هتل پارمیس کیش
نوشته شده توسط : niknam

هتل پارمیس کیش

هتل بین‌المللی پارمیس کیش یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش میباشد،این هتل 5 ستاره  کیش که به سبب داشتن مرکزیت بسیار مناسب در میدان پردیس و روبروی بازارهای  پردیس  و اماکن تفریحی جزیره از جمله هتلهای پر طرفدار کیش است . هتل پارمیس کیش در سال 1385 احداث شده است .این هتل همچنین دارای معماری زیبا و لابی شیک و مدرن است . هتل پارمیس کیش یکی از هتلهاي پر طرفدار كيش است که هم از نظر  کیفیت سرویس دهی و غذایی , تنوع اتاقها , موقعیت مرکزی در جزیره , برخورد خوب پرسنل و ...  امتيازات ويژه اي دارد که میهمانان تور کیش را به خود جذب میکند.

 

امکانات هتل پارمیس کیش 

از امکانات هتل پارمیس کیش  میتوان به سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  کافى شاپ ، کافى نت ،  سالن همایش و...  اشاره کرد . هتل پارميس داراى چهار رستوران به شرح ذيل مى باشد :دو رستوران با ارائه غذاى ايرانى و فرنگى ،رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ايتاليايى و... مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

هتل پارمیس کیش از گزینه‌های مناسب اقامتی در جزیره‌ی کیش است که می‌تواند اقامتی به یادماندنی و دلچسب را برای مسافران تور کیش بیافریند.

جهت رزرو و خرید  تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط: 

 تور کیش تابستان 95 

تور کیش مرداد 95





:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارمیس کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: