جاذبه های گردشگری کیش
نوشته شده توسط : niknam

پارک هایلند کیش

پارک هایلند یکی از مکان های تفریحی گردشی دهکده زیبای کیش است و برای همه سنین مناسب است.این شهربازی در زمینی به مساحت 3 هکتار در سال 1378 افتتاح شده است.اين مجموعه در نوع خود يكي از مجهزترين مجموعه هاي تفريحي در سطح كشور است كه علاوه بر وسايل بازي داراي سرويس هاي بهداشتي، خدماتي، رستوران و فضاي سبز برای رفاه مسافران تور کیش قرار داده است. این پارک انواع بازی های مدرن ایرانی و خارجی در اختیار مسافران تور کیش قرار داده است. این شهربازی دارای دستگاه های . رولركاستر هوايي، رولركاستر آبي، سفينه، سورتمه، رنجر، چرخ وفلك، تاب بچه، ماشين ضربتي آبي، ماشين برقي ضربتي، سينما۲۰۰۰، قطار لاستيكي، سيميلاتور، آبشار، رودخانه وحشي و. . . از جمله امكانات اين مجموعه است.

حمام حریره کیش

حمام این شهر در جزیره زیبا کیش در بخش بندر لنگه استان هرمزگان قرار دارد. این حمام یکی ار مکان های تاریخی این شهر محسوب می شود که مسافران تور کیش علاقمند به مکان های تاریخی از این مکان بازدید می کنند.بقایای این بنای تاریخی که به حمام شهر قدیمی حریره معروف است، در میان آثار مکشوفه شهر قدیم حریره که ما بین قرن‌ ۴ تا ۹ ه.ق به عنوان مرکز تجاری از رونق زیادی برخوردار بوده‌ است.

این حمام در زمینی به مساحت 500 متر بنا شده است. تمامی بخش های شمالی به پهنای 5 متر به خدمات، انبار و اتاق کارگر حمام اختصاص یافته ‌است.بخش جنوبی شامل سر بینه و گرم خانه و تون حمام قرار گرفته و توسط راهروی سر پوشیده‌ای از آن جدا شده ‌است.دو خزینه کوچک و بزرگ در جنوب حمام آخرین قرار دارد.  

 

پلاژ آقایان کیش

در بسیاری از نقاط سواحل زیبای كیش، شنا كردن آقایان قابل تماشا است اما رهنمود می شود برای بهره از امكانات و آسایش بیشتر از پلاژ آقایان کیش استفاده شود. این پلاژ در کناره شرقی جزیره كیش پیمان گرفته و مساحتی برابر با ۱۰۰۰۰ مترمربع دارد. کناره این پلاژ کاملاً شنی و عاری از سنگ است و آسایش مطلوبی فراهم شده است. این مجموعه حائز امكانات اخص ای مانند اتاق ماساژ، دوش های آب شیرین، تجهیزات كمك های اولیه و بوفه می باشد. در ضمن این مجموعه دارای سه زمین استاندارد بین‌المللی والیبال ساحلی، زمین هندبال ساحلی و یک زمین فوتبال ساحلی است که قابل کرایه بدست علاقه‌مندان است. علاوه برآن وجود ناجیان غریق نیز، ایمنی و خوشنودی خاطر بهره‌گیری كنندگان را فراهم آورده است. نورپردازی پسندیده مایه شده لغایت شنا كردن در شب نیز امكان پذیر و ایمن باشد. که مجموع کل اینها فضای به یاد ماندنی را برای بازدید کنندگان گردشگران تور کیش فراهم کرده است.

ساحل ماسه ای با رنگ نقره فام مرجانهای این گردآور امکان اتمام تفریحات دریایی چون جت اسکی، اسکی روی آب، پاراشوت، قایق های بادبانی و غواصی در مرکز تفریحات دریایی و محل پلاژ را فراهم کرده است. نورپردازی زیبا و پسندیده این فضا مایه شده الی شما بتوانید در شب نیز شنا کنید و از امکانات مجموعه استفاده کنید.

لذت شنا در این سواحل به انگیزه شن های نرم و دمای دلنشین آن در اکثر فواصل سنه و در ضمن آب تمیز و نیلگون که اکثر اوقات ابزیان الی ساحل ساحل پیشروی می کنند و کف دریا که لغایت چندین متر از کناره قابل دیدن است و وانگهی عمق آن که بتدریج افزایش می یابد، بیادماندنی و فراموش نشدنی می باشد.

والیبال ساحلی کیش

والیبال ساحلی کیش یکی از ورزش های مفرح جزیره زیبای کیش است که طرفدار زیادی پیدا کرده است.این ورزش مفرح در کنار ساحل کیش صورت می گیرد.دومین دوره تور جهانی والیبال ساحلی در 27 تا 30 بهمن سال جاری در کناره زیبای کیش برگزار می شود.این مجموعه با 3 زمین والیبال اختصاصی و نور پردازی استاندارد در سه شیفت از امکانات جانبی در اختیار مسافران تور کیش قرار می دهد.

پرواز جایروکوپتر کیش

به تازگی در جزیره کیش یک تفریح به اسم پرواز تفریحی یا جایروکوپتر برپایی شده که گردشگران تور کیشمی توانند از آن استفاده کنند و سفری خاطره انگیز را تجربه نمایند.نکته جالب پروا اینجاست که علی رغم اینکه مدت زمان کوتاه از راه اندازی این پرواز می گذرد،اما طرفداران بسیاری را جذب کرده است.در واقع جایروکوپتر تلفیقی از هلیکوپتر و هواپیما است که به مسافران و گردشگران کمک می کند الی در فضایی آرام پروازی امن برفراز کنداب فارس را تجربه نموده و از منظری متفاوت بیننده جزیره مرجانی کیش باشند.برای سوار شدن می توانید به باند گلایدر فرودگاه بین الملی کیش مراجعه کنید. طول این باند ۱۴۰۰ متر است و عرض آن ۳۰ متر است و این باند در نزدیکی فرودگاه بین الملی کیش قرار دارد.شما مسافران تور کیش می توانید برای تجربه این پرواز که در بلندی مختصر و زیر نظر خلبانان با تجربه اتمام می شود،به کلوپ هوایی جزیره مذهب مراجعه فرمایید.لازم به ذکراست که این پرواز برای افراد بالای ۷ سال بلامانع می باشد. هزینه هر پرواز به ازای هر 10 دقیقه 130 هزار تومان است البته با داشتن برگه های تخفیف هزینه کمتری را پرداخت می کنید.

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش پاییز 96 

تور کیش مهر 96 

تور کیش آبان 96

تور کیش آذر 96 

تور کیش زمستان 96

تور کیش دی 96

تور کیش بهمن 96 

تور کیش اسفند 96 

تور کیش نوروز 97 

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه

قیمت تور کیش 

رزرو تور کیش

تور ارزان کیش 

تور لحظه آخری کیش 

بهترین قیمت تور کیش





:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: