هتل های دبی
نوشته شده توسط : niknam

هتل دوسیت تانی دبی

 

 Dusit-Thani-Dubai5.jpg

 

Dusit-Thani-Dubai6.jpg

 

هتل دوسیت تانی دبی در جاده شیخ زاید، واقع در قلب منطقه مدبی مال است. مرکز تجارت جهانی و مرکز کنوانسیون بین المللی در دسترس آسان هستند.ترکیب یک برج شیشه ای با تکنولوژی بالا با دکور سنتی تایلندی است.اتاق های این هتل 5 ستاره لوکس در سبک تایلندی معاصر تزئین شده است و دارای یک حمام مدرن که شامل نمک حمام است.اتاق در طبقه فوقانی ارائه دیدگاه های پانوراما دبی است. این هتل لوکس دارای وای فای رایگان و استخر بر روی پشت بام است.در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و محلی سرو می شود و دارای یک رستوران ایتالیایی است.

امکانات تفریحی این هتل شامل ورزشگاه و اجاره کارکنان سالن زیبایی. خدمات شاتل رایگان به مرکز بین المللی دبی مال، بازار دبی، جمیرا بیچ پارک ها و سایر زمینه های کلیدی ارائه شده استمرکز تجارت یک انتخاب عالی برای مسافران تور دبی علاقه مند به خرید برای خرید لباس، غذا و نام تجاری لوکس است. هتل دوسیت تانی دبی از 22 سپتامبر 2009 آماده پذیرایی از گردشگران تور دبی است.

 

Dusit-Thani-Dubai1.jpg

 

Dusit-Thani-Dubai3.jpg

 

Dusit-Thani-Dubai4.jpg

 

 

Dusit-Thani-Dubai7.jpg

 

 

Dusit-Thani-Dubai8.jpg

 

 

Dusit-Thani-Dubai9.jpg

 

 

 

هتل جی دبلیو ماریوت مارکوئیز دبی

 

JW-Marriott-Marquis-Hotel-Dubai.jpg

این هتل لوکس 5 ستاره دوبرج جذاب و دیدنی شهر دبی است.این هتل 4 ستاره جز 14 برنده جایزه رستوران ها، کافه ها ، سالن و باشگاه اسپا.برای مسافران تفریحی، هتل جی دبلیو ایده آل بین دبی مال و مرکز خرید امارات قرار داده شده،در کنار کسب و کار خلیج ایستگاه مترو و یک مکان دیدنی و جذاب برخوردار است. با پارک وادی پارک آبی می توان توسط ماشین در 20 دقیقه رسیده استباشگاه گلف امارات 17 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی 25 دقیقه فاصله است.این هتل لوکس از 7 نوامبر 2012 آماده پذیرایی از مسافران تور دبی است.

 

JW-Marriott-Marquis-Hotel-Dubai8.jpg

امکانات اتاق ها

 

اتاق های این هتل 1608 اتاق مهمان لوکس و بسیار زیبا طراحی شده است و از ویژگی های یک دکور معاصر است.در تمامی اتاق ها تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، مبله و...  در اختیار مسافران تور دب یقرار داده تا در این هتل احساس راحتی کنند و لحظات به یاد ماندنی را سپری کنند.

 

JW-Marriott-Marquis-Hotel-Dubai4.jpg

 

 JW-Marriott-Marquis-Hotel-Dubai5.jpg

 

JW-Marriott-Marquis-Hotel-Dubai1.jpg

امکانات هتل جی دبلیو ماریوت مارکوئیز دبی

 

14 رستوران، وای فای رایگان، سالن بدنسازی، استخر روباز، آبگرم، گشت و گذار محلی، پارکینگ برای مسئولین موجود است، یک اتوبوس شاتل رایگان به دبی مال ارائه می هد.

 

JW-Marriott-Marquis-Hotel-Dubai6.jpg

 

JW-Marriott-Marquis-Hotel-Dubai7.jpg

 

JW-Marriott-Marquis-Hotel-Dubai9.jpg

 

JW-Marriott-Marquis-Hotel-Dubai3.jpg

JW-Marriott-Marquis-Hotel-Dubai2.jpg

بابت خرید و رزرو بلیط تور دبی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954 -021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

هتل الغریر ریحان دبی

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai.jpg

 

هتل الغریر ریحان توسط روتانا یه محل اقامتی بزرگ در دبی است.الغریر یک قسمت را برای خرید خانه و قسمت دیگر آن رستوران هایی  با انواع غذاهای فرنگی است.این هتل 5 ستاره محلی مناسب برای لذت بردن از مکانه های گردشگری شهر دبی از جمله طلا، ادویه سوق، روستای میراث دبی و نهر دبی واقه در قلب شهر دبی است.شما می توانید با استفاده مترو به دیگر نقاط شهر دبی بروید.با یک پیاده روی کوتاه می توانید به ایستگاه مترو اتحادیه بروید.این 4 ایستگاه مترو دور از فرودگاه بین المللی دبی، مرکز تجاری جهانی دبی و بهداشت و درمان شهر دبی است.این هتل از 6 دسامبر 2012 آماده پذیرایی از مسافران تور دبی است.

امکانات هتل الغریر ریحان دبی

هتل الغریر یکی از بزرگترین مجتمع های دبی است که 428 اتاق و سوئیت لوکس به مسافران تور دبی ارائه می دهد. همچنین باشگاه روتانا متفرقه در طبقه 18 که مزایای اضافی به مهمانان باشگاه فراهم می کند.در ضیافت ها و کنفرانس مکان مناسبی را برای جلسات، رویدادها و جشن ارائه می دهد.بهترین آبگرم در دبی در طبقه 5 این هتل است.

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai1.jpg

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai5.jpg

مرکز تفریحی کودکان، خدمات شاتل، زمین گلف و قایق بادبانی در محیط داخلی هتل الغریر لذت ببرید.سوپر مارکت های بین المللی به هتل دسترسی دارد.یک مسجد در نزدیکی این هتل است و به مراکز خرید دسترسی راحتی دارد.

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai7.jpg

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai8.jpg

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai6.jpg

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai9.jpg

هتل ریزنچر دبی

هتل ریزنچر 4 ستاره واقع در دبی و تنها 5 دقیقه با مرکز خرید امارت و برج خلیفه فاصله دارد.اتاق های این هتل از رنگ روشن و چیدمان منحصر به فرد استفاده شده است در تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر مینی بار، حمام، تلویزیون صفحه تخت و ... در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد و مسافران با انتخاب این هتل احساس راحتی و آرامش می کنند.رستوران این هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی سرو می کنند و شما مسافران عزیز می توان عصر را به تراس هتل بروید و از نمای زیبا برج خلیفه لذت ببرید.این هتل دارای خدماتی نظیر باشگاه، سونا و جکوزی، استخر، سال بدنسازی و ... 

rezencher-dubai3.jpg

rezencher-dubai1.jpg

rezencher-dubai2.jpg

rezencher-dubai.jpg

 

 

هتل بلوبی بلک استون دبی

Black-Stone-Hotel-dubai.jpg

این هتل 3 ستاره در منطقه دیره دبی قرار دارد. از هتل  5 دقیقه تا ایستگاه مترو الرقه پیاده روی دارد. هتل بلوبی در مرکز تجاری دبی واقع شده است.از هتل تا فرودگاه بین المللی 4 کیلومتر و 5 کیلومتر فاصله دارد.این هتل از 15 اکتبر 2014 آماده پذیرایی از مسافران تور دبی است.

امکانات اتاق ها

Black-Stone-Hotel-dubai4.jpg

هتل بلوبی بلک 182 اتاق( استاندارد، سوپریور،سوئیت جونیور، سوئیت اگزکیوتیو) که در هر اتاق یک تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، تهویه مطبوع و مینی بار در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد.چیدمان اتاق ها مدرن و شیک است و مسافران تور دبی در این اتاق ها احساس راحتی و آرامش می کنند.

Black-Stone-Hotel-dubai3.jpg

امکانات هتل بلوبی بلک استون دبی

مرکز تناسب، ذخیره سازی به چمدان، رستوران اصلی، استخر روباز، سالن اسپا و تندرستی و...

Black-Stone-Hotel-dubai1.jpg

Black-Stone-Hotel-dubai2.jpg

Black-Stone-Hotel-dubai5.jpg

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی خرداد 96    

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

                                





:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: