هتل های 5 ستاره دبی
نوشته شده توسط : niknam

هتل باب الشمس دبی

هتل باب الشمس دبی

هتل باب الشمس دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و یکی از هتل های شیک و لوکس دبی محسوب می شود. این هتل در بیابان های دبی ایجاد شده و با فضای آرامش بخش خود چشم انداز زیبایی از بیابان های دبی را به گردشگران تور دبی ارائه می دهد. طراحی هتل باب الشمش به سبک قلعه های سنتی عربی می باشد و حیاط آن به سبک روستاهای عربی طراحی شده است. این هتل 4 رستوران دارد که با انواع غذاهای سنتی و بین المللی خوشمزه آماده پذیرایی از مسافران تور دبی می باشد. هتل باب الشمس از 113 اتاق تشکیل شده است که به صورتی خاص و زیبا طراحی شده اند. مسافران تور دبی می توانند با اتومبیل جیپ، شتر یا اسب به گردش در بیابان های اطراف این هتل بپردازنند و از سکوت و آرامش بیابان لذت ببرند. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی و مرکز دبی 45 دقیقه می باشد.

امکانات هتل باب الشمس دبی :

باغ، تراس، استخر سرباز، پینگ پونگ، دوچرخه سواری، اسب سواری، مینی گلف، باشگاه، اسپا، ماساژ، اجاره دوچرخه، زمین بازی، باشگاه کودکان، تفریحات بعدازظهر، رستوران، بار، فروشگاه، سالن زیبایی، فکس، کپی، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، عابر بانک، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، ترانسفر فرودگاهی، وای فای و ...

هتل باب الشمس دبی 

هتل باب الشمس دبی

هتل باب الشمس دبی

 

هتل ریکسوس پالم دبی

هتل ریکسوس پالم دبی ( RIXOS THE PALM DUBAI ) از جمله هتل زنجیره ای مجلل و مدرن در مساحت به وسعت  ۱۰ هکتار واقع در پالم جمیرا در فاصله 40 دقیقه ای با فرودگاه با ماشین و 30 دقیقه ای با از مرکز تجاری دبی واقع می باشد. این هتل برای مسافران محترم تور دبی در طول اقامتشان خدماتی رایگان دارا می باشد. هتل ۵ ستاره ریکسوس پالم با دویست و سی و یک باب اتاق و سوئیت با فضائی بزرگ و دل نشین با چشم اندازی فوق العاده با بالکنی اختصاصیب و چشم اندازی رو به دریای خلیج فارس همچنین تخت هایی که برای افتاب گرفتن، حمامی پوشیده از سنگ مرمر زیبا  و وان حمامی عمیق اماده پذیرایی از مسافرانی که تور دبی را بر گزیده اند می باشد.

 

 

 

 

امکانات هتل ریکسوس پالم دبی :

این هتل برای مسافران تور دبی خدماتی از قبیل امکانات ورزشی: یوگا، ژیمناستیک آبی، آموزش ایروبیک، والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی، والیبال آبی، تنیس، فوتبال آبی، سالن بدنسازی، بدمینتون، تنیس روی میز، بولینگ، شطرنج،غواصی استفاده نمایند.هتل ریکسوس پالم دبی گشت هایی به دلخواه مسافران در دبی همچون چتر بازی،بالن،گشت شهری دبی،گشت شهری ابوظبی،کویر سافاری،مرکز اسکی در مرکز خرید امارات،فواره دبی در مرکز خرید دبی،موسیقی سنتی ترکی در رستوران A’LA TURCA و مرکز تندرستی و SPA،ماساژ پوست آسیایی و اروپایی، لاغر کردن با روش جهانی و قابل اعتماد و سفت کردن پوست با تجهیزات و لوازم مورد نیاز، محصولات مراقبت از پوست لوازم آرایشی و بهداشتی (BrunoVassari )، مانیکور – پدیکور،حمام ترکی سنتی ، سونا و اتاق بخار در اختیار میهمانان عزیز دبی می گذارد.

 

 

رستوران های متنوع هتل ریکسوس پالم دبی ارائه مجموعه ای از انتخاب های وسیع با تاکید بر نوشیدنی منحصر به فرد ترکی  و همچنین انواع نوشیدنی ها ی  خوب را از سراسر جهان با استفاده از طعم و مزه و رنگ های مورد علاقه میهمانان عزیز تور دبی و همچنین با تجربه ای جدید و خاص از آشپزی را با آشپزان متخصص و معتبر ترکی دارا می باشد. در این هتل رستوران A LA TURCA ALL DAY DINING  غذاهای ترکی و در رستوران CHEF ترکیبی از غذاهای مدرن اروپایی، استرالیایی، آرژانتینی و غذاهای گوشت سنتی ترکی با چاشنی های مدرن و کیفیت بالای مواد غذایی و در رستوران ROCCHA MEDITERRANEAN انواع  غذاهای مدیترانه ای سرو خواهد شد. علاوه بر این رستوران ها هتل دارای کافه های متعددی می باشد که برای آرامش و راحتی میهمانان در کنار استخر، ساحل و دیگر فضاهای هتل می باشد در شیرینی فروشی هتل برای علاقه مندان به شیرینی انواع کیک ها و شیرینی های ترکی سنتی تهیه می شود علاوه بر آن در این شیرینی فروشی انواع مختلف و متنوع شیرینی های بین المللی با طعم و مزه فراموش نشدنی به فروش میرسد.

 

 

هتل ادرس دبی مال دبی

هتل ادرس دبی مال دبی The Address Dubai Mall Hotel در فاصله 15 دقیقه ای تا فرودگاه بین المللی دبی از شمار مجلل ترین هتل های ۵ ستاره دبی با کادر مجرب و خوش مشرب که به زبان هایی مانند فیلیپینی، چینی، روسی، فرانسوی، انگلیسی، عربی مسلط بوده که همین امر موجب راحتی میهمانان تور دبی شده می باشد.هتل دارای 244 اتاق با بالکن های خصوصی مشرف به چشم انداز زیبای شهر دبی و برج الخلیفه با امکاناتی مجهز همچون تلویزیون و یک بارکوچک می باشد. 

امکانات هتل ادرس دبی مال دبی :

این هتل برای گردشگران تور دبی خدماتی رفاهی مانند استخر درفضای باز و سونا، باشگاه ورزشی که در تمام ایام  هفته به صورت ۲۴ ساعته باز بوده، آبگرم، ماساژ  ،سرویس دهی ۲۴ ساعته، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تور دبی، دربان، رختشورخانه، خشکشویی، سالن برگزاری جلسات، صرافخانه، دستگاه خودپرداز در هتل، فروشگاه، روزنامه، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، آسانسور، آرایشگاه، امکانات ویژه معلولین، سوئیت خانوادگی سرویس اینترنت بی سیم رایگان درلابی و در اتاق ها می باشد. در رستوران های هتل ادرس دبی مال دبی انواع غذاها بین المللی و فست فود و نوشیدنی ها با انواع سلیقه ها سرو می شود.

 

هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی

هتل مجلل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی در ساحل دارای بزرگترین ساحل خصوصی در دبی می باشد از خاصیت های بزرگ هتل لمردین مینا سیاحی دبی یک دکور کلاسیک ویژه با رنگ بنفش و 220 اتاق که تمامی اتاقهای هتل و سوئیتهای پرنما و لوکس حائز دیدن پانوراما خلیج فارس و مورد پسند برای مسافران تور دبی می باشند.طراحی نوین و ویژه هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی 10 ماه بطول انجامید و در این مدت با درهم امیختن دانش امروزین دبی با میراث اروپایی، فضای فرهنگی معنی دار و الهام بخش برای جشن زیبایی در مدرنترین مملکت خاورمیانه چهره گرفت.

امکانات هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی :

باشگاه تناسب اندام در طبقه 10 هتل و در ضمن یک سوئیت تشریفاتی در این طبقه می باشد. این هتل حائز 5 استخر شنا همچون یک استخر سایه دار برای کودکان و استخری برای شناگران چیره دست تور دبی است کل استخرها حائز درجه حرارت مهار شده و صندلی آفتابگیری و حوله میباشد. هتل لمردین تنها 5 روز در سال هوای بارانی است و پسندیده برای ورزشکاران و ورزشهای آبی و مسابقات ورزشی متنوع که هر ساله در ساحل اختصاصی هتل برگزار میگردد. در ضمن هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی حائز زمین تنیس اختصاصی،کلاب کودکان به اسم پنگون هست. گردشگران تور دبی با ماندن در این هتل می توانند سفری خوش و یادبود انگیزی داشته باشند

 

هتل فرمونت پالم دبی

هتل فرمونت پالم دبی Fairmont The Palm Hotel  با ساحلی اختصاصی و در فاصله 8 دقیقه ای با دبی مارینا واقع در جمیرا دبی،و در فاصله 35 کیلومتری از فرودگاه بین المللی دبی از جمله بهترین هتل های  5 ستاره دبی تور دبی می باشد.این هتل دارای۳۸۱ اتاق،با دکوراسیونی شیک و مجلل با بالکن خصوصی هم چنین تلویزیون و حمام لوکس و مجهز  می باشد.

 

 

امکانات هتل فرمونت پالم دبی :

این هتل دارای ۴ استخرو آبگرم و باشگاه ورزشی مجهز بار و رستوران می باشد. در رستوران های هتل برای گردشگران تور دبی انواع غذاهای و نوشیدنی هایی از سر تاسر دنیا سرو می شود. هتل فرمونت پالم دبی برای مسافران تور دبی سرویس گشت شهری روزانه به مال امارات که در فاصله 20 کیلومتری از هتل می باشد را داراست.

 

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی اردیبهشت 96 

 تور دبی خرداد 96    

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد





:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی, بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: