جاذبه های گردشگری استانبول
نوشته شده توسط : niknam

مسجد شاکرین استانبول

 

 

مسجد شاکرین استانبول یکی از زیباترین مساجد استانبول می باشد که حدود 3000 متر مربع مساحت دارد و در سال 2009 ساخته شده است. در معماری این مسجد سبک ایرانی ،اروپایی ،هندی و معماری مدرن به کار رفته است که نظر هر کسی را به خود جلب میکند لازم به ذکر است که معمار تمامی مساجد استانبول به دست مردان می باشد ولی مسجد شاکرین تنها مسجدی است که معمار آن یک زن بوده است. بیشتر مصالح ساخته شده در این مسجد از شیشه می باشد. این مسجد با فضایی عالی و عرفانی خود گردشگران تور استانبول را به آرامشی وصف نشدنی می رساند.

 

 

موزه موزائیک استانبول

 

موزه موزائیک استانبول یکی از بزرگ ترین موزه های شهر استانبول می باشد. این موزه دارای اتلیه بزرگ برای کودکان و بزرگسالان دارد که هریک بطور اختصاصی می باشد و سالن هایی با نماهای زیبا که مکانی آرامش بخش و لذت بخشی را برای گردشگران تور استانبول به ارمغان می آورد. این موزه در جهان در رده دوم قرار گرفته است. موزائیک های موجود در این مجموعه متعلق به دوران بیزانس ،قستنطنیه و...... می باشد که صحنه هایی از این دوران را به نمایش گذاشته است. در حیاط این موزه حدود 80,000,000 موزائیک از جنس آهن و شیشه ساخته شده است.

 

 

 

شهر بازی ویالند استانبول





:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول , مکان های دیدنی استانبول , جاذبه های گردشگری ودیدنی استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: