبی 5 ستاره در منطقه بین المللی Media Production Zone دبی قرار دارد.این هتل تازه تاسیس شیک و مدرن است و در شمار هتل های ساحلی این منطقه قرار دارد.از هتل تا  مجتمع تجاری امارات مال با اتومبیل 10 دقیقه،تا فرودگاه بین المللی دبی 25 دقیقه با مشین فاصله دارد.اتوبوس رفت و آمد رایگان به بازار امارات،JBR و مرکز خرید ابن بطوطه به صورت روزانه هماهنگ شده است.این هتل از 765 اتاق مدرن و لوکس تشکیل شده و در تمامی اتاق ها دارای تهویه مطبوع،مینی بار،تلویزیون صفحه تخت،مبله و حمام های بسیار بزرگ و شیک وجود دارد.گذراندن تعطیلات بیاد ماندنی و رویایی خواهد بود اگر در هتل قایا گرند دبی اقامت داشته باشید. از صرف صبحانه در فضایی شاد و صرف نهار در مجلل ترین رستوران ها لذت خواهید برد.

 

 

امکانات هتل قایا گرند دبی:

پنج رستوران و دو رستوران اصلی Red Diamon و Fusion بهترین غذاها را در این رستوران سرو می کنید.

 

 زمین تنیس، استخر روباز، باشگاه، مرکز اسپا ، زمین بازی کودکان،ماساژ، مرکز فیتنس،اینترنت رایگان، پارکینگ، آرایشگاه، مرکز خرید، امکانات اتاق VIP، سوئیت ویژه ماه عسل ، سالن جلسه، اتاق های عایق صدا، گرمایش و... در اختیار گردشگران تور دبی نوروز 96 قرار می دهند.

 

 

تور دبی نوروز 96 به گردشگرانی که به دنبال هتلی لوکس و با امکانات کافی هستند هتل قایا گرند دبی را پیشنهاد میکند.

هتل جمیرا زعبیل سرای دبی

 

هتل جمیرا زعبیل سرای دبی در جزیره مصنوعی پالم جمیرا  که بعنوان یکی از مکان های تفریحی دبی شناخته شده قرار دارد.این هتل 5 ستاره لوکس تا مراکز خرید دبی 20 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی ۴۵ دقیقه فاصله دارد.هتل زعبیل از 484 اتاق شیک تشکیل شده و رنگ آمیزی اتاق ها شاد و مدرن است و تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر یخچال، تلویزیون صفحه تخت،جکوزی و ... می باشد. هتل خدمات منحصربه فردی را به مسافران تور دبی ارائه می دهد که خاطرات خوب و به یادماندنی داشته باشند. 

 

 

امکانات هتل جمیرا زعبیل سرای دبی:

ساحل اختصاصی ، پارک آبی رایگان و سرویس رایگان به مراکز خرید (دبی مال ، امارات مال و بازدید از مدینه الجمیراه) ،زمین تنیس، بیزینس سنتر ، سالن آرایشگاه، 4 سوئیت با سونای اختصاصی، 2 سالن و رستوران برای مهمانان وی ای پی ،استخر روباز با جکوزی، استخر برای کودکان، 3 حمام ترکی، امکانات برای ماهیگیری و غواصی،3 سوناو ...

 

 

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور دبی  با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

هتل آرجان بای روتانا دبی

 از جمله مدرن ترین و بهترین هتل های 5 ستاره لوکس دبی می توان به هتل آرجان بای روتانا دبی که دارای ۱۶۷ اتاق مجلل و لوکس و مجهز به سيستم تهويه مطبوع و نور پردازی زیبا سوئیت هایی و همچنین مبلمان زیبا و راحت, اینترنت, بالکن با پانورمایی زیبا و همچنین گاز برقی و ماکرو و یخچال و لباسشویی هم در سوئیت میهمانان تور دبی و ... می باشد. طراحی این هتل به سبک طراحی مراکشی و مورد علاقه بسیاری از گردشگران تور دبی بوده است.

 

 

 

 امکانات هتل آرجان بای روتانا دبی :

این هتل خدمات رفاهی همچون استخر روباز و جکوزی, مراکز خرید, امکانات تفریحی و سرگرمی برای میهمانان تور دبی قرار داده است.

 

 

جهت رزرو تور دبی با شماره 41954-021 تماس حاصل نمایید.

هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی

هتل مجلل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی در ساحل دارای بزرگترین ساحل خصوصی در دبی می باشد از خاصیت های بزرگ هتل لمردین مینا سیاحی دبی یک دکور کلاسیک ویژه با رنگ بنفش و 220 اتاق که تمامی اتاقهای هتل و سوئیتهای پرنما و لوکس حائز دیدن پانوراما خلیج فارس و مورد پسند برای مسافران تور دبی می باشند.طراحی نوین و ویژه هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی 10 ماه بطول انجامید و در این مدت با درهم امیختن دانش امروزین دبی با میراث اروپایی، فضای فرهنگی معنی دار و الهام بخش برای جشن زیبایی در مدرنترین مملکت خاورمیانه چهره گرفت.

 

 

امکانات هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی :

باشگاه تناسب اندام در طبقه 10 هتل و در ضمن یک سوئیت تشریفاتی در این طبقه می باشد. این هتل حائز 5 استخر شنا همچون یک استخر سایه دار برای کودکان و استخری برای شناگران چیره دست تور دبی است کل استخرها حائز درجه حرارت مهار شده و صندلی آفتابگیری و حوله میباشد. هتل لمردین تنها 5 روز در سال هوای بارانی است و پسندیده برای ورزشکاران و ورزشهای آبی و مسابقات ورزشی متنوع که هر ساله در ساحل اختصاصی هتل برگزار میگردد. در ضمن هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی حائز زمین تنیس اختصاصی،کلاب کودکان به اسم پنگون هست. گردشگران تور دبی با ماندن در این هتل می توانند سفری خوش و یادبود انگیزی داشته باشند

 

 


:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی, بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

پارک دلفینهای کیش

 

مجموعه تفريحي پارك دلفينهای کیش دارای مساحتي حدود ۱۰۰ هكتار می باشد و در جنوب شرقي جزيره كيش واقع شده است. این مجموعه شامل فضاي سبز با انواع گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و اولين و تنها دلفيناريوم در ايران می باشد. در دلفيناريوم اين مجموعه گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از جمله دلفين، شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداري مي‌شوند و بازديدكنندگان و گردشگران تور کیش مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه توسط مربيان ايراني تربيت مي‌شوند ديدن نمایند و لذت ببرند. در مجموع ۲۱ پستاندار دريايى در استخرهايى با حجم ۱۸۰۰۰ متر مكعب پر شده از آب دريا نگهدارى مي‌شوند. گردشگران تور کیش توسط اتوبوس قطاري به پارك پرندگان و سپس به دلفيناريوم هدايت مي‌شوند.

فضاي سبز پارك دلفين  شامل بيش از يكصد گونه گياهي از جمله هزاران درخت نخل، بنجامين‌ هاى بسيار بزرگ، درختان لور (انجير معابد)، اوكاليپتوس، آكاسيا، مورد، كهور، گل ختمى، شيشه شور، تكوما، سياه نوفيلد، كند كارپوس، جونيا پروس و بيش از ۲۵ گونه كاكتوس و ساير گياهان است كه با توجه به وضعيت اقليمي جزيره كيش و مرجاني بودن خاك آن در نوع خود بي‌نظير است.

 

 

 

 

 

 

 

روستای باغو کیش

 

باغو از آبادي‌ هاي قديمي جزیره كيش می باشد كه در جنوب غربي جزيره واقع شده است. امروزه اين آبادي جز چند خانوار دامدار، سكنه ديگري ندارد. حاصلخيزي اين منطقه در میان بومیان زبانزد است. بيشه انبوهي از انواع درختان بومي در این منطقه به چشم مي‌خورد كه در آن ميان، مجموعه درختان كهنسال لور زيبايي بی نظیری دارد. پارك دليران با وسعت 60 هکتار به منظور گسترش امكانات تفريحي و توسعه فضاي سبز در جزيره و بهره‌برداري از زيبايي‌ هاي طبيعي روستاي باغو کیش كه از خاكي مستعد برخوردار است در این منطقه احداث گردیده است. برای بازدید از این روستای تاریخی با تور کیش همراه شوید.

 

کلبه هور کیش

 

کلبه هور کیش دماغه ای در غربی ترین بخش جزیره کیش است که بستر آن صخره ای بوده گردشگران تور کیش که علاقه مند به ماهیگیری می باشند اغلب این ناحیه را برای ماهیگیری انتخاب می نمایند. تنوع ماهیان، صدف ها و لاک پشت ها در این ناحیه جذابیت این تفریح را چندین برابر می کند, همچنین علاقه مندان به غواصی نیز این قسمت از ساحل کیش را می توانند انتخاب نمایند.

کلبه هور کیش آب شورى را که با استفاده از نيروى باد از اعماق زمين به بالا کشيده مى‌شود، با استفاده از انرژى خورشيدى شيرين و قابل استفاده مى کند . این کلبه دارای آلاچیق، نیمکت، باربیکیو و نورافکن های بزرگ می باشد که محل مناسبی برای استراحت گردشگران تور کیش و ساکنان این جزیره می باشد .

لنجی که حدودا ده سال پیش به گل نشسته، در امتداد ساحل این کلبه جلوه ای بی نظیر به این منطقه اختصاص داده است. این لنج حدود 200 متر از ساحل دریا فاصله دارد و با زیباسازی روشنایی شب ها همانند مرواریدی در آب های خلیج فارس می درخشد. برخلاف کشتی یونانی که بیانگر رونق تجارت بین المللی کیش در گذشته می باشد،  این لنج به گل نشسته نمادی از کار و تلاش بومیان جزیره کیش در شغل سنتی ماهیگیری است. 

سافاری کیش

 

مجموعه ورزشی، تفریحی و توریستی پارس سافاری کیش با هدف توسعه گردشگری طبيعی و ایجاد فضایی  شاد و سالم برای همه گروه های سنی به ويژه جوانان و مسافران تور کیش ايجاد شده است . 
سافاری كيش نخستین  برگزار کننده تورهای سافاری صحرا در ایران می باشد و با تلاش مهندسین و صنعتگران ایرانی مهندسی بنا شده است . سافاري (Safari) در لغت به معناي بازديد کردن و سياحت اکتشافي در آفريقا ميباشد و به برنامه تور گردشي گفته ميشود که در آن گردشگران در تور توسط انواع خودروها و يا چهار پايان و با طي مسيري مشخص از مکانهاي ديدني و جذاب بازديد کرده و از آن لذت مي برند .
يکي از معروفترين انواع تور سافاري ، تور صحرا است که شرايط اقليمی و  مسير حرکت آن مكانهای بياباني و صحرائي ميباشد . در اين تورها از خودروهاي دو ديفرانسيل و چهار محور نظير لندرور ، تويوتا لندکروز و... حتي شتر نيز استفاده می شود . 
شرايط اقليمي مورد نياز يک تور صحرا طبيعت گرم و خشک بياباني و نيمه بياباني است. جزیره زيباي کیش با توجه به دارا بودن شرایط آب و هوایی و موقعیت مناسب برای پذیرش گردشگران تور کیش يكي از مكانهاي بالقوه براي تور سافاري است .

 

 

 

 

آب انبار سنتی کیش

 

در جزیره کیش به علت حجم بارش کم و وجود اغلب بارش های فصلی يكي از روشهاي ذخيره آب آشاميدني در قديم ساخت آب انبار بوده است .در محدوده شهر حریره کیش در نزدیكی مجموعه درخت سبز در سال 1372 جهت جمع آوری آب های سطحی، یك آب انبار دو قلو با پنج بادگیر به سبك معماری سنتی یزدی احداث گردیده است. با توجه به ساخت و سازهای كیش و از بین رفتن مسیر آبهای سطحی منتهی به آب انبارهای سنتی، امروزه از دستگاه های آب شیرین كن برای تهیه آب شیرین استفاده می شود و این آب انبارها كاربرد اصلی خود را از دست دادند اما به عنوان یک مکان گردشی دیدنی و جالب برای گردشگران تور کیش تبدیل گردیده اند.

در فصول گرم سال هوای داخل این آب انبار با وجود روزنه‌های ورودی و بادگیرها متعادل و حتی خنک می‌ شود، برخورد باد با آب داخل آب انبار به این موضوع کمک می‌کند. در حال حاضر با توجه به اینکه دیگر آبی در آب انبار سنتی کیش نیست خنکی هوا کمتر احساس می‌شود. روزنه های بالای گنبدهای آب‌ انبار به تهویه هوا کمک می‌کند. برای بازدید از این آب آنبار تاریخی با تور کیش همراه شوید.

 

 


:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش, بهترین جاذبه های گردشگری کیش, مکان های گردشگری کیش, جاذبه های دیدنی و گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل ایران کیش

 

هتل بین المللی ایران کیش در شمار هتل های 5 ستاره این جزیره قرار دارد و در تیرماه  1393 با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهر کیش افتتاح شد. هتل ایران از دریا 20 دقیقه فاصله دارد. این هتل شامل 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. معماری و طراحی هتل ایران بسار زیبا و منحصر به فرد می باشد به گونه ای که توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متمایز می کند. ساخت این هتل هزینه ای بیشتر از 55 میلیارد تومان را در بر داشته است. طراحی هتل ایران کیش به گونه است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمامی طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت رایگان برای مسافران تور کیش وجود دارد و تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. 

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش،رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی،اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری۲۴ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... . این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما میهمانان تور کیش به ارمغان می آورد.

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل 5 ستاره شایگان کیش به سال 1381 خورشیدی در زمینی به مساحت 15000 مترمربع و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش افتتاح گردید.

 

 

 

امکانات هتل شایگان کیش :

 

این هتل دارای 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه بوده که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند.

دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارها نظیر پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها سبب شده تا هتل شایگان انتخاب اول میهمانان جزیره کیش باشد.

کارکنان خونگرم، آموزش دیده و مجرب هتل شایگان در تلاشند تا اقامتی دلپذیر و شاد همراه با آسایش را برای میهمانان گرانقدر مهیا سازند.

(برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید )

 

 

 

هتل 5 ستاره لوکس مارینا پارک در جزیره زیبای کیش و در کنار برج های دوقلو قرار دارد. این هتل بزرگترین فضای سبز را در جزیره کیش به خود اختصاص داده است. شما می توانید از اتاق خود خارج شده و ساعت ها در فضای دلنشین هتل قدم بزنید، از دریاچه های پارک هتل لذت ببرید و تا دریا قدم بزنید.

 

 

 

امكانات هتل لوکس مارینا پارک

استخر سرپوشيده - سالن بدن سازی- سونا بخار - جکوزی - زمين استاندارد تنيس - اسپا و ماسا ژ تایلندی - سالن زیبایی بانوان - فروشگاه - کافی شاپ - کافی نت - سالن همایش - پارک تفریحی... . اگر مایل هستید ساعات خوشی را در این هتل سپری کنید می توانید با تور کیش همراه شوید.

آدرس:کیش نوار سیاحتی شرق-جنب برج های دو قلو

 

 

 

 

 

هتل پنج ستاره ی شایان از بزرگترین و مجلل ترین هتل‌های جنوب کشور و جزیره کیش  است که در یکی از بهترین نقاط جزیره واقع  شده است. موقعیت مکانی این هتل بسیار مناسب می‌باشد و دسترسی مطلوبی به مراکز تجاری و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره چون اسکله تفریحی دارد. شما می‌توانید از امکانات رفاهی مدرن و ویژه هتل بهره‌مند شوید و از مناظر زیبا و چشم نواز آن لذت ببرید. 

 

 

امکانات هتل شایان :

رستورانهای ایرانی و فرنگی - کافی شاپ - آرایشگاه - سالنهای کنفرانس - کافی‌نت و گيم‌نت - پارکینگ اختصاصی - خشکشوئی - سالن تفریحات . برای داشتن اوقاتی در این هتل با تور کیش همراه شوید . 

 

 

 

 

 

هتل 5 ستاره پارمیس یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش می باشد،که در موقعیتی عالی،نزدیک به مراکز خرید و مناطق تفریحی واقع شده است.اين هتل در سال 1385 افتتاح گرديده و یکی از پر طرفدارترین هتلهای جزیره می باشد که از لحاظ کیفیت سرویس دهی و غذایی , تنوع اتاقها , موقعیت مرکزی در جزیره , برخورد خوب پرسنل پیشرو در میان هتلها می باشد.

 

 

امکانات هتل پارمیس :

سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  ،  کافى شاپ ،  کافى نت ،  سالن همایش و...  اشاره کرد .اگر به دنبال آرامش و استراحت در یک مکان آرام می باشید با تور کیش در این هتل مجلل همراه شوید.

 

 

 

 


:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش, بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

شهر تاریخی میسیس آنتالیا :

 

 

 

 

 

اگر به آنتالیا سفر کردید ،کمی جلوتر از جاده آدانا در حوالی شهر اسکندرون و در نزدیکی یاکاپینار شهری با نام میسیس قرار گرفته است که از دیدنی های آنتالیا ست . از ویژگیهای این شهر قرار گرفتن آن در سر راه جاده ابریشم است. در میسیس و اطراف آن در نگاه اول ویرانه های دوران رومیان از جمله سنگفرش موزائیکی که متعلق به قرن چهارم میلادی است به چشم می خورد. در این سنگفرش کشتی نوح و حیوانات داخل آن نیز به تصویر کشیده شده است. کمی آنطرف تر و در امتداد جاده، ویرانه های تاریخی ییلان کاله و کاخ شاهمران برفراز کوهی سنگی به شکلی که کاملاً بر روی رودخانه جیحان قرار گرفته است ، که ازجاهای دیدنی آنتالیا ست ، ارز اندام میکند. در قسمت جنوبی ییلان کاله و در منطقه سیرکلی به جنبه کاری های انجام شده توسط هئیت هیت ها نماینگر آن است که موواتالیش در طول مسیر حرکتی خود به کشور مصر در منطقهسیرکلی سری زده و در آنجا توقفی نیز داشته است .این مکان برای گردشگران تور آنتالیابسیار دیدنی خواهد بود.

منطقه لارا آنتالیا :

یک مکان بسیار دوست داشتنی مدیترانه ای با آبهای شفاف و ملایم دریای مدیترانه و منطقه ای که با سرعتی زیاد گسترش یافته و با سرعتی بیشتر در حال توسعه صنعت گردشگری می باشد و امروزه به یکی از جذابترین و دوست داشتنی ترین اماکن برای استراحت و اقامت گردشگران تبدیل شده است.نزدیکترین منطقه تفریحی و گردشی به آنتالیا منطقه لارا می باشد که فقط با 6 کیلومتر فاصله  در شرق شهر آنتالیاواقع گردیده است و دارای سواحل شنی و سنگریزه ای می باشد و دریای آن دارای امواجی ملایم و نرم می باشد.

 

.jpg

 

در بسیاری از بخشهای این ساحل که به صورت اختصاصی برای استراحت و تفریح گردشگران تجهیز شده است پر است از امکانات جدید و راحت مانند انواع پلاژها رستوران  مراکز تفریحی صندلی های ساحلی همراه با چتر امکانات قایق سواری و سایر امکانات که همگی در اختیار بازدیدکنندگان و مسافران می باشد.ساحل لارا از شرق صخره های آنتالیا شروع میشود و تا قسمت پائین آبشار  Düdenبه طول چندین کیلومتر توسعه یافته و ادامه می یابد و در طول این گستره ساحلی انواع و اقسام امکانات تفریحی و گردشی از هتلهای 3 ستاره تا 5 ستاره و نیز انواع رستورانهای محلی و بین المللی با انواع غذاهای ترکی و خارجی در خدمت مهمانان هستند.ساحل لارا با مساحتی در حدود ۱۸۰۰۰۰۰ مترمربع یکی از بزرگترین تفرجگاه های آنتالیا به شمار می رود. ۱۱ باشگاه، ۴ رستوران، ۴ کافه، ۲ زمین فوتبال، یک پارک عجایب، محوطه ای برای والیبال ساحلی، ورزش های آبی، اسکیت و فوتبال ساحلی، بخشی از امکانات ساحل لارا در آنتالیا می باشد . با تور آنتالیا  لحظات خوشی را در کنار سواحل آرام لارا خواهید داشت .

 

1.jpg

 

 غار کارائین : 

یکی دیگر از مناطق دیدنی آنتالیا غار کارائین است که در فاصله 30 کیلومتری شهر آنتالیا و شرق کوه چان قرار دارد. از خصوصیات در خور توجه این مکان تعلق آن به دوران پارینه سنگی است. این غار از جمله قدیمیترین مکانهای سکونت انسانها در کشور ترکیه می باشد.این مکان دارای یک ورودی مجزا است که با نور خورشید روشن می شود و در ادامه به 3 تالار بهم پیوسته منتهی میگردد. در داخل غار، یک موزه کوچک در کنار درب ورودی این غار قرار دارد که برخی از آثار باستانی که قدمت آنها به 160 هزار سال قبل از میلاد مسیح می رسد را به نمایش می گذارد . برای دیدن از این غار تاریخی با تور آنتالیا همراه شوید .

_کارائین.jpg

 غار داملاتاش :

غار داملاتاش مكان مناسبي است براي گردشگران كه در آن علاوه بر ديدن مناظر خارق العاده طبيعي امكان ديدن  سنگهائي تغيير شكل  يافته نيز وجود دارد. در اين غار ديوارهاي سنگي كه  به طرز خارق العاده اي در طول زمان تغيير شكل داده تصاوير بسيار زيبايي را خلق كرده اند.در همين محدوده موزه باستان شناسي و قوم نگاري نيز وجود دارد كه بازديد از آنها نيز خالي از لطف نمي باشد. (اين موزه همه روزه بجز روزهاي دوشنبه جهت بازديد گردشگران باز مي باشد). از مكانهاي ديدني ديگر اين منطقه 3 غار دريائي بنام هاي فسفرلوماعارا  به معناي غار فسفري با تركيبات سنگي درخشان و شب تابي كه در خود جاي داده استوكيزلارماعاراسي غار دخترها كه در گذشته محل نگهداري اسراي زن توسط دزدان دريائي به شمار مي آمده است و  عاشيك لا ر ماعاراسي مي باشد كه دسترسي به اين 3 غار با قايق امكان پذير خواهد بود . برای دیدن از این مکان تاریخی با تور آنتالیا همراه شوید .

 

_2.jpg

.jpg

 

 

بلدیبی آنتالیا :

منطقه بلدیبی آنتالیا در 38 کیلومتری آنتالیا و 15 کیلومتری شهر کمر قرار گرفته است . این منطقه یکی از زیباترین مناطق آنتالیا به شمار می رود ، جاذبه تفریحی این منطقه باعث شده تا همه ساله عده بسیاری از گردشگران آنتالیا از این منطقه دیدن کنند . این منطقه کوهستانی  پوشیده شده از طبیعت سر سبز و و درخت های نانج و کاج می باشد و دارای آب و هوای بسیار مطبوعی است. این منطقه مکان بسیار مناسبی برای پیاده روی و دوچرخه سواری می باشد . از علاقه مندان به طبیعت دعوت می کنم که در تورآنتالیا از این منطقه دیدن فرمایند .

 

_آنتالیا.jpg

 

 

مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا خرداد 96 

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز 



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا, بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا ,مکان های دیدنی آنتالیا , مکان های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل آستریا الیتا آنتالیا

 

هتل آستریا الیتا آنتالیا در سال 2004 در منطقه سیده آنتالیا افتتاح شده است.که یکی از تفرجگاه های مجلل و شیک سیده آنتالیا محسوب می شود. برخورداری آب و هوایی مطبوع ، باغ ، ساحل اختصاصی ، معماری سازگار با محیط زیست ، بهره مندی از طبیعت زیبا و بکر ، امکاناتی ویژه و خدماتی نوین سبب شده تا این هتل ۵ ستاره مورد توجه مسافران تور آنتالیا قرار گیرد. به لحاظ موقعیت مکانی و جغرافیایی نیز باید گفت که هتل آستریا آنتالیا  ۱۵ کیلومتر تا شهر ماناوگات و ۸۱ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد.و با داشتن کارکنان ورزیده آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشند.

 امکانات هتل آستریا الیتا آنتالیا:

از جمله امکانات ورزشی مهیج و خدمات رفاهی منحصر به فرد هتل آستریا الیتا می توان به : ماساژ ، سالن بدنسازی مجهز ، استخرهایی متعدد روباز و سرپوشیده برای کودکان و بزرگسالان ، سرسره های آبی ،  ورزش های آبی موتوری ، امکانات ساحلی برای شنا و حمام آفتاب ، بیلیارد ، پرتاب دارت ، پینگ پنگ ، زمین تنیس ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، برنامه های سرگرم کننده برای تفریح کودکان ، خدمات شستشوی لباس ، فروشگاه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، خدمات پزشکی ، سینما ، رادیو ، دیسکو ، کافی نت ، اتاق بازی  ، پلاژ اختصاصی و . . . اشاره نمود . 

 

 

 

هتل آستریا الیتا آنتالیا خدمات منحصربه فردی را به میهمانان تور آنتالیا ارائه می دهد که شما میهمانان عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

 

هتل باروت آروم آنتالیا

 

 هتل ۵ ستاره باروت آروم آنتالیا اقامتگاهی مجهز است که در منطقه ساحلی سیده و شهر آنتالیا قرار دارد . بهره مندی از آب و هوای لطیف ، طبیعتی منحصر به فرد و پلاژ و ساحل ماسه ای اختصاصی از ویژگی های ممتاز این هتل مجلل است . سرویس دهی سریع و خدمات با کیفیت در کنار همکاری پرسنل کار آمد ، باعث شده تا گردشگران تور آنتالیا احساس راحتی و رضایت نمایند . استخرهایی که برای تمام گروه های سنی مناسب بوده و بسیاری برنامه های شاد و سرگرم کننده دیگر در کنار بهترین خدمات دلیلی برای برتری این هتل ۵ ستاره می باشد.از این هتل تا فرودگاه 65 کیلومتر و تامرکز سیده 3 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات اتاق ها

 

تمامی اتاق ها دارای دکوراسیونی لوکس و چیدمان و طراحی اتاقها منحصر به فرد و از رنگهای شاد و گرم استفاده شده است.اتاقها دارای بالکن اختصاصی می باشد که مشرف به دریا است.امکانات تمامی اتاقها قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و کانال موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات و کلید الکترونیکی ، می باشد .

امکانات هتل باروت آروم آنتالیا :

قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و کانال موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات و کلید الکترونیکی ، می باشد .

 

 

هتل توران پرنس ورلد آنتالیا

 

هتل توران پرنس ورلد آنتالیا ( 5 ستاره) یکی از هتل های ساحلی منطقه زیبا و خوش آب و هوای سیده است که توسط طبیعتی بکر و سر سبز احاطه گردیده و از پلاژ و ساحل ماسه ای اختصاصی برخوردار می باشد . هتل توران پرنس آنتالیا با در اختیار داشتن بسیاری امکانات تفریحی و رفاهی به اقامتگاهی منحصر به فرد تبدیل شده و مورد توجه گردشگران تور آنتالیا قرار دارد .موقعیت قرار گیری هتل به نحوی است که تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۷۵ کیلومتر و تا مرکز آنتالیا ۵۵ کیلومتر فاصله دارد .اتاقهای هتل توران در مجموع ۵۹۲۲ اتاق استاندارد و سوئیت مدرن است که اقامتی به مفرح و آرامش بخش را برای گردشگران تور آنتالیا فراهم کرده و دارای طراحی و چیدمان مدرن و فضایی رویایی می باشد . چیدمان و رنگ هایی که در این اتاق های مجلل به کار رفته است محیط آن را مطبوع و دلنشین کرده و خستگی فعالیت روزانه را از تن گردشگران تور آنتالیا هتل دور می کند.

 

 

امکانات هتل توران پرنس ورلد آنتالیا:

زمین تنیس ، مینی گلف ، میز بیلیارد ، پینگ پنگ ، اسکواش ، باشگاه ورزشی پیشرفته ، استخرهای سرپوشیده و روباز ، استخر کودک ، ورزش های آبی ، پارک و سرسره های آبی متعدد ، ماساژ درمانی و اسپا ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، پذیرش و تحویل ۲۴ ساعته ، صرافی ، آسانسور ، سالن زیبایی ، سرویس نگه داری از کودک ، پرستار کودک ، پزشک و خدمات درمانی ، اتاق بازی ، زمین بازی ،  شهر بازی ، سالن کنفرانس ، بار ، دیسکو ، کافه ، دسترسی به اینترنت پر سرعت ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، فروشگاه ، رستوران های مجهز ، بوفه مجلل صبحانه ، محوطه حمام آفتاب با تجهیزات کامل ، پلاژ اختصاصی و . . . اشاره نمود. گردشگران با انتخاب این هتل توران پرنس ورلد آنتالیا سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

 

 

 

 هتل کریستال آدمیرال آنتالیا

 

 هتل کریستال آدمیرال در منطقه سیده آنتالیا قرار دارد.این هتل 5 ستاره در امتداد دریای مدیترانه قرار دارد و با ساحل فقط 50 متر فاصله دارد و از لحاظ جغرافیایی ۱۲ کیلومتر تا مراکز خرید سیده ، ۸۰ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا و ۸۵ کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد. این هتل با برخورداری آب و هوایی مطبوع ، پلاژ و ساحل اختصاصی ، بهره مندی از طبیعت شگفت انگیز و امکاناتی ایده آل سبب شده تا هتل کریستال آدمیرال به نیکویی یاد شود. این هتل 5 ستاره دارای ۶۹۴ اتاق و سوئیت لوکس می باشد که اقامتی رویایی و منحصر به فرد را برای گردشگران تور آنتالیا به ارمغان آورده است.

 

 امکانات هتل کریستال آدمیرال آنتالیا:

انواع ماساژ ، باشگاه بدنسازی ، استخرهای روباز و سرپوشیده ، سولاریوم ، یوگا ، زمین تنیس ،اسکواش ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، زمین گلف ، اسکواش ، سالن کنفرانس ،پرستار کودک ، سرویس نگهدای از کودک ، موسیقی زنده ، پارکینگ ، سالن بازی آرایشگاه ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، فروشگاه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، محوطه حمام آفتاب ، پلاژ اختصاصی و . . . در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار دهد.

 

 

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل آسکالارا آنتالیا

 

 

هتل آسکالارا آنتالیا در منطقه لارا شهر آنتالیا واقع شده است. جزو زنجیره هتلهای آسکا می‌باشد. هتل 5 ستاره آسکا لارا ریزورت در سال 2014 و در زمینی به مساحت 62 هزار مترمربع احداث شده است.این هتل دارای ساحل اختصاصی به مساحت 150 متر می باشد. هتل آسکا لارا تا کنون موفق به کسب 10 جایزه و گواهی‌نامه در زمینه هتلداری شده است.هتل آسکالارا فقط 19 کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد.این هتل 7 طبقه و دارای 545 اتاق می باشد که شمل اتاق های استاندارد، اتاق های خانوادگی، سوئیت، اتاق ویژه معلولین و... می باشد تمامی اتاق‌ها دارای مینی‌بار (رایگان)، صندوق امانات (رایگان)، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، حمام با وان و دوش و اینترنت هستند.تمامی اتاق ها دارای بالکن خصوصی می باشد. اتاق ها دارای طراحی و چیدمان منحصر به فرد می باشد و دارای رنگ آمیزی گرم و شاد استفاده شده و برخی از اتاق ها مشرف به دریا می باشد که متناسب با سلیقه شما گردشگران آنتالیا است.

 

امکانات هتل آسکالارا آنتالیا:

دارای 6 رستوران که شامل رستوران با غذای بین المللی , رستوران ژاپنی , رستوران چینی , رستوران ایتالیایی سرو می کنند.استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , ساحل اختصاصی , دارت , بیلیارد ,زمین تنیس , میز تنیس , زمین والیبال , زمین فوتبال , باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , غواصی , حمام ترکی , موج سواری , بولینگ, حمام ترکی و...

 

 

 

 

 

 

 هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان و گردشگران تورآنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

جهت رزرو و خرید تورآنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین  قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا خرداد 96 

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

 

تور آنتالیا از تبریز



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1396 | نظرات ()