رستوران های کیش
نوشته شده توسط : niknam

رستوران جمیل کیش

jomil.jpg

رستوران جمیل کیش در جاده جهان بین کلبه هور و کشتی یونانی در جزیره زیبای کیش قرار دارد.ظرفیت این رستوران 200 نفر است.این رستوران غذاهای ایرانی و فرنگی برای گردشگران تور کیش سرو می کند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین  قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

رستوران نهنگ سفید کیش

NahangSefid.jpg

رستوران نهنگ سفید کیش انواع غذا‌های ایرانی و دریایی را با كیفیت عالی به مسافران تور کیش ارائه می کند. پذیرایی با محصولات دریایی به دلیل تنوع صید در آب های اطراف جزیره کیش در بیشتر رستوران ها انتخاب اول مسافران کیش است. در جزیره کیش رستوران ها در دو نوع متفاوت وجود دارد یکی رستوران های همراه با موزیک زنده و دیگری رستورانهای معمولی است. مسافران تور کیش می توانند از این رستوران لذت ببرند.

رستوران آسیا کلاسیک کیش

asia.jpg

رستوران آسیا کلاسیک کیش از بهترین رستوران های جزیره زیبای کیش می باشد و در این رستوران گونه ها غذاهای  ایرانی، فرنگی و دریایی را با كیفیت عالی به مسافران تور کیش ارائه می دهند. البته قیمت غذا در بسیاری از رستورانهای کیش به نسبت سایر انواع آن در سرزمین اصلی به نسبت بالا است.

در جزیره کیش رستوران ها در دو گونه متفاوت وجود دارد یکی رستوران های همراه با موزیک زنده و دیگری رستورانهای معمولی. بها غذا در رستورانهای با موزیک زنده با توجه به کیفیت گروه موسیقی و اجرای آن متفاوت بوده و حداقل ۴ برابر رستورانهایی است که تنها سرو غذا دارند. مسافران تور کیش میتوانند با رفتن به این رستوران زیبا از بهترین غذا ها و بهترین محیط لذت ببرند.

آدرس: کیش، فاز یک مجتمع بوستان 

 

رستوران آب و برق کیش

abobargh.jpg

رستوران آب و برق کیش در کنار محوطه شرکت آب و برق قرار گرفته است که انواع غذاهای سنتی و فرنگی را برای مسافران تور کیش سرو می کند. کارکنان این رستوران بسیار مودب و میهمان پذیر می باشند. مسافران تور کیش می توانند لحظات خوشی را در این رستوران سپری کنند.

abobargh1.jpg

 

رستوران فودلند کیش

foodland.jpg

 رستوران فودلند کیش با وسعت 2500 متردر سال 1389 افتتاح شده و در نزدیکی کناره کیش ، ساحل مرجان و بازار بزرگ مرجان قرار دارد.در این رستورا ن بیش از 100 نوع  غذا با کیفیت عالی سرو می شود.فضای این رستوران بزرگ، دو کافی شاپ مجزا نیز طراحی شده است، یک کافی شاپ لوکس جهت سرو انواع بستنی، نوشیدنی های سرد و گرم و یک کافی شاپ مراکشی با نام "لیالی" به همراه پذیرایی چای و قلیان که پس از سرو غذا در تالارهای اصلی به راحتی نمی توان از کنار آنها گذشت. این رستوران یکی از 4 ستوران برتر جزیره کیش است که در اختیار مسافران تور کیش قرار می دهد.

foodland2.jpg

 

 

مطالب مرتبط:

تور کیش اردیبهشت 96 

 تور کیش خرداد 96    

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه





:: برچسب‌ها: رستوران های کیش ,بهترین رستوران های کیش ,رستوران های خوب کیش, رستوران های مناسب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: