هتل های 5 ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : niknam

هتل کریستال سان ست آنتالیا

 

 

این هتل لوکس در منطقه سیده قرار گرفته و در زمینی به مساحت 25 هزار متر مربع ساخته شده است.هتل کریستال دارای ساحل اختصاصی است و از ویژگی های آن تنها با 4 دقیقه پیاده روی به ساحل میرسید.شما می توانید آب های شفاف دریای مدیترانه رو مشاهده کنید.از هتل کریستال تا مرکز شهر آنتالیا 65 کیلومتر، تا فرودگاه آنتالیا 62 کیلومتر فاصله دارد.سرویس دهی این هتل بصورت UALL است.این هتل 5 ستاره از 25 سپتامبر 2012 آماده پذیرایی از شما گردشگران تور آنتالیا است.

امکانات اتاق ها

این هتل 584 اتاق (استاندارد، خانوادگی، جونیور سوئیت، کینگ سوئیت و اتاق ویژه معلولین) دارد. تمامی اتاقها دارای تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع و بالکن اختصاصی خدمات اتاق نیز در منو ارائه شده است.از ویژگی های بارز کف پوش لمینیت، اتاق زیبا از کریستال های لوکس تزئین شده است.

امکانات هتل کریستال سان ست آنتالیا

در رستوران منوی غذا برای ناهار خوری خوب وجود دارد. شما می توانید سلیقه منحصر به فرد از غذاهای ترکی و بین المللی، و انواع نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی از رستوران های شیک و میله کریستال لذت ببرید.

استخر روباز و سرپوشیده، مرکز اسپا، اجرای زنده کنسرت های شبانه توسط تیم سرگرمی، مرکز آبگرم، اتاقث ماساژ، حمام ترکی، سونا و جکوزی، مرکز تناسب اندام، زمین تنیس و...

 

 

 

هتل کریستال پالاس آنتالیا

 

 

این هتل لوکس در منطقه سیده آنتالیا قرار گرفته و در زمینی به مساحت 22 هزار متر مربع بنا شده است.این هتل 5 ستاره 55 کیلومتر از فرودگاه بین المللی آنتالیا و 60 کیلومتر از مرکز آنتالیا فاصله دارد.هتل کریستال پالاس در زنجیره هتل های کریستال قرار دارد و از ویژگی های این هتل 150 متر ساحل اختصاصی که تنها با 4 دقیقه پیاده روی به ساحل میرسید.سرویس دهی این هتا بصورت UALL می باشد.این هتل لوکس از 17 مارس 2011 آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا است.

امکانات اتاق ها

هتل کریستال از 509 اتاق(سوئیت ماه عسل، استاندارد، سوپریور و جونیور سوئیت) تشکیل شده است. اتاق های زیبا با دکوراسیون شیک و مدرن مجهز به تلویزیون ال سی دی، سرتختی شیک، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، بالکن خصوصی رو به مناظر طبیعت و .... در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهند که در این اتاق ها احساس آرامش کنند.

امکانات هتل کریستال پالاس آنتالیا

هتل کریستال دارای 6 رستوران است که در رستوران اصلی انواع غذاهای بین المللی سرو می شود.این هتل دارای 6 کافه است که در آن می توانید انواع نوشیدنی های محلی و بین المللی را سرو کنید.

استخر، حمام ترکی، سونا و جکوزی، پارک کودکان، پارک آبی، کاخ کریستال، آبگرم با درمان های بدن و بالی به سبک اتاق ماساژ، غواصی، موج سواری، حمام افتاب، زمین تنیس و مینی گلف کریستال است. 

 شما میهمانان گرامی تور آنتالیا می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021  تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

 

 

هتل دلفین دلوکس ریزورت آنتالیا

 

 

هتل 5 ستاره ریزورت ساحلی اتاق های آزاد در میان درختان نخل و باغ رنگارنگ قرار دارد.این هتل لوکس در سال 2001  در زمینی به مساحت 50 هزار متر مربع بنا گردیده و از 19 جولای 2010آماده پذیرای از گردشگران تور آنتالیا است. سرویس دهی این هتل بصورت  UALL می باشد.

از هتل تا مرکز آلانیا 32KM، تا مرکز آنتالیا 100KM و 90KM تا فرودگاه آنتالیا قرار دارد.

امکانات اتاق ها

این هتل 418 اتاق( استاندارد، خانوادگی و ویژه معلولین) دارد و تمامی اتاق ها دارای مینی بار، تهویه مطبوع، روم سرویس، بالکن اختصاصی رو به فضای سبز مجهز شده است.

امکانات هتل دلفین دلوکس ریزورت آنتالیا

استخر روباز،سرگرمی های تفریحی،  زمین تنیس، بسکتبال، بدنسازی، والیبال ساحلی، مینی‌فوتبال، بولینگ ،اتاق بازی ،ماساژ، حمام ترکی، سالن زیبایی و...

هتل دلفین ریزورت 7 رستوران دارد که در رستوران اصلی آن صبحانه،نهار و شام سرو می شود و دارای 6 رستوران آلاکارته که انواع غذاهای غذاهای چینی، ایتالیایی، ژاپنی، ترکی، دریایی و فرانسوی سرو می کنند.

این مجموعه 11 کافه دارد که در آن انواع نوشیدنی ها سرو می شود.

 

 

هتل دایموند پریمیوم آنتالیا

 

هتل دایموند پریمیوم آنتالیا 5 ستاره در منطقه سیده آنتالیا قرار دارد.یک استخر و جکوزی در فضای باز و آبگرم در سکت ساحل مدیترانه به مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد. از هتل تا ساحل اختصاصی 7 دقیقه پیاده روی دارد.این هتل لوکس دارای یک مرکز سونا و تناسب اندام که میهمانان می توان یک وعده غذایی در رستوران و یک نوشیدنی به همراه آواز لذت ببرند.سرویس دهی این هتل UALL می باشد. فاصله هتل دایموند پریمیوم تا فرودگاه آنتالیا 58 کیلومتر و تا مرکز آنتالیا 51 کیلومتر می‌باشد.این هتل لوکی از 9 جولای 2015 آماده پذیرایی از شما گردشگران تور آنتالیا است.

 

امکانات اتاق ها

این هتل لوکس 194 اتاق( استاندارد، خانوادگی، ویژه معلولین) دارد که هر اتاق با یک تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، مینی بار، صندوق امانات و... است و برخی از اتاق ها یک منطقه صندلی برای راحتی مسافران تور آنتالیا قرار داده است.از اتاق های ویژه به کوه و باغ ها دیدگاه وجود دارد.در تمامی اتاق ها لوازم آرایش رایگان است.

 

امکانات رفاهی و تفریحی هتل دایموند پریمیوم آنتالیا

این هتل 4 رستوران دارد که در رستوران اصلی این هتل انواع غذاهای بین المللی و محلی سرو می شود و رستوران آلاکارته عثمانی،رستوران آلاکارته ایتالیایی و اسنک بار

 

 

2 کافه در این هتل وجود دارد کافه بلابی و کافه استخر که در آن انواع نوشیدنی های محلی و بین المللی سرو می شود.

خدمات 24 ساعته، سالن مشترک، خدمات نگهداری از کودکان، آرایشگاه، دوچرخه و کرایه ماشین، منطقه برای غواصی، حمام ترکی، استخر سرپوشیده و سرباز، پارک آبی، ماساژ، بیلیارد، زمین تنیس، دیسکو و ... در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهد.

 

 

هتل جاکاراندا دلوکس آنتالیا

 

 این هتل 5 ستاره در منطقه بلک آنتالیا قرار دارد و دارای ساحل اختصاصی می باشد. سرویس‌دهی این هتل لوکس به صورت UALL می‌باشد.از هتل جاکاراندا تا مرکز آنتالیا 61 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 54 کیلومتر فاصله دارد.این هتل زیبا از سال 2014 خدمت رسانی به میهمانان تور آنتالیا می باشد.

امکانات اتاق ها

 

 

این هتل در مجموع 225 اتاق ( استاندارد، دلوکس، خانوادگی، سوپریور و سوئیت) است که تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات و ... است و تمامی اتاق ها بالکن اختصاصی رو به فضای سبز و دریا وجود دارد. شما گردشگران تور آنتالیا در اتاق های این هتل احساس راحتی و آرامش می کنید.

امکانات هتل جاکاراندا دلوکس آنتالیا

این هتل زیبا دارای رستوران اصلی(صبحانه، ناهار و شام)، رستوران آلاکارته (ترکی، دریایی، ایتالیایی، TEPPANYAKI) و اسنک بار ساحلی برای مسافران سرو می کنند.

 این هتل دارای 6 کافه (لابی، DUBLIN، CHILLOUT، استخر، ساحلی، دیسکو) انواع نوشیدنی های محلی و بین المللی را سرو می کنند.

امکانات تفریحی

استخر روباز و سرپوشیده، پارک آبی، استخر کودکان، مرکز تناسب اندام، بیلارد، زمین تنیس، بسکتبال، والیبال ساحلی، تیراندازی و ...این هتل در تفریحات شبانه خود  به همرا آواز و موسیقی زنده است.

شما میهمانان گرامی تور آنتالیا می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021  تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا خرداد 96 

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز





:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: