هتل های دبی
نوشته شده توسط : niknam

 هتل رفلکشن دبی

 

 هتل رفلکشن دبی در خیابان الجداف دبی ساخته شده است این هتل یکی از معروف ترین های 3 ستاره دبی می باشد. معماری این هتل بسیار جذاب است و دکوراسیون هر طبقه در این هتل با توجه به فرهنگ و معماری کشورهای مختلف از جمله : آمریکایی ،اروپایی و آسیایی طراحی و ساخته شده است. لازم به ذکر است که 200 متر پیاده روی تا ایستگاه کریک استادیوم دبی و حدودا 4 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دبی و 3 کیلومتر تا ایستگاه مترو سنتر فاصله دارد که از ویژگی های خاص این هتل می باشد که در مرکز شهر قرار دارد و از هر طرف به وسایل نقلیه راه دارد که برای رفاه گردشگران تور دبی می باشد.

 

امکانات  هتل رفلکشن دبی :

 

 هتل رفلکشن دبی اتاق هایی با تهویه مناسب هوایی ، حمام ، استخر روباز ، سیستم صوتی و تصویری ، رستوران با انواع غذاهای دریایی و محلی و ایرانی ، مبلمان راحت و شیک ، کافی شاپ با انواع نوشیدنی گرم و سرد که همه این خدمت رسانی ها برای رفاه و آسایش گردشگران تور دبی می باشد. 

 

هتل صدف دبی

 

هتل صدف دبی در فاصله نزدیکی از بازار مرشید دبی و گلد سوک معروف ساخته شده است. ایستگاه متروی یونیون نزدیک ترین ایستگاه مترو به این هتل است. همین طور با چند دقیقه پیاده روی به مرکز خرید الغریر و خیابان الریگا و فروشگاهها و رستورانهای آن می رسید که مکان دیدنی برای گردشگران تور دبی می شود.

 

امکانات هتل صدف دبی :

این هتل امکانات کاملی برای مرکزتجاری و سالن کنفرانس دبی نیز دارد. علاوه بر آن هتل صدف خدمات ترنسفر به هتل و فروشگاههای شهر را نیز انجام می دهد. رستوران هتل غذاهای بین المللی طبخ می کند و خدمات اتاق ها به صورت 24 ساعته می باشد.

 

دیره برای افرادی که به تجارت ، بازدید از اماکن دیدنی و خرید لباس علاقه مند هستند گزینه مناسبی می باشد.

هتل صدف دبی هتل 3 ستاره می باشد که یکی از بهترین و مناسب ترین هتل در دبی خود می باشد همنچنین هتل صدف می تواند با امکانات ویژه خود سفری خوب و به یاد ماندنی را برای گردشگران تور دبی محیا کند.

 

 

 

هتل ارکید دبی

 

هتل ارکید دبی یکی از شیک ترین  هتل های 3 ستاره دبی که در مرکز منطقه دیره و در مکانی مناسب در خیابان الریگا ساخته شده است ، و در مجاورت آبنمای دبی و بسیاری از جادبه های گردشگری دبی پذیرای گردشگران تور دبی می باشد .

 

امکانات سرگرم کننده هتل ارکید دبی از استخر موجود در پشت بام با دمای کنترل شده، جکوزی، سونا و اتاق بخار متشکل شده است.

 

گردشگران می توانند انواع غذاهای دریایی را در رستوران ارکید  صرف کنند و از انواع نوشیدنی‌ های کافی‌ شاپ‌ ها، کلاب شبانه‌ ی فیلیپینی سیندی ، کلاب شبانه‌ ی هندی شاما ، کلاب شبانه‌ ی عربی ال روابی  و بارهای تاورن و آکوا  و قهوه‌خانه لذت یک گردش و تفریح به یاد ماندنی را در تور دبی تجربه کنند.

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

تور دبی نوروز 96

تور دبی پاییز 95

تور دبی آبان 95 

تور دبی آذر 95 

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95 

تور دبی اسفند 95





:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: