نوشته شده توسط : niknam

هتل لوتوس دانتون دبی

 

 

 

هتل لوتوس دانتون 4 ستاره در منطقه دیره دبی واقع شده است. این هتل مخالف اتحادیه ایستگاه مترو است و فقط 10 دقیقه با ماشین از فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد.هتل لوتوس کمتر از 2 کیلومتر از بازار برجمان تا مرکز شهر فاصله دارد.از هتل لوتوس تا بازار طلا سوق 10 دقیقه با ماشین فاصله دارد.تمامی اتاق های این هتل آپارتمان بزرگ بسیار زیبا و دارای طراحی مدرن است. اتاق ها دارای خدماتی همچون آشپزخانه، کفپوش پارکت، تلویزیون های LED، مینی یار، تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، بالکن رو به فضای زیبای شهر و... در اختیار توریستان تور دبی قرار می دهند مه در این اتاق ها احساس آرامش کنند.هتل لوتوس دانتون دبی دارای خدماتی نظیر رستوران با انواع غذاهای بین المللی و سالاد برای شما عزیزان سرو می کنند و لابی، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، استخر، مرکز تناسب اندام با تجهیزات قلبی و عروقی و پارکینگ خصوصی برای خرید با مارک های معروف وجود دارد. هتل لوتوس از تاریخ 12 نوامبر 2008 آماده استقبال از مسافران تور دبی است.

وب سایت رسمی هتل لوتوس دانتون دبی: www.lotusdowntownmetro.com

 

 

 

 

 

 

هتل روتانا تاورز دبی

 

 

هتل روتانا تاورز هتلی 4 ستاره لوکس در خیابان شیخ زائد دبی، واقع در مجاورت برج خلیفه (بلندترین ساختمان در جهان) و 10 دقیقه با دبی مال، مرکز مالی بین المللی دبی و ساحل جمیرا فاصله دارد.

این هتل طور مستقیم در مقابل ایستگاه متروی مرکز مالی واقع شده است.هتل روتانا تاورز دارای یک استخر در فضای باز با تراس آفتاب و یک مرکز تناسب اندام دولت از هنر است.هتل تاورز دبی 12 کیلومتر با فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد.هتل روتانا تاوز دبیاز 27 سپتامبر 2006 آماده پذیرایی از مسافران تور دبی است.

 

 

امکانات اتاق ها

 

این هتل لوکس از 360 اتاق تشکیل شده و اتاق مهمان در روتانا تاورز دبی با آثار هنری مدرن تزئین شده و مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت،مینی بار وحمام اختصاصی دارند.تمامی اتاق ها با رنگ شاد تزیین شده است.

 

 

 

امکانات رفاهی و تفریحی هتل تاورز روتانا دبی

 

رستوران های ناهار خوری شامل برنده جایزه تئاتر شده و انواع غذاهای غذاهای اعم از ژاپنی و چینی به هند و ایتالیایی برای مسافران تور دبی سرو می کنند. مهمان نیز می تواند 24 ساعت در اتاق ناهار خوری لذت ببرید.برای صبحانه بوفه، ناهار و شام بوفه بوفه تم شب همراه با صبحانه جمعه باز است.

 

 

 

 

 

مرکز تناسب اندام، استودیو تناسب اندام، اتاق بخار،سونا و جکوزی، مرکز تجاری،استخر در طبقه بالا به چشم انداز رو بلوار جمیرا از دیگر امکانات هتل می باشد.پارکینگ هتل رایگان است.

هتل تایم اوک دبی

 

هتل تایم اوک دبی 4 ستاره در دبی واقع شده است. این هتل زیبا  تا مجتمع تجاری امارات مال 5 دقیقه با خودرو فاصله دارد.هتل تایم اوک دارای اتاق های زیبا که تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر بالکن، تلویزیون صفحه تخت، سیستم سرمایشی گرمایشی و چای ساز می باشد مسافران تور دبی در این هتل احساس آرامش می کنند.این هتل زیبا دارای 4 رستوران می باشد که در آن انواع غذاهای خاورمیانه ای و مدیترانه ای را برای مسافران تور دبی سرو می کنند.

 

 

 

امکانات هتل تایم اوک دبی:

استخر Waves و عرشه افتاب،امکانات باربیکیو، استخر روباز،باغ، تراس، زمین گلف، تنیس روی میز، مرکز فیتنس، ماساژ،پارکینگ، سرویس بلیط، نگهداری چمدان ها،سرویس نگهداری از کودک، اتاق جلسه، مرکز تجارت، سالن زیبایی، امکانات اتاق VIP و... 

 

 

جهت خرید تور دبیبا شماره 41954 -021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل فرست سنترال دبی

 

هتل فرست سنترال دبی 4 ستاره در منطقه شیخ زائد دبی قرار دارد.نام قبلی این هتل AURIS FIRST CENTRAL SUITES فعالیت میکرده است.از نظر موقعیت مکانی این هتل به ایستگاه های اتوبوس و مترو دبی اینترنت سیتی نزدیک است و تا مرکز شهر دبی حدود 19 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 30 کیلومتر فاصله دارد.این هتل تا مرکز خرید امارات و مارینا پنج کیلومتر فاصله دارد.سرویس دهی این هتل زیبا بصورت HB می‌باشد.

 

هتل های BYBLOS HOTEL، AURIS METRO CENTRAL HOTEL APARTMENTS، YASSAT GLORIA HOTEL APARTMENTS و BOUTIQUE 7 HOTEL AND SUITES در مجاورت قرار  دارند.گردشگران تور دبی با انتخاب این هتل خاطره خوبی را در ذهن خود حک می کنند.

امکانات اتاق ها:

 

هتل فرست سنترال از 524 اتاق (سوئیت کلاسیک استودیو، کلاسیک، اجرایی استودیو و اجرایی) و سوئیت تشکیل شده که تمامی اتاق های این هتل دارای تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی، سشوار و اینترنت هستند.

 

 

امکانات هتل فرست سنترال دبی:

رستوران  PANORAMIC RESTAURANT( در طبقه 30 ام هتل قرار دارد و با چشم انداز پاناروما از شهر دبی)و  MANINO DELI CAFÉ،کافه،استخر، بدنسازی و...

 

 

تور دبی به گردشگرانی که به دنبال هتلی لوکس را پیشنهاد میکنیم.

 

 

هتل کورل الخوری دبی

 

هتل کورل الخوری دبی 4 ستاره در منطقه البرشا شهر دبی قرار دارد.از نظر موقعیت مکانی نزدیک مرکز اسکی،10 دقیقه تا بازار امارات، 3کیلومتر تا ساحل جمیرا و تا فرودگاه بین المللی دبی 40 کیلومتر فاصله دارد.این هتل زیبا در 6 طبقه و از 166 باب تشکیل شده است.این هتل دارای امکاناتی نظیر: لابی با  پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات،سالن  کنفرانس ، خدمات خشک‏شویی ، سرو غذا در اتاق، صرافی، آسانسور، رستوران ( انواع غذاهای عربی و اروپایی سرو می شود) و هتل کلاب تفریحی ، پارکینگ ،استخر،مرکز تناسب اندام،سونا و بخار،زمین گلف و ...هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد که شما میهمانان با اقامت در این هتل خاطرات خوبی را سپری کنید.

 

 

 

 

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور دبیبا شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

آدرس: Sheikh Zayed Road, Al Barsha,  Dubai, United Arab Emirates

مطالب مرتبط:                      

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

 تور دبی نوروز 97 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

                                





:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی, بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: