هتل های 4 ستاره دبی
نوشته شده توسط : niknam

هتل ابجار گرند دبی

 

هتل ابجار گرند دبی - Abjar Grand - در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه دیره شهر دبی واقع شده است. این هتل در فاصله 3 کیلومتری ابوهیل و در منطقه هور العنض قرار دارد. هتل ابجار گرند که قبلا RAMADA CONTINENTAL نام داشته است تا ایستگاه مترو ابو هیل 400 متر فاصله دارد. این هتل از موقعیت مکانی مناسب هم برای مقاصد تفریحی و هم برای مقاصد تجاری مسافران تور دبی برخوردار می باشد.

هتل ابجار گرند دبی در مجموع دارای 192 اتاق می باشد. تمامی اتاق های این هتل مجهز به تهویه , تلویزیون , چای ساز ,مینی بار , صندوق امانات , تلفن , حمام اختصاصی , سشوار و اینترنت می باشند. میهمانان تور دبی می توانند با اقامت در این هتل از بوفه صبحانه و غذاهای لذیذ رستوران این هتل لذت ببرند.

فاصله هتل ابجار گرند تا مرکز خرید سیتی سنتر دیره 5 کیلومتر و تا مرکز خرید دبی مال , مرکز تجارت جهانی و برج خلیفه 10 کیلومتر می باشد، همچنین هتل ابجار گرند تا مرکز شهر دبی 17 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 7 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل ابجار گرند دبی :

استخر بر روی بام هتل , سونا , اتاق بخار , باشگاه بدنسازی و ... . این هتل همچنین فضا و امکانات خاصی برای برگزاری نشست های تجاری میهمانان تور دبی را دارا می باشد. 

 

هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد که در خیابان شیخ زاید در 41 طبقه بنا گردیده است. این هتل از 1000 آپارتمان مجهز، راحت و مدرن تشکیل شده است. این هتل برای سرگرمی کودکان استخر و زمین بازی مخصوص ایجاد نموده است، یک کافی شاپ مدرن در طبقات بالای این هتل واقع شده است که تمام شیشه و رو به پالم جمیرا است و چشم انداز بینظیری به شما میهمانان تور دبی ارائه می دهد، همچنین هتل دارای پارکینگ رایگان می باشد. فاصله هتل تا باشگاه گلف امارات 5 دقیقه و تا مراکز خرید معروف 10 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه می باشد و در مجاورت ایستگاه مترو اینترنت سیتی قرار گرفته است از این رو گردشگران تور دبی می توانند با کمترین هزینه به نقاط مختلف دبی رفت و آمدنمایند.

امکانات هتل گلوریا دبی :

صبحانه، رستوران، کافی شاپ، استخر، استخر مخصوص کودکان، سونا، جکوزی، روم سرویس 24 ساعته، اطفای حریق، زمین بازی کودکان، پارکینگ رایگان، پذیرش شبانه روزی مسافران تور دبی ، ماساژ، اتاق جلسه، بار، فکس و کپی، صرافی، لاندری، فروشگاه، تهویه، صندوق امانات، گاوصندوق، باشگاه بدنسازی و...

هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی

 

هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان شیخ زاید واقع شده است. از امتیازات این هتل برای گردشگران تور دبی نزدیکی آن به ایستگاه متروی امارات تاورز می باشد که تا هتل 3 دقیقه پیاده روی فاصله دارد.  این هتل از  384 اتاق تشکیل شده است و تمامی اتاق ها مجهز به پنجره های بزرگ، سیستم تهویه، تلویزیون، مینی بار و ... می باشد. در طبقه 43 ام استخر وجود دارد که چشم انداز پانورامایی از ساحل جمیرا دارد. این هتل دارای 5 رستوران می باشد که انواع غذاهای متنوع را به مهمانان تور دبی ارائه می دهد. پارکینگ رایگان نیز در این هتل وجود دارد. این هتل تا کنوانسیون بین المللی دبی و تا مرکز تجارت 1/6 کیلومتر فاصله دارد. همچنین فاصله هتل تا برج خلیفه 5 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی کمتر از 14/5 کیلومتر است.

آدرس: Sheikh Zayed Road, Trade Center 1, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی :

استخر سر باز، باشگاه، ماساژ، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، پذیرش شبانه روزی مسافران تور دبی ، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سیستم ایمنی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ...

هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

 

هتل ویدا داون تاون دبی

هتل ویدا داون تاون دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در سال 2007 در 6 طبقه بنا شده است . از امتیازات این هتل می توان به اتوبوس رایگان برای میهمانان تور دبی به مقصد دبی مال اشاره کرد که در آن جا صدها مغازه و فروشگاه وجود دارد. این هتل از 6 طبقه تشکیل شده است که دارای 156 اتاق می باشد. تمامی اتاق ها مجهز به وای فای رایگان، تلویزیون، مینی بار، قهوه ساز، بطری های آب آشامیدنی رایگان، دمپایی و ... می باشند و بعضی از اتاق ها نیز دارای چشم انداز برج خلیفه می باشند که زیبایی اتاق را دو چندان می کند.

امکانات هتل ویدا داون تاون دبی :

رستوران، روم سرویس شبانه روزی ،سالن بدنسازی ، بیزنس سنتر ، مرکز کنفرانس ، یک اتاق جلسه ، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، لاندری ، روزنامه رایگان در لابی ، آسانسور ، باغ و....

 

هتل آونیو دبی

هتل آونیو دبی

هتل آونیو دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد که در خیابان رقه در فاصله 4 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی واقع شده است. این هتل از موقعیت مکانی بسیار خوبی دارا می باشد و به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری دبی نزدیک است همچنین از دیگر امتیازات این هتل برای گردشگران تور دبی می توان به نزدیکی آن به ایستگاه مترو اشاره نمود تا به راحتی می توانند و با کمترین هزینه بتوانند به نقاط مختلف دبی دسترسی پیدا کنند. این هتل از 133 اتاق تشکیل شده است که اتاق ها دارای دکوراسیونی مجلل و شیک می باشند و  اقامتی توام با آرامش را به میهمانان تور دبی هدیه می دهد. تمامی اتاق های  هتل مجهز به حمام ، سشوار، سیستم تهویه، تلویزیون، تلفن، مینی بار، چای و قهوه ساز، اینترنت  ... می باشند.

امکانات هتل آونیو دبی :

رستوران، کافی شاپ، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، روزنامه، لباسشویی، اتو کشی، ، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه،  تهویه، بار، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، صرافی، خدمات تورها، فکس و کپی، سالن بدنسازی، بیلیارد، استخر روباز، بازی دارت، اتاق و امکانات برای معلولین، اتاقهای VIP، اتاقهای پاک و بدون سیگار و ... 

هتل آونیو دبی

 

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی اردیبهشت 96 

 تور دبی خرداد 96    

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

 





:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی, بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: