هتل های آنتالیا
نوشته شده توسط : niknam

هتل پانک آنتالیا

هتل پانک آنتالیا هتلی 3 ستاره در آنتالیا می باشدکه در نزدیکی ساحل مدیترانه احداث شده است.این هتل تا فرودگاه آنتالیا 7 کیلومتر فاصله دارد.امکانات این هتل میتوان به روم سرویس ۲۴ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، مینی بار ،دستر این هتل به اینترنت پر سرعت رایگان ، استخر سرباز از خدمات این هتل می باشد. برای برخورداری از این هتل با تور آنتالیا همراه شوید.

 

هتل لارا وورد آنتالیا

هتل لارا وورد آنتالیا در گروه هتل های ۳ ستاره آنتالیا می باشد هتل لارا وورد در ۲۰۰ متری ساحل لارا قرار دارد و از موقعیت جغرافیایی و چشم انداز طبیعی خوبی برخوردار است. این هتل ۳ ستاره فاصله چندانی با مرکز شهر ندارد وهمچنین تنها ۱۵ دقیقه تا فرودگاه آنتالیا فاصله دارد که مسافران تور آنتالیا را به خود جذب می کند.

امکانات هتل لارا وورد آنتالیا:

هتل لارا وورد دارای اتاق هایی با امکانات ویژه معلولین و سوئیت خانودگی که با طراحی کاملا منحصر به فرد و با چیدمان عالی مبلمان تزیین شده است و مجهز به اینترنت رایگان با سرعت بالا ،تهویه مطبوع، صندوق امانات، میز تحریر، سشوار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، مینی بار و تلفن می باشد. کارکنان پذیرش هتل لارا وورد ، شبانه روز پاسخگوی گردشگرانم تور آنتالیا می باشند. میهمانان میتوانند داخل هتل و یا در رستوران فضای باز آن به صرف انواع غذای های ترکی و بین المللی بپردازند.ازجمله امکانات دیگر باشگاه مجهز ، سونا ، ماساژ و پارکینگ عمومی ، پينگ پنگ، بازی دارت و ماهیگیری به رایگان استفاده کنند و مسافران تور آنتالیا می توانند از خدمات این هتل لذت ببرند.

هتل گرند لوکولوس کمر آنتالیا

هتل گرند لوکولوس کمر آنتالیا هتلی 4 ستاره و در منطقه ای آرام واقع شده است. این هتل شیک و لوکس تا ساحل تنها 10 دقیقه فاصله دارد. هتل گرند لوکولوس کمر آنتالیا به دلیل قرار گرفتن در منطقه ای آرام از شهرآنتالیا می تواند بهترین اتنخاب برای گردشگران تور آنتالیا باشد و می توانند بهترین اقامت را در این هتل زیبا داشته باشند. در ضمن توریست های تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند به مرکز شهر کمر آنتالیا به آسانی دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل گرند لوکولوس کمر آنتالیا

هتل گرند لوکولوس دارای 84 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به تلویزیون LCD ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، سیستم تهویه مطبوع و ... می باشند. گردشگران و توریست های تور آنتالیا در سالن بدنسازی هتل می توانند ساعاتی را به ورزش بپردازند. همچنین هتل دارای استخر روباز و حمام ترکی می باشد. میهمانان تور آنتالیا می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و اروپایی را سفارش داده و میل نمایند.

دیگر امکانات و خدمات هتل گرند لوکولوس کمر آنتالیا

امکانات ویژه معلولین ، خدمات پرستاری کودک ، خشکشویی ، خدمات بازی کودکان

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل رویال تاورز ریزورت آنتالیا

royal_tower_hotel_antalya.jpg

هتل رویال تاورز ریزورت آنتالیا در حومه شهر کمر و آنتالیا واقع شده در سال 2011 و در زمینی به وسعت 11 هزار متر مربع بنا شده است. فرودگاه آنتالیا ۴۳ کیلومتر فاصله دارد.این هتل دارای موقعیت عالی بوده با طبیعتی بی نظیرو استثنایی که با دریا ۱۵۰ متر فاصله دارد و با مکان های دیدنی دارای ساحل شنی وطبیعت فوق العاده خود آماده پذیرایی گردشگران تور آنتالیا می باشد. هتل رویال تاورز ریزورت آنتالیا دارای یک رستوران و وای فای رایگان در سراسر هتل است. این هتل دارای یک مرکز آبگرم و سونای جرفه ای استپارکینگ خصوصی رایگان در هتل موجود است.اتاق های هتل دارای حمامخصوصی باحمام آبگرم است تراس،تلویزیون صفحه تخت باکانال های ماهواره ایدر اتاق موجود است. امکانات این هتل 4 ستاره نظیر اتاق بازیهای کامپیوتری ، استخر ،ماساژ، جکوزی، استخر روباز ،سونا ،مرکز سلامت و آبگرم ،حمام ترکی و بخار ، شیرجه ،حمام ترکی، استخر سر پوشیده ،مرکز بدنسازی، پینگ پنگ ،بازی دارت، کرایه دوچرخه، موج سواری، اسب سواری در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار می دهد.

royal_tower_hotel_antalya2.jpg

royal_tower_hotel_antalya4.jpg

royal_tower_hotel_antalya5.jpg

royal_tower_hotel_antalya1.jpg

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95





:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: