هتل های 5 ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : niknam

هتل ریکسوز لارس آنتالیا

هتل پنج ستاره ریکسوز لارس آنتالیا یکی از هتل های لوکس آنتالیا می باشد که با وجود استخر رو باز بزرگ در هتل توانسته جذب توریست و گردشگر تور آنتالیا را به این هتل بیشتر و مهمانان زیادی را به خود جذب کند.

امکانات هتل ریکسوز لارس آنتالیا:

هتل بزرگ Rixos واقع در شهر لارا و در نزدیک به ساحل ماسه ای و فاصله ی آن تا فرودگاه تقریبا ۵ کیلومتری تا شهر لارا می باشد . هتل ریکسوز تا مراکز خرید شهر هم فاصله کمتر از ۱ کیلومتر دارد.این هتل زیبا و لوکس ,مناسب برای استراحت و تفریح می باشد که امکانات تفریحی خوب و مناسبی برای مسافران تور آنتالیا تدارک دیده است .اتاق های هتل Rixos آنتالیا  هم رو به دریا و رو به باغ می باشند و شما می توانید با زیباترین فضا و آرامش خاص به استراحت بپردازید ,امکانات این هتل ۵ ستاره بدون کم و کاستی می باشد تمام امکانات در اتاق برای شما فراهم می باشد از قبیل:اینترنت رایگان در اتاق, سرویس بهداشتی های تمییز  و تخت های نو و شیک …تا شما مسافران تور آنتالیا بتوانید به راحتی استراحت کنید.

اگر شما به قصد جلسه کاری یا ثبت قرار داد به آنتالیا  می روید می توانید هتل ریکسوز را انتخاب کنید ,زیرا فضای هتل آرام و امنیت بسیاری در هتل وجود دارد . همچنین سالن جلسات هتل هم می توان از قبل هماهنگ کرد . شما می توانید لباس های خود را به خشک شویی بدهید تا آنها را شستشو دهد و اتو کشیده تحویل بگیرید.رستوران هتل Rixos یکی بهترین هتل ها می باشد که ۲۴ ساعته با غذاهای بین المللی آماده پذیرایی برای مهمانان تور آنتالیا می باشد و همچنین کافی شاپ هتل هم نوشیدنی های زیادی دارد که شما می توانید از آنها میل کنید.وجود استخر رو باز و بزرگ این هتل که معروفیت این هتل را بیشتر کرده است و وجود کلاس غواصی و زمین تنیس ,باشگاه بدنسازی,استخر آب گرم ….هم از تفریحات عمومی هتل می باشد که شما می توانید برای تفریح و شنا در استخر با برنامه ریزی که دارید از این تفریحات بهره ببرید.


هتل سندر آنتالیا

هتل سندر در مرکز شهر و برروی صخره در خلیج زیبای آنتالیا واقع شده است. این هتل ۵ ستاره اقامتی بياد ماندنی در قلب شهر با ساحلی زيبا در كنار آبهای آبی دريای مديترانه به مسافرين تور آنتالیا ارائه می دهد.این هتل لوکس و زیبا در ۸۰ متری ایستگاه اتوبوس واقع شده است.همچنین فاصله هتل تا فرودگاه ۱۱ كیلومتر می باشد.

امکانات هتل سندر آنتالیا:

هتل دارای ۱۵۶ اتاق، يك سوئيت و يك سوئيت لوكس می باشد.تمامی اتاق های هتل سندر، دارای حمام ، سیستم تهویه مناسب، سشوار ، تلویزیون ، مینی یخچال، تلفن،بالکن، گاوصندوق ، مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته می باشد. اتاق های پاکیزه این هتل ۵ ستاره بهترین مکان برای استراحت و آرامش مسافران تور آنتالیا می باشند . خدمات کارکنان متعهد و حرفه ای هتل سندر آنتالیا موجب شده تا هتل به هدف نهایی تمام گردشگران تور آنتالیا تبدیل شود.

امکانات رفاهی هتل شامل سونا و حمام ترکی می باشد.از دیگر امکانات هتل می توان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.يک صرافی نيزجهت تهیه ارزدر هتل وجود دارد. از امکانات ورزشی هتل سندر آنتالیا می توان به مرکز بدنسازی ، بیلیارد و پینگ پنگ اشاره کرد. زمین بازی ویژه کودکان نیز در هتل وجود دارد.مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل سندر آنتالیا می توانند لحظات خوبی داشته باشند. 

 

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

 تور آنتالیا تابستان 95





:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: