نوشته شده توسط : niknam

رزرو رستوران سراسر آنتالیا

رستوران سراسر آنتالیا در نزدیکی مسجد پاشا آنتالیا در خانه ای 300 ساله قرار دارد. یکی از بهترین رستوران های شهر و  در سال 2013 دارنده گواهی برتری Trip Advisor شده است.این رستوران دارای محیطی رمانتیک که برای  برای زوج های جوان و خانواده  مناسب می باشد حتی این رستوران قسمتی برای جلسات اداری نیز فراهم کرده است. این رستوران پر از مجسمه های دکوری ، لوازم دست ساز  و تزئینات شیک است و از مهمانان با صدای دانشین پیانو و باغ های مدیترانه ای پذیرایی می کنند.این رستوران در سه وعده از شما پذیرایی می کند و دارای انواع غذاهای بین المللی ، ترکی، مدیترانه ای،اروپایی و دریایی برای شما عزیزان سرو می کنند و همچنین می توانید  طعم پاستای خانگی ، استیک های فیله با سس پنیر چرب، ماهی دلمه شده در برگ مو و دسرهای خوشمزه رو تو رستوران سراسر فاین داینینگ تجربه کنید.شما گردشگران تور آنتالیا می توانید از غذاهای این رستوران لذت ببرید .
هزینه  ۴۷ تا ۱۱۳ هزار تومان

ساعات سرو غذا:  ۱۳ تا ۱۲ بامداد

 

رزرو رستوران آرکاداش بالینک آنتالیا
رستوران آرکاداش بالینک آنتالیا منوی این رستوران شامل غذاهای خوش طمع ترکی می باشد و در آن انواع استیک های گوشت و مرغ سرو می شود . این رستوران از کیفیت غذایی خوبی برخوردار است و علاقه مندان تور آنتالیا می توانند برای صرف غذا به این رستوران رفته و از طمع غذاهای ترکی و استیک های آن لذت ببرند همچنین یکی از ویژگی های خاص این رستوران این است که واقع در فضای باز و در طبیعت آزاد بنا شده است و شما می توانید غذای خود را در طبیعت آزاد و در کنار آب میل کنید .
_آرکاداش_بالینک_آنتالیا.png
_آرکاداش_بالینک_آنتالیا_4.jpg
_آرکاداش_بالینک_آنتالیا.jpg

رزرو رستوران سریسرفین دینینگ آنتالیا

رستوران سریسرفین دینینگ آنتالیا

رستوران سریسرفین دینینگ آنتالیامناسب برای ملاقاتهای رمانتیک ، قرارهای کاری و سرگرمی بوده و به همراه چشم اندازی از بار و مناظر بیرون رستوران ، ساعات خوشی را برای شما فراهم مینماید. در این رستوران میتوانید ناهار ، شام و دثر میل نمائید. منوی رستوران شامل خوراک های بین المللی است .مسافران تور آنتالیابا آمدن به این رستوران لحظات خوبی را تجربه خواهند کرد .

 

-سریسرفین-دینینگ-آنتالیا.jpg

 

 

رستوران آرکاداش بالیک آنتالیا :

منوی این رستوران شامل غذاهای خوش طمع ترکی می باشد و در آن انواع استیک های گوشت و مرغ سرو می شود . این رستوران از کیفیت غذایی خوبی برخوردار است همچنین یکی از ویژگی های خاص این رستوران این است که واقع در فضای باز و در طبیعت آزاد بنا شده است و شما می توانید غذای خود را در طبیعت آزاد و در کنار آب میل کنید . مسافران تور آنتالیا با آمدن به این رستوران لحظات خوبی را تجربه خواهند کرد .

_آرکاداش_بالیک_آنتالیا.jpg

 

 

رزرو رستوران china garden

رستوران china garden :

این رستوران یک رستوران به سبک چینی در آنتالیا می باشد و در آن انواع غذاهای آسیایی سرو می شود . این رستوران همچنین دارای فضای باز و رو به سواحل مدیترانه می باشد و شما گردشگران می توانید علاوه بر صرف غذا در این رستوران از مناظر زیبای آنتالیا و همچنین دیدن سواحل مدیترانه لذت ببرند .

_china_garden_3.jpg

_china_garden.jpg

 

مطالب مرتبط:

  تور آنتالیا پاییز 96

تور آنتالیا آبان 96  

تور آنتالیا آذر 96 

تور آنتالیا زمستان 96

تور آنتالیا دی 96

تور آنتالیا بهمن 96

تور آنتالیا اسفند 96

تور آنتالیا نوروز 97  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز

قیمت تور آنتالیا 

تور ارزان آنتالیا  

لحظه آخری تور آنتالیا

بهترین قیمت تور آنتالیا





:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: