هتل های 5 ستاره استانبول
نوشته شده توسط : niknam

هتل گرین پارک مرتر استانبول

هتل گرین پارک مرتر استانبول در منطقه ای قراردارد که مرکز مد و صنعت نساجی شهر استانبول به شمار می رود ، این هتل  ۵ ستاره از لحاظ جغرافیایی جایگاه ویژه ای دارد ، چرا که به مرکز خرید معروف مرتر ، وسایل حمل و نقل عمومی مثل مترو و نمایشگاه سی ان آر بسیار نزدیک است .  هتل گرین پارک مرتر ساختمان و بنایی مدرن داشته و از دکوراسیون و معماری روز بهره برده ، پرسنلی که با این هتل همکاری دارند برخوردی شایسته با میهمانان تور استانبول داشته و کامل ترین سرویس دهی را ارائه می دهند . برخورداری از خدمات منحصر به فرد و با کیفیت ، فضای سبز و سرویس گشت درون شهری و برون شهری و بسیاری امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی فضای داخلی و خارجی پاکیزه و مرتب ، از ویژگی های ممتاز هتل گرین پارک مرتر به شمار می روند . در ضمن فرودگاه بین المللی آتاتورک در ۲۰ کیلومتری هتل واقع شده است. هتل ۵ ستاره گرین پارک مرتر ده دقیقه با ماشین تا مرکز شهر استانبول فاصله دارد که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود. 

امکانات هتل گرین پارک مرتر استانبول:

شامل ۱۷۳ اتاق استاندارد ، خانوادگی ، وی آی پی و سوئیت لوکس و منحصر به فرد می باشد . امکانات هتل گرین پارک مرتر سازگار با نیاز های کلیه میهمانان تور استانبول با هر سن و موقعیتی طراحی شده و شامل امکاناتی متنوع و منحصر به فرد می باشد : استخر سرپوشیده و روباز ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار ، سالن ورزشی پیشرفته ،  سونا و جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، سولاریوم ، میز پینگ پنگ ، سرویس نگه داری از کودک ،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، دو رستوران با فضایی با شکوه ، دو کافه ، کرایه اتومبیل ، تاکسی سرویس و . . . اشاره نمود . در ضمن هر یک از این امکانات به بهترین شکل و در شرایطی استاندارد به گردشگران تور استانبول ارائه شده تا رضایت آنها را به دست آورده و اقامتی سرشار از لحظه های مفرح و شاد را برای ابشان بر جای بگذارد.


هتل سورملی استانبول

هتل 5 ستاره سورملی استانبول در منطقه تفریحی تجاری سیسیلی واقع شده است. این هتل دارای رستوران ترکی و اتاق های بزرگ با وای فای رایگان می باشد.هتل سورملی کمتر از یک کیلومتر تا مرکز خرید جواهر و کمتر از نیم مایل تا مترو فاصله دارد و خیابان استقلال و کاخ ییلدیز در سه کیلومتری و فرودگاه بین المللی آتاتورک در 11 کیلومتری این هتل می باشند. مسافران تور استانبول می توانند در هتل سورملی استانبول اقامت خوشی داشته باشند.

امکانات هتل سورملی استانبول :

در هتل سورملی استانبول هر روز صبح در رستوران روگا صبحانه بوفه سرو می شود.از امکانات تفریحی هتل سورملی می توان به استخر روباز با تراس اشاره کرد. این هتل دارای 205 اتاق می باشد که مجهز به مبلمان مدرن، مینی بار، خط تلفن مستقیم، یخچال، تلویزیون، رادیو، تلویزیون، صندوق امانات ، سیستم تهویه مطبوع ، حمام ، وان، سشوار و... می باشند.سالن کنفرانس، استخر، حمام ترکی، سونا، آرایشگاه زنانه و مردانه ، فضای سبز، سالن ورزش، خانه داری، امکانات جلسه ، لاندری، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، رستوران، کافی شاپ، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، مرکز سلامت، پارکینگ خصوصی و... را نام برد. مسافرانتور استانبول  با اقامت در هتل سورملی استانبول می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95





:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: