نوشته شده توسط : niknam

هتل سان سیتی قشم .gif.gif.gif Qeshm Sun City Hotel

هتل سان سیتی قشم در مرکز جزیره زیبای قشم قرار دارد. این هتل در سال 1392 تاسیس شده است و یکی از اقامتگاه‌های نوساز این جزیره بشمار می‌آید. فاصله این هتل تا مرکز شهر و بازارهای معروف مانند ستاره، پردیس و فردوسی بسیار کم بوده و به همین دلیل یکی از هتل‌های پرطرف‌دار به حساب می‌آید. این هتل در 5 طبقه ساخته شده و دارای 32 اتاق جهت پذیرایی از مهمانان ارجمند تور قشم است.

-سان-سیتی-قشم-1.jpg

-سان-سیتی-قشم.jpg

عکس ها و امکانات هتل سان سیتی قشم

تخت خواب مناسب و راحت,تلويزيون LCD,تلفن,سيستم سرمايشي و گرمايشي با قابليت كنترل وتنظيم دماي دلخواه شما,يخچال با ميني بار,ميز آرايش,مبلمان,ميز و صندلي پذيراي و كمد لباس و قفسه هاي متعدد,ظروف مورد نياز,سرويس حمام و دستشويي مجهز به آبگرم كن برقي اختصاصي و...

-سان-سیتی-قشم-4.jpg

-سان-سیتی-قشم-5.jpg

-سان-سیتی-قشم-6.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل ساحل طلایی قشم .gif.gif.gif Qeshm Sahel Talaee Hotel

هتل ساحل طلایی قشم در ساحل زیبای جزیره زیبا و دیدنی قشم در فاصله کمی از مرکز جزیره قشم در کنار زیارتگاه شاه شهید با امکانات مناسب در محیطی زیبا برای مسافران تور قشم قرار دارد. هتل ساحل طلایی با امکاناتی نظیر ساحل اختصاصی برای شنا، تفریحات آبی، قایق رانی، جت اسکی، اسکی روی آب، اسکله تفریحی برای ماهیگیری، رستوران و کافی شاپ ساحلی و کادری مجرب و آزموده آماده ارائه بهترین خدمات به مسافرین تور قشم گرامی خود می باشد. فاصله ی هتل تا درگهان حدود 17 دقیقه میباشد. گردشگران تور قشم که قصد رزرو این هتل را دارند یکی از بهترین هتل های 3 ستاره در قشم میباشد.

-ساحل-طلایی-قشم-1.jpg

-ساحل-طلایی-قشم-2.jpg

عکس ها و امکانات هتل ساحل طلایی قشم

پذیرش شبانه روزی,خدمات نگه داری کودک,حمام,صرافی,حمل بار وچمدان و....

-ساحل-طلایی-قشم-3.jpg

-ساحل-طلایی-قشم-4.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل سما 2 قشم .gif.gif.gif Qeshm Sama Hotel 2

 هتل سما 2 قشم در قِشم بزرگترین جزیره خلیج فارس و بزرگترین جزیره غیر مستقل دنیا که از موقعیت سوق‌الجیشی برخوردار است این هتل یکی از بهترین هتل های 3 ستاره قشم میباشد. مسافران تور قشم در صورتی که یک هتل نزدیک به بازار مد نظر دارند این هتل بهترین انتخاب است. هتل سما با در اختیار گذاشتن بهترین امکانات به مسافران یکی از بهترین هتل های قشم است. گردشگرانی که قصد رزرو تور قشم را دارند این هتل جز یکی از بهترین انتخاب هایشان میتواند باشد.

-سما-2-قشم-2.jpg

-سما-2-قشم-3.jpg

عکس ها و امکانات هتل سما 2 قشم

پذیرش شبانه روزی,خدمات نگهداری کودک,نمازخانه,مینی بار,بار,کافی شاپ,لابی و....

-سما-2-قشم-1.jpg

-سما-2-قشم-5.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل پرشین گلف .gif.gif.gif Qeshm Persian Golf Hotel

هتل پرشين گلف هتل سه ستاره در جزيره هفتگانه قشم شهر درگهان واقع شده است از لحاظ موقعيت جغرافيايي هتل در بهترين نقطه مراکز تجاري درگهان که شامل مجتمع هاي تجاري دريا،دو دلفين، بازار قديم، بازار صدف، بازار مرواريد، بازار نور، بازار نگين و زيباترين مجتمع در دل همين مجتمع ها مجتمع تجاري اقامتي و سياحتي مي باشد. این هتل یکی از بهترین هتل های 3 ستاره در قشم میباشد. گردشگران تور قشم که هتلی با قشمت مناسب و امکانات خوب میخواهند این هتل یکی از بهترین انتخاب ها میتواند باشد.

-پرشین-گلف-قشم-4.jpg

-پرشین-گلف-قشم-2.jpg

عکس ها و امکانات هتل پرشین گلف قشم

پذیرش شبانه روزی,محل نگهداری کودک,حمام,رستوران,اعلام حریق,اینترنت,کافی شاپ,بار,مینی بار,لابی,پارکینگ,خدمات سرویس و...

-پرشین-گلف-قشم.jpg

-پرشین-گلف-قشم-3.jpg

-پرشین-گلف-قشم-1.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرمایدد.

 

هتل سینگو قشم .gif.gif.gif Qeshm Singo Hotel

هتل سینگو قشم تازه تاسیس در قلب مراکز تجاری درگهان و در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس واقع شده است. این هتل ۳ ستاره دارای ۶۵ اتاق با امکانات رفاهی نظیر اینترنت پرسرعت، کافی شاپ، پارکینگ و ... می‌باشد. این هتل در مجاورت ساحل خلیج فارس است و شما با چند قدم پیاده‌روی می‌توانید به ساحل برسید. این هتل چون نوساز است وسایل نو و شیکی دارد و اتاق‌هایش تمیز و دل باز هستند. هتل سینگو در طبقه‌ی دوم مجتمع تجاری دریا برای مسافران تور قشم قرار گرفته. شما می‌توانید یک طبقه پایین بیایید و از این مرکز تجاری خرید کنید. نگران سنگینی بار و رفت و آمدتان هم نخواهید بود. اگر هم دوست داشتید به مراکز خرید دیگر سر بزنید، مجتمع‌های تجاری مثل سیتی سنتر و بازار بین المللی ستاره هم در دسترس مسافران تور قشم هستند. اسکله لافت، غار خربس، زیارتگاه شاه شهید، دره ستارگان، جنگل‌های حرا و ... از دیدنی‌های نزدیک هتل هستند. 

_سینگو_قشم_4.jpg

_سینگو_قشم_5.jpg

عکس ها و امکانات هتل سینگو قشم

یخچال، تلویزیون، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، لابی، ماهواره، کافی شاپ، اینترنت در لابی, مینی بار و....

_سینگو_قشم_1.jpg

_سینگو_قشم.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

ادامه مطلب:

تور قشم نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تورقشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل های قشم , بهترین هتل های قشم , لوکس ترین هتل قشم , مجلل ترین هتل قشم , امکانات هتل های قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل آسنا کوش آداسی ترکیه .gif.gif.gif Asena Kusadasi Hotel

هتل آسنا کوش آداسی ترکیه ساحلی در سال ۱۹۸۹ ساخته شده و در سال ۲۰۰۶ مورد بازسازی قرار گرفت . در مجموع دارای ۱۰۴ اتاق دو نفره (شامل ۱ مجموعه و ۱ اتاق معلولان ) در ۵ طبقه است این هتل است  درست در مرکز کوش آداسی در نزدیکی ساحل  واقع شده است. اتاق ها برای ایجاد یک محیط صلح آمیز  و آرامش بخش در رنگ های گرم تزئین شده اند. هر اتاق دارای بالکن خصوصی و منظره زیبا از دریا است اتاق ها دارای امکانات مدرن مانند : حمام  مجموعه با سشوار  است. علاوه بر این، تمام اتاق ها دارای یک تلفن شماره گیری مستقیم، دوش، برخی ، وان حمام کوچک، سشوار، ۳ کانا موسیقی، ماهواره / تلویزیون کابلی و تهویه مطبوع برای مسافران تور کوش آداسی است. فعالیت های ورزشی آبی در ساحل عمومی هتل ارائه شده است. استخر روباز، یک تراس پشت بام با نمایش خیره کننده از دریا در هتل وجود دارد استخر روباز روی تراس هتل با نمایی رو به دریای اژه وجود دارد. رستوران هتل انواع غذاهای خوشمزه از غذاهای بین المللی و غذاهای تخصی محلی را به صورت یک بوفه باز در پشت بام و در کنار نوار استخر ارائه می دهد نوشیدنی های باطراوت و خنک هم برای مسافران تور کوش آداسی ارائه میشود.

-آسنا-کوش-آداسی-ترکیه.jpg

-آسنا-کوش-آداسی-ترکیه-4.jpg

عکس ها و امکانات هتل آسنا کوش آداسی ترکیه

سوئیت خانوادگی، آسانسور، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات ویژه معلولین، اتوشویی، رختشورخانه، فروشگاه، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری، سیستم گرمایشی، صرافخانه، فکس و کپی، سیستم گرمایشی, اینترنت بی سیم رایگان در اتاق ها و در لابی هتل, بار، رستوران، امکان صرف صبحانه در اتاق, زمین تنیس, استخر در فضای باز، تراس و...

-آسنا-کوش-آداسی-ترکیه-1.jpg

-آسنا-کوش-آداسی-ترکیه-2.JPEG

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آتلانتیک هالیدی کلاب کوش آداسی ترکیه .gif.gif.gif Atlantique Holiday Club Hotel Kusadasi

هتل آتلانتیک هالیدی کلاب کوش آداسی در 9 کیلومتری مرکز کوش آداسی قرار دارد و با یک ساعت و نیم رانندگی می توان از فرودگاه ازمیر به این هتل رسید. این هتل در کنار آب واقع شده و دارای ساحل اختصاصی می باشد و مسافران تور کوش آداسی می توانند در این ساحل زیبا لحظاتی رویایی را سپری کنند. این هتل دارای 375 اتاق است و اتاق ها دارای امکانات حمام، سشوار، وسایل مدرن، سیستم تهویه و ... هستند. صبحانه روزانه این هتل به صورت بوفه است و در رستوران بوفه این هتل انواع غذاهای بومی و بین المللی سرو می شود. فاصله هتل آتلانتیک تا جاذبه گردشگری افسوس 30 دقیقه رانندگی است. گردشگرانی که قصد رزرو تور کوش آداسی را دارند میتوانند از این هتل نیز استفاده کنند. گردشگرانی که قصد رزرو تور کوش آداسی را دارند این هتل یکی از بهترین هتل های سه ستاره کوش آداسی میباشد.

-اتلانتیک-هالیدی-کوش-آداسی.jpg

-آتلانتیک-هالیدی-کوش-آداسی-3.jpg

عکس ها و امکانات هتل آتلانتیک هالیدی کوش آداسی ترکیه

میز پذیرش ۲۴ ساعته ، صرافی ، نگهداری چمدان ، خدمات دربان ، خشکشویی ، فکس ، کپی ، آرایشگر، سالن آرایش و زیبایی ، مغازه کادو فروشی ، مطبوعات ، صندوق ایمنی ، مغازه ها (در هتل) ، اتاق غیر سیگاری ، امکانات برای مهمانان معلول ، سیستم حرارتی ، غیر سیگاری در سراسر ، قسمت سیگارکشیدن تعیین شده , استخر در فضای باز (فصلی) ، باغ، تراس ، فعالیت زمین تنیس ، بیلیارد ، تنیس رومیزی ، موج سواری ، دارت ، قایقرانی ، غواصی ، اسب سواری ، امکانات ورزشی آبی (در هتل) ، حمام بخار فنلاندی ، مرکز تناسب اندام، آبگرم ، سلامتی ، مرکز ماساژ ، حمام منطقه ساحل خصوصی ، اتاق و زمین بازی کودکان، کارکنان سرگرمی، کلوپ تفریحی و....

-آتلانتیک-هالیدی-کوش-آداسی-1.jpg

-آتلانتیک-هالیدی-کوش-آداسی-2.jpg

-آتلانتیک-هالیدی-کوش-آداسی-4.jpg

جهت رزرو ودریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل مارتی بیچ کوش آداسی ترکیه .gif.gif.gif.gif Marti Beach Hotel Kusadasi Turkey

هتل مارتی بیچ کوش آداسی در منطقه لیدیز بیچ کوش آداسی قرار دارد و به طور کامل در سال 2014 مورد نوسازی قرار گرفت و دارای چشم انداز زیبایی از دریای اژه می باشد. این هتل دارای 110 اتاق می باشد که اتاق ها دارای امکانات حمام، تلویزیون، مینی بار، سشوار، تلفن، سیستم تهویه، بالکن، صندوق امانات، یخچال و ... می باشند. این هتل در 65 کیلومتری فرودگاه ازمیر و 126 کیلومتری فرودگاه بدروم است و تا مرکز شهر 3 کیلومتر فاصله دارد. مسافران تور کوش آداسی می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند. این هتل دارای رستوران سنتی نیز میباشد. گردشگرانی که قصد رزرو تور کوش آداسی را دارند این هتل یکی از بهترین هتل های 4 ستاره در کوش آداسی میباشد.

-مارتی-بیچ-کوش-آداسی-.jpg

-مارتی-بیچ-کوش-آداسی-3.jpg

عکس ها و امکانات هتل مارتی بیچ کوش آداسی ترکیه

پذیرش شبانه روزی,خدمات نگهداری کودک,بار,مینی بار,کافی شاپ,رستوران,پارکینگ,آسانسور,ساحل اختصاصی,استخر,سونا,جکوزی,سالن ورزش,اسپا,خدمات شستشوی لباس و....

-مارتی-بیچ-کوش-آداسی-1.JPEG

-مارتی-بیچ-کوش-آداسی-4.jpg

-مارتی-بیچ-کوش-آداسی-5.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سنتینوس کوش آداسی .gif.gif.gif.gif Sentinus Hotel Kusadasi

هتل سینتوس کوش آداسی ترکیه هتلی 4 ستاره واقع در ساحل لانگ بیچ در 7 کیلومتری مرکز کوش آداسی می باشد. هتل سینتوس در سال 2012 به طور کامل  مورد نوسازی قرار گرفت. این هتل دارای 50 اتاق است که اتاق ها آن دارای امکانات بالکن با چشم انداز دریا ، مینی بار ، تلویزیون ، حمام و سشوار ، دمپایی و … می باشند. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی ازمیر 80 کیلومتر و تا پارک ملی کوش آداسی 12 کیلومتر است. در هتل سینتوس تفریحاتی چون مینی گلف ، بیلیارد و دارت وجود دارد که مسافران و گردشگران تور کوش آداسی میتوانند لحظات شادی را در این هتل سپری کنند. اگر قصد سفر به تور کوش آداسی را دارید می توانید اطلاعات سایر هتل های کوش آداسی و همچنین جاذبه های کوش آداسی را در  سایت ما مشاهده نمایید.

-سنتنیوس-کوش-آداسی-5.jpg

-سنتنیوس-کوش-آداسی-6.jpg

عکس ها و امکانات هتل سنتینوس کوش آداسی ترکیه

ساحل اختصاصی، اجاره اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، اتاق جلسه، فکس، کپی، فروشگاه، سالن آرایش، واکس، بار، رستوران، پینگ پونگ، دارت، مینی گلف، پاشگاه، ماساژ،  اجاره دوچرخه، زمین بازی، باغ، باشگاه کودکان، تفریحات بعد از ظهر، اتاق بازی، حمام ترکی، تراس، استخر روباز، وای فای رایگان در تمام قسمت های هتل و....

-سنتنیوس-کوش-آداسی-2.jpg

-سنتنیوس-کوش-آداسی-3.jpg

-سنتنیوس-کوش-آداسی-4.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل لوانا سانتا ماریا کوش آداسی.gif.gif.gif.gifLuana Santa Maria Hotel Kusadasi

هتل لوآنا سانتا ماریا کوش آداسی با خدمات عالي خود پذيراي مهمانان ميباشد . موقعیت این هتل، دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است . اتاقهای پاکیزه این هتل بهترین مکان برای استراحت و آرامش برای مسافران تور کوش آداسیمیباشند . خدمات دوستانه کارکنان موجب شده تا هتل گزینه ایده آل شما باشد . اين هتل داراي 168 اتاق مي باشد. این هتل یکی از بهترین هتل های چهار ستاره کوش آداسی است و مسافرانی که قصد رزرو تور کوش آداسی را دارند میتوانند این هتل را به عنوان یکی از انتخاب های خود در نظر بگیرند. هتل لوانا سانتا ماریا کوش آداسی یکی از نزدیکترین هتل های 4 ستاره در کوش آداسی به وسایل نقلیه عمومی میباشد.

-لوانا-سانتا-ماریا-کوش-آداسی-4.jpg

-لوانا-سانتا-ماریا_کوش-آداسی.jpg

عکس ها و امکانات هتل لوانا سانتا ماریا کوش آداسی

اتاقهای پاک و بدون سیگار,دوچرخه (رایگان),لباسشویی,فکس و کپی ,پذیرش شبانه روزی,روزنامه,اتاق و امکانات برای معلولین,گاوصندوق,انبار بار و چمدان,تهویه,تریا,گرمایش,منطقه بدون سیگار,آسانسور,بار,کافی شاپ,مینی بار,سالن بازی کودکان,زمین تنیس,باشگاه بدنسازی,رم سرویس,تاکسی سرویس و....

-لوانا-سانتا-ماریا-کوش-آداسی-5.jpg

-لوانا-سانتا-ماریا-کوش-آداسی-3.jpg

-لوانا-سانتا-ماریا-کوش-آداسی-6.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل اولیویا کوش آداسی .gif.gif.gif Olivia Hotel Kusadasi

هتل اولیویا کوش آداسی در منطقه ی یسیل سایت در سال 2003 ساخته شده است. هتل اولیویا دارای یک باغ گرمسیری است که دارای موز و درختان نخل می باشد و تا ساحل 400 متر فاصله دارد. این هتل یک استخر روباز در این باغ پر از درخت دارد و اتاق های آن دارای بالکنی با نمای زیبا از دریای اژه می باشند. این هتل دارای امکانات رفاهی هتل شامل استخر روباز ، ایوان مخصوص حمام آفتاب می باشد. يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانان تور کوش آداسی در اختيار آنان قرار خواهد گرفت. هتل داراي کتابخانه مي باشد. در صورت درخواست مسافرين تور کوش آداسی ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت. ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايي نظير بیلیارد وپینگ پونگ شرکت کنند. گردشگرانی که قصد رزروتور کوش آداسی را دارند میتوانند این هتل را جز یکی از بهترین انتخابهای خود قرار دهند.

-اولیویا-کوش-آداسی.jpg

-اولیویا-کو.ش-آداسی-4.jpg

عکس ها و امکانات هتل اولیویا کوش آداسی

  • سالن كنفرانس,سونا,لابي,پارك كودكان,جكوزي,كافي شاپ,آژانس خدمات مسافرتي,رستوران,ماهواره,خدمات خانه داري,پاركينگ اختصاصي هتل,اينترنت در لابي,فضاي سبز,پاركينگ سرپوشيده,اينترنت در واحد,گشت درون شهري و برون شهري,نمازخانه,تاكسي سرويس,لاندري,سالن ورزشي,صندوق امانات اختصاصي,كافي نت فروشگاه و غرفه,ترانسفر رايگان فرودگاه,گيم نت,چايخانه سنتي,چايخانه در بام هتل,زمين تنيس بيليارد و....
  • -اولیویا-کوش-آداسی-2.jpg
          • -اولیویا-کوش-آداسی-3.jpg
  • -اولیویا-کوش-آداسی-4.jpg
  • جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش تماس حاصل فرمایید.
  • ادامه ی مطلب:

    تور کوش آداسی نوروز 96 



:: موضوعات مرتبط: تورکوشاداسی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کوش آداسی , لوکس ترین هتل کوش آداسی , مجلل ترین هتل کوش آداسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل اچ رزیدنس بانکوک تایلند .gif.gif.gif H Residence Hotel Bangkok Thailand

هتل اچ رزیدنس بانکوک تایلند در منطقه تجاری ساتورن بانکوک قرار دارد. این هتل دارای دکوری ترکیبی از طراحی تایلندی و مدرن می باشد، یک استخر روباز دارد و اینترنت WiFi به صورت رایگان در دسترس می باشد. خدمات ترنسفر رایگان به ایستگاه سریع السیر Surasak ارائه می شود.هتل اچ رزیدنس بانکوک ، تایلند در ساتورن جای گرفته ، و این هتل ترکیبی از دکور تایلندی با طراحی مدرن می باشد . شور و هیجان از مرکز شهر تنها 2.0 کیلومتر تا هتل فاصله است . هتل اچ رزیدنس بانکوک در نزدیکی جاذبه های اصلی این شهر مانند خیاطی ماروتی ، بیمارستان سنت لوئیس ، و خانه M R Kukrit Pramoj قرار گرفته است. هتل اچ رزیدنس بانکوک یک درایو 30 دقیقه ای از پارک لومپینی و شب زنده داری در سیلوم راه دارد . فرودگاه بین‌المللی سووارنابومی حدود 40 کیلومتر با هتل مسافت دارد. در این هتل یک شاتل رایگان تا ایستگاه قطار هوایی Surasak BTS فراهم می باشد . پارکینگ رایگان در هتل اچ رزیدنس بانکوک ارائه شده است. هتل اچ رزیدنس خدمات عالی و امکانات فوق العاده ای برای مسافرانتور تایلند فراهم کرده است. این هتل از ویژگی فوق العاده مانند ، اینترنت رایگان در تمام اتاق ها ، پذیرش میز جلو 24 ساعته ، چک کردن ذخیره سازی به چمدان و اینترنت در مناطق عمومی برخوردار است. اتاق های هتل اچ رزیدنس بانکوک با نور ملایم و کف پوش های چوبی مجهز شده و در برخی از اتاقها ، مهمانان تور تایلند می توانند از خدمات حوله ، دمپایی ، تلویزیون صفحه نمایش ال سی دی / پلاسما ، دسترسی به اینترنت - بی سیم بهره مند شوند. لیست کامل از امکانات تفریحی در هتل اچ رزیدنس بانکوک موجود است ، از جمله استخر در فضای باز ، آبگرم ، ماساژ هستند. رستوران HEW غذاهای اروپایی و آسیایی ارائه میدهد. یک صبحانه بوفه روزانه نیز وجود دارد . هتل اچ رزیدنس بانکوک یک مکان ایده آل برای مسافرانی است که به دنبال جذابیت ، آسایش و راحتی در بانکوک هستند.

-اچ-رزیدنس-بانکوک-تایلند.jpg

-اچ-رزیدنس-بانکوک-تایلند-5.jpg

عکس ها و امکانات هتل اچ رزیدنس بانکوک تایلند

استخر روباز ، سونا ، بدنسازی ، ترانسفر رایگاه به ایستگاه مترو و فرودگاه ،  ماساژ درمانی ، محوطه  مخصوص حمام آفتاب ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش  ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت در لابی ، آسانسور ، خدمات گردشگری ،  بار ، کافی شاپ ، بوفه صبحانه ، رستوران مدرن ، انبار بار و چمدان ، پارکینگ ، در کنار نیروهای خدماتی ورزیده و...

-اچ-رزیدنس-بانکوک-تایلند-1.jpg

-اچ-رزیدنس-بانکوک-تایلند-4.jpg

-اچ-رزیدنس-بانکوک-تایلند-2.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل اوزو چاونگ سامویی تایلند .gif.gif.gif OZO Chaweng Hotel Samui Thailand

هتل اوزو چاونگ تایلند در ساحل چاونگ در ساموئی قرار دارد. این هتل دارای اتاق هایی مدرن مجهز به تهویه کننده هوا و اینترنت ‏رایگان ‏Wi-Fi‏ می باشد و پارکینگ هتل نیز رایگان است. علاوه بر آن یک استخر و سالن بدنسازی نیز برای مسافران تور تایلنددارد.‏ در ساحل چاونگ در سامویی هتلی بسیار شیک به نام هتل اوزو چاونگ وجود دارد . هتل اوزو چاونگ که در ساحل چاونگ ،در سامویی واقع شده است مکانی مناسب برای اقامت مهمانان تور تایلند می باشد. از این هتل 3.55 ستاره مهمانان دسترسی بسیار آسانی به مناظر دیدنی وجاذبه های گردشگری دارند.همچنین این هتل مجموعه ای از بهترین خدمات وامکانات نظیر استخر کنار بار،تورها،پارکینگ ،خدمات نگهداری از کودکان و . . . را برای مسافرین در نظر گرفته است. در بعضی از اتاق ها نیز قهوه و چایی ساز ،اینترنت،پشه بند،بطری های آب و . . . موجود می باشد. گردشگرانی که قصد رزرو تور تایلند را دارند میتوانند این هتل را جز بهترین اولویت های خود قرار دهند.

-اوزو-چاونگ-سامویی-تایلند.jpg

-اوزو-چاونگ-سامویی-تایلند-5.jpg

عکس ها و امکانات هتل اوزو چاونگ سامویی تایلند

سالن كنفرانس , سونا , لابي , پارك كودكان , جكوزي , كافي شاپ , آژانس خدمات مسافرتي , رستوران , ماهواره , خدمات خانه داري , پاركينگ اختصاصي هتل , اينترنت در لابي , فضاي سبزپاركينگ سرپوشيده , اينترنت در واحد , گشت درون شهري و برون شهري , نمازخانه , تاكسي سرويس , لاندري , سالن ورزشي , صندوق امانات اختصاصي , كافي نت فروشگاه و غرفه , ترانسفر رايگان فرودگاه , گيم نت , چايخانه سنتي , چايخانه در بام هتل , زمين تنيس بيليارد و...

-اوزو-چاونگ-سامویی-تایلند-1.jpg

-اوزو-چاونگ-سامویی-تایلند-5.jpg

-اوزو-چاونگ-سامویی-تایلند-2.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس بگیرید.

 

نوشتن دیدگاه

هتل گاردن سی ویو ریزورت پاتایا تایلند .gif.gif.gif Garden Sea View Resort Hotel Pattaya Thailand

هتل گاردن سی ویو پاتایا تایلند در ساحل پاتایا واقع شده و 3 دقیقه پیاده تا ساحل مسافت دارد . اتاق های هتل گاردن سی ویو پاتایا تهویه مطبوع ، بالکن و وان حمام دارد . هتل دارای یک استخر ، میز تور ، سالن ملاقات و میز جلو 24 ساعته می باشد. مسافت هتل گاردن سی ویو پاتایا تا پناهگاه حقیقت 5 دقیقه است . این هتل یک درایو 1.5 ساعته به فرودگاه بین المللی سووارنابومی راه دارد . اتاق ها با یک تلویزیون کابلی ، مینی بار و صندوق امانات مجهز شده است . امکانات دوش در حمام اختصاصی مهیا شده است . برخی از اتاق ها دارای منظره رو به دریا هستند . غذاهای بین المللی را می توانید در رستوران چیونگ فا Cheung Pha سرو کنید و لذت ببرید . اسنک و نوشیدنی در کافی شاپ هتل گاردن سی ویو پاتایا ارائه میشود. گردشگرانی که قصد رزرو تور تایلند را دارند میتوانند این هتل را جز انتخابهای خود قرار دهند.

_گاردن_سی_ویو_پاتایا_تایلند.jpg

-گاردن-سی-ویو-پاتایا-تایلند-1.jpg

عکس ها و امکانات هتل گاردن سی ویو ریزورت پاتایا تایلند

تهویه مطبوع,تلویزیون,رادیو,مینی بار,اینترنت (شارژ),تلفن مستقیم,حمام اختصاصی,صندوق امانات,والیبال ساحلی,جت اسکی,تنیس روی میز,پارک پیاده روی,تناسب اندام,سالن زیبایی,استخر شنا و...

-گاردن-سی-ویو-پاتایا-تایلند-2.jpg

-گاردن-سی-ویو-پاتایا-تایلند-5.jpg

-گاردن-سی-ویو-پاتایا-تایلند-4.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل رویال کلیف پاتایا تایلند .gif.gif.gif.gif.gif Royal Cliff Hotel Pattaya Thailand

هتل رویال کلیف پاتایا در کشور تایلند و در شهر زیبا و دیدنی پاتایا قرار دارد و یکی از لوکس ترین و زیباترین هتل های تایلند و پاتایا است هتلی زیبا در کنار ساحلی شگفت انگیز در این هتل میتوانید اتاقی با منظره کوه یا دریا داشته باشید ۱۱ رستوران زیبا و چندین استخر در فضای باز ایین هتل دیدنی قرار دارد. هتل ۵ ستاره رویال کلیف در ۵ کیلومتری شهر پاتایا قرار دارد  و فقط ۸۰۰ متر با بنایی تاریخی WAT Khao Phra فاصله دارد. دکوراسیون هتل به شکل بناهای تایلندی قدیمی است ولی با مدرن ترین وسایل تجهیز شده است. اتاق های هتل ۵ ستاره رویال کلیف داری  بالکن ,تلویزیون , اینترنت  رایگان ,اجازه سفارش غذا به مهمانان تور تایلند ، تماشای فیلم های با کیفیت بالا و.. است. میتوانید وبرای گردش و دیدن شهر زیبای پاتایا از دوچرخه های موجود در هتل استفاده کنید و یا در مرکز تناسب اندام هتل ورزش کنید و یا در اتاق بخار و سونا از ماساژ تسکین دهنده بهره ببرید کلاس  آشپزی برای مهمانان تور تایلند که می خواهند تجربه ای خاص از غذاهای اصیل تایلندی داشته باشند برگزار میشود. در رستوران های زیبای این هتل میتوانید یک صبحانه دلپذیر با یک نمای پانورمایی  رو به خلیج سیام داشته باشید در رستوران های این هتل انواع غذاهای هندی و  چینی هم در رستوران های Maharani و Chrysanthemum برای مهمانان تور تایلند سرو می شود.

-رویال-کلیف-پاتایا-تایلند-2.jpg

-رویال-کلیف-پاتایا-تایلند-7.jpg

عکس ها و امکانات هتل رویال کلیف پاتایا تایلند

خانه داری,امکانات جلسه و ضیافت,لباسشویی,خشکشویی,آرایشگاه,صبحانه در اتاق,اتو کشی,صرافی,فروشگاه هدایا و سوغات,خدمات کفش و واکس,بسته های نهار,خدمات تورها,فکس و کپی,مرکز تجارت,دستگاه خودپرداز,رستوران,پذیرش شبانه روزی,روزنامه,بالکن,اتاقهای پاک و بدون سیگار,آسانسور,پذیرش و تحویل سریع,گاوصندوق,انبار بار و چمدان,فروشگاه در هتل,تهویه,محل مخصوص کشیدن سیگار,بار,باغ,منطقه بدون سیگار,امکانات باربیکیو,تنیس,مرکز بدنسازی,بیلیارد,پینگ پنگ, بازی دارت,دوچرخه سواری,کرایه دوچرخه,اسکواش,مینی گلف,اتاق و امکانات برای معلولین,سوئیت مخصوص تازه عروس,اتاقهای خالی از حساسیت,اتاقهای VIP,ماساژ,جکوزی,استخر روباز,سونا,مرکز سلامت و آبگرم,حمام ترکی و بخار,غواصی,زمین بازی کودکان,سرویس نگهداری کودکان و... 

-رویال-کلیف-پاتایا-تایلند-1.jpg

-رویال-کلیف-پاتایا-تایلند-4.jpg

-رویال-کلیف-پاتایا-تایلند-8.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل نووتل فنیکس سیلوم بانکوک تایلند .gif.gif.gif.gif Novotel Fenix Silom Hotel Bangkuk Thailand

هتل نووتل فنیکس سیلوم بانکوک تایلند در منطقه سیلم قرار دارد و در سال 2010 ساخته شده است. این هتل خدمات ترنسفر رایگان به ایستگاههای ترن سریع السیر ارائه می دهد، یک استخر روباز و 4 غذاخوری دارد. اینترنت Wi-Fi به صورت رایگان در سراسر هتل قابل استفاده می باشد. شما به اتاقتان در هتل نووتل فنیکس سیلوم بانکوک راهنمایی می‌شوید، شاید ترجیح می‌دهید غذا را در اتاق خود میل کنید، این امر در تمام ساعت‌های شبانه‌روز در هتل نووتل فنیکس سیلوم بانکوک برای مسافرانتور تایلند امکان‌پذیر است. البته 4 گزینه غذاخوری دیگر هم پیش روی شما است. درب رستوران اسکوئر در تمام طول روز با بوفه غذاهای بین‌المللی به روی مهمانان تور تایلند باز است. کافه پیاده‌روی جمز تنقلات سبک را برای شما تدارک دیده است. همچنین انواع نوشیدنی‌ها در بار استون منتظر شما است. اگر به تفریح یا استراحت نیاز دارید به مرکز بدنسازی هتل نووتل فنیکس سیلوم بانکوک سری بزنید یا در کنار استخر روباز هتل به استراحت بپردازید. سفرهای یک‌روزه و خودروی اجاره‌ای بخشی از خدمات تور هتل هستند. همچنین یک مرکز تجاری کاملا مجهز نیازهای حرفه‌ای شما را برطرف خواهد کرد. 

-نووتل-بانکوک-تایلند.jpg

-نووتل-بانکوک-تایلند-4.jpg

عکس ها و امکانات هتل نووتل فنیکس سیلوم بانکوک تایلند

استخر در فضای آزاد، سونا,سرویس دهی اتاق ها ، سرویس ترنسفر رایگان ، اجاره اتومبیل، مطبوعات ، گاو صندوق، فروشگاه داخلی، اتاق برای افراد غیر سیگاری، امکانات برای افراد معلول، آسانسور،تهویه هوا,اینترنت بی سیم رایگان در سراسرهتل ، پارکینک رایگان,رستوران، کافه,پذیرش 24 ساعته، صرافی، میز گردشگر، انبار چمدان، خدمات دربان,خدمات نگه داری و سرویس نوزاد,خشک شویی و خدمات اتو کشی,امکانات برگزاری همایش و ملاقات، مرکز تجاری، خدمات فکس و کپی و...

-نووتل-بانکوک-تایلند-1.jpg

-نووتل-بانکوک-تایلند-5.jpg

-نووتل-بانکوک-تایلند-3.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

ادامه مطلب:

تور تایلند نوروز 96

تور تایلند زمستان 95

تور تایلند دی 95

تور تایلند بهمن 95

تور تایلند اسفند 95



:: موضوعات مرتبط: تورتایلند , ,
:: برچسب‌ها: مجلل ترین هتل های تایلند , بهترین هتل های تایلند , لوکس ترین هتل های تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : niknam

هتل رویال کلیف پاتایا تایلند .gif.gif.gif.gif.gif Royal Cliff Hotel Pattaya Thailand

هتل رویال کلیف پاتایا در کشور تایلند و در شهر زیبا و دیدنی پاتایا قرار دارد و یکی از لوکس ترین و زیباترین هتل های تایلند و پاتایا است هتلی زیبا در کنار ساحلی شگفت انگیز در این هتل میتوانید اتاقی با منظره کوه یا دریا داشته باشید ۱۱ رستوران زیبا و چندین استخر در فضای باز ایین هتل دیدنی قرار دارد. هتل ۵ ستاره رویال کلیف در ۵ کیلومتری شهر پاتایا قرار دارد  و فقط ۸۰۰ متر با بنایی تاریخی WAT Khao Phra فاصله دارد. دکوراسیون هتل به شکل بناهای تایلندی قدیمی است ولی با مدرن ترین وسایل تجهیز شده است. اتاق های هتل ۵ ستاره رویال کلیف داری  بالکن ,تلویزیون , اینترنت  رایگان ,اجازه سفارش غذا به مهمانان تور تایلند ، تماشای فیلم های با کیفیت بالا و.. است. میتوانید وبرای گردش و دیدن شهر زیبای پاتایا از دوچرخه های موجود در هتل استفاده کنید و یا در مرکز تناسب اندام هتل ورزش کنید و یا در اتاق بخار و سونا از ماساژ تسکین دهنده بهره ببرید کلاس  آشپزی برای مهمانان تور تایلند که می خواهند تجربه ای خاص از غذاهای اصیل تایلندی داشته باشند برگزار میشود. در رستوران های زیبای این هتل میتوانید یک صبحانه دلپذیر با یک نمای پانورمایی  رو به خلیج سیام داشته باشید در رستوران های این هتل انواع غذاهای هندی و  چینی هم در رستوران های Maharani و Chrysanthemum برای مهمانان تور تایلند سرو می شود.

-رویال-کلیف-پاتایا-تایلند-2.jpg

-رویال-کلیف-پاتایا-تایلند-7.jpg

عکس ها و امکانات هتل رویال کلیف پاتایا تایلند

خانه داری,امکانات جلسه و ضیافت,لباسشویی,خشکشویی,آرایشگاه,صبحانه در اتاق,اتو کشی,صرافی,فروشگاه هدایا و سوغات,خدمات کفش و واکس,بسته های نهار,خدمات تورها,فکس و کپی,مرکز تجارت,دستگاه خودپرداز,رستوران,پذیرش شبانه روزی,روزنامه,بالکن,اتاقهای پاک و بدون سیگار,آسانسور,پذیرش و تحویل سریع,گاوصندوق,انبار بار و چمدان,فروشگاه در هتل,تهویه,محل مخصوص کشیدن سیگار,بار,باغ,منطقه بدون سیگار,امکانات باربیکیو,تنیس,مرکز بدنسازی,بیلیارد,پینگ پنگ, بازی دارت,دوچرخه سواری,کرایه دوچرخه,اسکواش,مینی گلف,اتاق و امکانات برای معلولین,سوئیت مخصوص تازه عروس,اتاقهای خالی از حساسیت,اتاقهای VIP,ماساژ,جکوزی,استخر روباز,سونا,مرکز سلامت و آبگرم,حمام ترکی و بخار,غواصی,زمین بازی کودکان,سرویس نگهداری کودکان و... 

-رویال-کلیف-پاتایا-تایلند-1.jpg

-رویال-کلیف-پاتایا-تایلند-4.jpg

-رویال-کلیف-پاتایا-تایلند-8.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل نووتل فنیکس سیلوم بانکوک تایلند .gif.gif.gif.gif Novotel Fenix Silom Hotel Bangkuk Thailand

هتل نووتل فنیکس سیلوم بانکوک تایلند در منطقه سیلم قرار دارد و در سال 2010 ساخته شده است. این هتل خدمات ترنسفر رایگان به ایستگاههای ترن سریع السیر ارائه می دهد، یک استخر روباز و 4 غذاخوری دارد. اینترنت Wi-Fi به صورت رایگان در سراسر هتل قابل استفاده می باشد. شما به اتاقتان در هتل نووتل فنیکس سیلوم بانکوک راهنمایی می‌شوید، شاید ترجیح می‌دهید غذا را در اتاق خود میل کنید، این امر در تمام ساعت‌های شبانه‌روز در هتل نووتل فنیکس سیلوم بانکوک برای مسافرانتور تایلند امکان‌پذیر است. البته 4 گزینه غذاخوری دیگر هم پیش روی شما است. درب رستوران اسکوئر در تمام طول روز با بوفه غذاهای بین‌المللی به روی مهمانان تور تایلند باز است. کافه پیاده‌روی جمز تنقلات سبک را برای شما تدارک دیده است. همچنین انواع نوشیدنی‌ها در بار استون منتظر شما است. اگر به تفریح یا استراحت نیاز دارید به مرکز بدنسازی هتل نووتل فنیکس سیلوم بانکوک سری بزنید یا در کنار استخر روباز هتل به استراحت بپردازید. سفرهای یک‌روزه و خودروی اجاره‌ای بخشی از خدمات تور هتل هستند. همچنین یک مرکز تجاری کاملا مجهز نیازهای حرفه‌ای شما را برطرف خواهد کرد. 

-نووتل-بانکوک-تایلند.jpg

-نووتل-بانکوک-تایلند-4.jpg

عکس ها و امکانات هتل نووتل فنیکس سیلوم بانکوک تایلند

استخر در فضای آزاد، سونا,سرویس دهی اتاق ها ، سرویس ترنسفر رایگان ، اجاره اتومبیل، مطبوعات ، گاو صندوق، فروشگاه داخلی، اتاق برای افراد غیر سیگاری، امکانات برای افراد معلول، آسانسور،تهویه هوا,اینترنت بی سیم رایگان در سراسرهتل ، پارکینک رایگان,رستوران، کافه,پذیرش 24 ساعته، صرافی، میز گردشگر، انبار چمدان، خدمات دربان,خدمات نگه داری و سرویس نوزاد,خشک شویی و خدمات اتو کشی,امکانات برگزاری همایش و ملاقات، مرکز تجاری، خدمات فکس و کپی و...

-نووتل-بانکوک-تایلند-1.jpg

-نووتل-بانکوک-تایلند-5.jpg

-نووتل-بانکوک-تایلند-3.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل اونانگ کرابی تایلند .gif.gif.gif.gif Aonang Villa Hotel Krabi Thailand

هتل اونانگ کرابی تایلند در منطقه موآنگ تایلند قرار دارد این هتل نیز در سال 2002 ساخته شده است. این هتل که تنها چند قدم با ساحل Aonang فاصله دارد، منظره ای فوق العاده تماشایی از دریای آندامان بدست می دهد. فرودگاه بین المللی کرابی در 30 کیلومتری هتل قرار گرفته است. اینترنت رایگان، سالن ورزشی و 2 استخر فضای باز برای مسافران تور تایلند تعبیه شده. عصرها با چای عصرانه پذیرایی خواهید شد. اتاق ها وسیع و نورانی هستند؛ دیوارها از زمین تا سقف با شیشه کار شده و از روی بالکن خصوصی آن می توانید منظره ای زیبا از دریای آندامان یا صخره های عظیم اطراف را مشاهده کنید. برخی اتاق ها تنها چند قدم با استخر فاصله دارند.

-اونانگ-کرابی-تایلند-6.jpg

-اونانگ-کرابی-تایلند.jpg

عکس ها و امکانات هتل اونانگ کرابی تایلند

سرویس اتاق ۲۴ ساعته، امکانات ویژه برای افراد مسن و معلول ،رستوران و کافه مخصوص به استخر، نگهداری از کودکان، پارکینگ مخصوص برای ماشین، کافی شاپ رویایی، دستگاه خود پرداز، خدمات اینترنت پر سرعت، صرافی، آسانسور، خدمات لباس های شسته شده، مطبوعات، کلوپ شبانه نوار کنار استخر و مطالعه، رستوران، خدمات اتاق، جعبه سپرده ایمنی, ماساژ ، شیرجه ، ایوان مخصوص حمام آفتاب و...

-اونانگ-کرابی-تایلند-2.jpg

-اونانگ-کرابی-تایلند-5.jpg

-اونانگ-کرابی-تایلند-3.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل دی سان ریزورت پاتایا تایلند .gif.gif.gifThe Sun Resort Hotel Pattaya Thailand

هتل دی سان ریزورت پاتایا تایلند که در منطقه چون بری قرار دارد و در اکتبر سال 1996 ساخته شده است. این هتل تفریحی و 3 ستاره، امکانات رفاهی و خدمات متنوعی را به میهمانان تور تایلند ارائه می دهد.کارکنان مهربان و با دقت هتل، آماده خدمت رسانی میباشند. امکانات رفاهی هتل شامل مرکز سلامت و آبگرم می باشد. اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد. در صورت درخواست مسافرين تور تایلند ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت. برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد. بعد از يک روز کاري و يا گردش در شهر سري به رستوران هتل زده ؛ از غذاي خوشمزه آن ميل کنيد. برای آبتنی در استخر مرتب باحوله های بسیار تمیز وزیبا از مهمانان تور تایلند استقبال میکنند هتل دارای ۸۰ اتاق در ۴طبقه. است که در این اتاقها تمام امکانات برای یک گردشگر ومیهمان تور تایلند وجود دارد. فضای بیرونی رابسیار زیبا طراحی کرده اند ویک استخر شیک وبسیار تمیز در فضای بیرونی آن قرار داده اند. این استخر روباز کوچک است ولی بسیار بهداشتی و در عین حال زلال میباشد. صبحانه را به رایگان در اختیارمیهمانان تور تایلند قرار میدهند صبح ها روتختی و حوله ها تعویض میکنند و نظافت کلی اتاق را انجام میدهند.

-دی-سان-ریزوزت-پاتایا-تایلند.jpg

-دی-سان-ریزورت-پاتایا-تایلند-3.jpg

عکس ها و امکانات هتل دی سان ریزورت پاتایا تایلند

تهویه مطبوع، تلویزیون، دسترسی به اینترنت [وای فای]، یخچال و فریزر، مینی‌بار، صندوق امانات,اینترنت رایگان، دوربین های امنیتی، رستوران، استخر شنا و پارکینگ رایگان,پذیرش 24 ساعته , آسانسور , رستوران , فروشگاه , انتقال به فرودگاه , خشکشویی , اتاق سرویس دهی , اتاق ویژه افراد سیگاری , پارکینگ , اتاق کنفرانس , جعبه کمک های اولیه , خدمات گردشگری و...

-دی-سان-ریزورت-پاتایا-تایلند-1.jpg

-دی-سان-ریزورت-پاتایا-تایلند-2.jpg

-دی-سان-ریزورت-پاتایا-تایلند-1.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل مانیتا بوتیک پاتایا تایلند .gif.gif.gif Manita Boutique Hotel Pattaya Thailand

هتل مانیتا بوتیک پاتایا تایلند در یک محل آرام در پاتایا در منطقه نانگ پرو واقع شده است و در سال 2008 ساخته شده است. اما تمام مقاصد محبوب گردشگری پاتایا دریک پیاده روی کوتاه از هتل هستند، هتل با ساحل تنها ۷۰۰ متر فاصله دارد و خیابان معروف پیاده روی کمتر از ۱ کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه Utapao حدود ۴۵ کیلومتری هتل است و فرودگاه بین المللی دان موانگ در حدود ۱۵۵ کیلومتر و فرودگاه بین المللی بانکوک Bangkok-Suvarnabhumi اتقریبا ۱۲۵ کیلومتر فاصله دارد. این هتل طراحی معاصر و دکوراسیونی شیک ارائه می دهد و در کل دارای ۴۳ اتاق است . هتل دارای  تهویه مطبوع و  لابی با پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات ،آسانسور و  امکانات اضافی مانند اتاق کنفرانس، خدمات اتاق، خدمات خشکشویی، دسترسی به اینترنت رایگان، خدمات دربان و پارکینگ است. گردشگران که قصد رزرو تور تایلند را دارند میتوانند این هتل را جزء انتخاب های خود قرار دهند.

-مانیتا-پاتایا-تایلند-5.jpg

-مانیتا-پاتایا-تایلند-4.jpg

عکس ها و امکانات هتل مانیتا بوتیک پاتایا تایلند

سرویس اتاق، ناهار بسته بندی شده، خدمات شاتل (رایگان) ،شاتل فرودگاه (هزینه اضافه ) ،میز پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور، خدمات بلیط ،نگهداری چمدان، خشکشویی ،تمیز کردن و خشک ،خدمات اتو، نشست ، سالن مهمانی ،مرکز تجاریر فاکس، روزنامه، گاوصندوق، اتاق غیر سیگاری، آسانسور ،غیر سیگاری در سراسر ،تهویه مطبوع ،منطقه سیگار کشیدن و....

-مانیتا-پاتایا-تایلند.jpg

-مانیتا-پاتایا-تایلند-2.jpg

-مانیتا-پاتایا-تایلند-1.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

ادامه مطلب:

تور تایلند پاییز 95

تور تایلند آذر 95

تور تایلند نوروز 96

تور تایلند زمستان 95

تور تایلند دی 95

تور تایلند بهمن 95

تور تایلند اسفند 95



:: موضوعات مرتبط: تورتایلند , ,
:: برچسب‌ها: مجلل ترین هتل های تایلند , بهترین هتل های تایلند , لوکس ترین هتل های تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 دی 1395 | نظرات ()