هتل های ارمنستان
نوشته شده توسط : niknam

هتل آرمنیا رویال پالاس ایروان ارمنستان

armenia.jpg

هتل آرمنیا رویال پالاس ایروان ارمنستان 4 ستاره در شهر ارمنستان قرار دارد.این هتل 10 دقیقه تا مرکز شهر و تا فرودگاه 20 دقیقه با ماشین فاصله دارد.این هتل در مکان آرام و دور از سروصدای شهر پیمان دارد.با کیفیت بالا از مسافران تور ارمنستانپذیرایی می کند.این هتل 4 ستاره از 59 اتاق تشکیل شده است که همگی اتاق ها شیک و مجلل و تمامی پنجره ها رو به کوه آرارات قرار دارد.اتاقها دارای خدماتی همچون تلویزیون،تلفن، اینترنت و ... که مسافران با انتخاب هتل آرمنیا رویال پالاس ایروان ارمنستان سفر خوبی ر ا سپری می کنند.

armenia5.jpg

armenia2.jpg

امکانات هتل آرمنیا رویال پالاس ایروان ارمنستان:

2 رستوران،لابی، چایخانه، پذیرایی در محوطه و باغ هتل، سالن کنفرانس با ظرفیت 150 نفر،سالن ملاقات با ظرفیت 25 نفر،مرکز تجاری،سالن بدنسازی،استخر و سونا، سالن بیلیارد، سیستم تهویه هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، خشکشویی، صندوق امانات و خدمات  شبانه روزی آماده پذیرایی از شما گردشگران تور ارمنستان است.

armenia1.jpg

armenia4.jpg

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور ارمنستان با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

 

هتل پاریس ایروان ارمنستان

از بهترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره ارمنستان هتل پاریس ایروان ارمنستان است که در خیابان امیریان،در داون تون ایروان ارمنستان می باشد. هتل پاریس ایروان ارمنستان دارای 65 اتاق که هر کدام بسیار تمیزو شیک با امکاناتی عالی نظیر سیستم تهویه و مینی بار، کتری برقی و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل بسیار به رستوران ها، موزه ها، گالری ها و مراکز خرید می باشد و مسافران تور ارمنستان می توانند با کمی پیاده روی به آنجا بروند و دیدن نمایند. رستوران هتل پاریس ایروان ارمنستان دارای انواع غذاهای مختلف و متنوع همراه با دسر های خوشمزه مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. 

امکانات هتل پاریس ایروان ارمنستان:

2 اتاق کنفرانس، تراس برای مسافران تور ارمنستان، بار، پذیرش 24 ساعته، باشگاه، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، رستوران، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، مرکز بیزنس، وای فای رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل هرازدان ارمنستان

هتل هرازدان ارمنستان واقع در سیتی سنتر (مرکز شهر)،و در نزدیکی میدان جمهوری با 13 طبقه و چشم اندازی به رودخانه هرازدان تاسیس شده در سال 1977 و باسازی شده در سال 2006 با سبکی اروپایی محیطی دل نواز و آرامش بخشی را برای مسافران عزیز تور ارمنستان به ارمغان اورده است.این هتل 3 ستاره به نوبه خود از بهترین هتل های ارمنستان می باشد.این هتل دارای 58 باب اتاق با استانداردهای اروپایی با امکاناتی مجهز به سیستم تهویه جداگانه ، مینی بار و کانالهای تلویزیونی ماهواره‌ای می باشد.

 

امکانات هتل هرازدان ارمنستان :

 هتل دارای 3 رستوران و کافه با انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ با کیفیت که در تمامی طول شبانه روز اماده پذیرایی از میهمانان تور ارمنستان می باشد همچنین هتل دارای استخر روباز ، استخر سرباز (فصلی) ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ،سالن بیلیارد و پارکینگ،تنیس روی میز ،اینترنت وایرلس در فضاهای عمومی هتل،اینترنت با سرعت بالا در تمامی اتاق ها،خشکشویی که به رایگان در اختیار مسافران تور ارمنستان داده می شود.

 

 

هتل رجینه ایروان ارمنستان

یکی از هتل های خوب و تمیز ارمنستان هتل 3 ستاره رجینه ایروان ارمنستان است. که در حومه نزدیک به ورزشگاه هرازدان، مسجد آبی و یادمان نسلکشی ارمنستان قرار گرفته است. هتل رجینه ایروان ارمنستان دارای ۶۰ اتاق بزرگ و شیک که هر کدام امکانات عالی نظیر مینی بار,  سشوار, دسترسی به اینترنت و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. رستوران ملکه این هتل دارای بهترین غذاهای اروپایی و تخصص از منطقه ایروان و بین المللی همراه با کافی شاپی از انواع نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل رجینه ایروان ارمنستان یکی از هتل های مورد علاقه میدان جمهوری است که مرکز شهر در حدود ۵ کیلومتری و نزدیک ترین ایستگاه حمل و نقل عمومی ۵۰۰ متر این هتل قرار دارد. مسافران تور ارمنستاندر فضای عمومی هتل هم می توانند از اینترنت استفاده کنند. 

امکانات هتل رجینه ایروان ارمنستان:

خدمات شاتل (هزینه اضافه)، میز پذیرش ۲۴ ساعته، نرخ ارز،نگهداری چمدان، دستگاه خودپرداز, خدمات دربان مخصوص مسافرانتور ارمنستان ، خدمات اتو، امکانات ضیافت، مرکز کسب و کار، فکس, کپی، ایمنی جعبه سپرده گذاری، اتاق غیر سیگاری، امکانات برای مهمانان معلول، رستوران, کافه, . پارکینگ رایگان و ... که برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان

از بهترین و مناسب ترین هتل های 3 ستاره ارمنستان هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان است که در مرکز 5 کیلومتری سیتی سنتر ایروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان دارای 15 اتاق تمیز و مناسب و با امکاناتی مناسب در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل دارای استخری سر پوشیده و تمیز است که مسافران تور ارمنستان از ساعت 6 بعد از ظهر می توانند به آنجا بروند و اوقات خوشی را سپری کنند. هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان دارای باغی زیبا و سر سبز که در آن آلاچیق هایی موجود است که مسافران تور ارمنستان می توانند به سرو صبحانه به آنجا بروند. هتل دارای ترانسفر فرودگاهی رایگان می باشد و در نزدیکی باغ وحش,  ایستگاه اصلی راه آهن و فرودگاه می باشد.

امکانات هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان:

باغ، تراس، استخر، سونا، ماساژ، حمام ترکی برای مسافران تور ارمنستان، رستوران، روم سرویس، ترانسفر فرودگاه(رایگان)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، سوییت ماه عسل، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. 

 

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

                                  

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد

 

 

 

 

 





:: برچسب‌ها: هتل های ارمنستان,بهترین هتل های ارمنستان , لوکس ترین هتل ارمنستان , مجلل ترین هتل ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: