نوشته شده توسط : niknam

ریکسوس پرمیوم بودروم ترکیه 

 هتل ریکسوس پرمیوم بودروم تفریحی ساحلی است که فقط ۲۵ کیلومتر تا فرودگاه و ۱۰ کیلومتری تا مرکز شهرستان در یک ساحل خصوصی قرار دارد این هتل در میان درختان کاج در شبه جزیره بدروم واقع شده است. ساحل شنی خصوصی هتل محل مناسبی برای حمام آفتاب و فرصت مناسبی برای پیاده روی و سوار کاری است. این هتل حتی جزیره مخصوص به خود را دارد . این هتل از مجموعه ای از ساختمان کم ارتفاع و مدرن با نمای سفید تشکیل شده است کافه ها بدروم و مرکز شهر با مغازه های محلی ۱۰ کیلومتر از هتل فاصله دارد. اینترنت شارژی وای فای در فضای عمومی هتل در دسترس است .هتل ریکسوس پرمیوم بودروم  با بهترین امکاناتی که برای مهمانان تور ترکیه آماده کرده و برای پذیرایی از آنها خدمات می دهد باعث شده مهمانان تور ترکیه راضی و برای سفر بعد هم همین هتل را انتخاب کنند.

 

امکانات ریکسوس پرمیوم بودروم :

مهمترین بخش در هتل ریکسوس پرمیوم بودروم خدمات خشکشویی و لباس شویی  و غیره از جمله امکاناتی است که به سفر بی دغدغه شما کمک می کند.برای توریست ها، بخش اتاق هاست چرا که بیشتر اوقاتشان را می خواهند در آن جا بگذرانند. در طراحی و دکوراسیون اتاق ها از عناصر مدرن و سنتی در کنار هم استفاده شده است به همین دلیل اغلب سلیقه ها را پوشش می دهد. اتاق ها از امکانات صوتی و تصویری، امکانات لازم جهت تهیه و صرف چای و قهوه، خط بین المللی، اینترنت بی سیم با سرعت عالی، لوازم ارایشی اختصاصی برای مهمانان، بالکن برای دیدن ویوی زیبای هتل و صندوق امن برخودار هستند .اگر قرار است مراسم عروسی تان را آنجا برگزار کنید یک مجموعه لباس عروس نیز وجود دارد که می تواند در انتخاب لباس به شما کمک کند.

رستوران , گاو صندوق , ساحل اختصاصی , بار , رستوران با غذای بین المللی ،استخر (روباز ،سرپوشیده، کودکان) , کلاب شبانه , ساحل اختصاصی , دارت , بیلیارد , زمین والیبال , زمین فوتبال , باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , حمام ترکی برای مهمانان تور ترکیه آماده کرده است. 
 
 
 مهمان همچنین می توانید در رستوران لیالی لبنان، ترکیه و بین المللی بهترین غذاهای سنتی و غذاهای بین المللی میل کنند در هفت کافه هتل مهمانان تور ترکیه  می توانند انواع شیرینی، نوشیدنی و آب میوه های تازه میل کنند و لذت ببرند رستوران فضایی لوکس با دید رو به دریا دارد  و در ساختمان و باغ در منطقه اصلی هتل ریکسوس پرمیوم بودروم  واقع شده است. دکور شامل یک ترکیب آرامش بخش از زنگ های خنثی و فیروزه ای، در کنار کفپوشی از جنس چوب  است. 
 
 
 

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه بهار 95

 تور ترکیه اردیبهشت 95 

تور ترکیه خرداد 95

 تور ترکیه تابستان 95

تور ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95





:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , مجلل ترین هتل های ترکیه ,لوکس ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: