نوشته شده توسط : niknam

دوچرخه سواری کیش

یکی از طولانی ترین مسرهای دوچرخه سواری کشور در کناره زیبا کیش قرار دارد.طول این مسیر 51 کیلومتر است و مستقل از اتومیبل و دیگر خودردها بوده و بخش اصلی آن به موازات جاده جهان در حاشیه اصلی نوار ساحلی کیش قرار دارد. برای اجاره دوچرخه در کیش باید به ایستگاه های مختلف در طول مسیر دوچرخه سواری مراجعه نمایید و با ارائه کارت شناسایی دوچرخه مورد نظر خودتون رو اجاره کنید.ایستگاه های دوچرخه سواری در قسمت های مختلف مانند اسکله تفریحی، فاز 2 صدف، پرشین گلف و کشتی یونانی وجود دارد.طبیعت بکر این جزیره در قسمت های جنوبی و غربی جزیره با چشم انداز های زیبا از دریا، ساحل، بوستان ها، نخلستان ها و پوشش گیاهی در دستری عموم مردم است.گردشگران تور کیش می توانند نهایت لذت را از این مکان ببرند.

 

 

پاراسل و تیوب سواری کیش

parasel1.jpg

پاراسل و تیوب سواری کیش یکی از تفریحات آبی هیجان انگیز برای جوانان بر فراز دریا است. این ورزش آبی بصورتی است که گردشگران کیش سوار چتر پارسل شده و توسط یک طناب به طول حدود 150 متر توسط یک  قایق با سرعت نسبتا زیاد بر روی دریا کشیده می شوند.دیدن کناره کیش و مناظر سواحل نقره فام  زیر آسمان آبی و روی آب های نیلگون در ارتفاع  50 تا 60 متری لذت و آرامشی وصف ناپذیر را به گردشگران تور کیش به ارمغان می آورد. گردشگران تور کیش می توان از این مکان تفریحی لذت ببرند.

parasel.jpg

اسکوتر سواری کیش

اسکوتر سواری کیش یکی از تفریحات جزیره زیبا کیش است که می توان  از جاده مخصوص دوچرخه سواری استفاده کرد و از دریای زیبای کیش لذت برد.اسکوتر در کیش برای بانوان آزاد است و بانوان از این سرگرمی استقبال فراوانی کردند.اسکوتر توسط باتری شارژ می شود و می توان به مدت 1 ساعت و حتی بیشتر از آن استفاده کرد.اسکتر قیمت و مدل های متفاوتی دارد.علاقمندان تور کیش می توانند در مراکز تفریحی مانند اسکله تفریحی و ساحل مرجانی اسکوتر برقی اجاره کنند.

 

باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش به وسعت 3 هکتار از سال 1380 آغاز شد و روزانه حدود 500 گردشگر از این باغ بازدید می کنند. بازدیدکنندگان در اولین بخش با عبور از مسیرهای سبز و زیبا پرندگان مختلف را می بینند و با مطالعه مطالب درج شده بر روی هر قفس، اطلاعات جامع و مفیدی درباره زیستگاه، نوع تغذیه و ویژگی هر پرنده به دست می آورند. دومین بخش محوطه ای است زیبا به مساحت حدود 2 هکتار که فضای مناسبی را برای پرواز آزادانه پرندگان فراهم کرده است. در برکه وسط باغ فلامینگوها، پلیکان های پاخاکستری، ایبیس، قوها و انواع لک لک های مارابو و سدلبیلد در محیطی کاملا طبیعی، مناظر کم نظیر و زیبایی را در برابر دید گردشگران تور کیش فراهم کرده است.

BAGHPARANDEGAN1.jpg

BAGHPARANDEGAN.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

لاک پشت های دریایی کیش

آبهای پیرامون جزیره مرجانی کیش زیستگاه دوگانه لاک پشت دریایی پوزه عقابی و لاک پشت سیز است .لاک پشت های سبز عمدتا برای تغذیه به آبهای کیش می آیند در حالی که لاک پشت های پوزه عقابی که شدیدا در معرض خطر انقراض دارند از اواخر اسفند تا اواسط مرداد برای تخم گذاری به سواحل ماسه ای حفاظت شده به ویژه در جنوب و غرب جزیره مراجعت می نمایند .

لاک پشت های دریایی کیش در اولين حلقه چرخه اکوسيستم دريايي قرار دارند و وجود اين آبزيان براي بقاي نسل بشر لازم و ضروريست. اين جانوارن توازن زيست محيطي را بر عهده داشته و از بين رفتن آنان انسان را مواجه با فاجعه اي بزرگ و جبران ناپذير خواهد ساخت.اين موجودات در راسته اي همراه کروکوديل ها و مارمولک ها از مهره داران 200 ميليون سال پيش هستند و بيش از ديگر خزندگان پا به مرحله حيات گذاشته اند لاک پشتهاي دريايي و مارهاي دريايي تنها خزندگاني هستند که با زندگي در آب دريا سازش يافته اند. لاک پشت های دریایی به عنوان گروهي از جانوران که معرف بخش قديمي و متفاوتي از تنوع زيستي جهان به شمار مي روند رده بندي شده اند. 


 اما ارتباط خود را با خشکي قطع نکرده اند. آنها براي تنفس به سطح آب وابسته هستند و در فصل توليد مثل براي تخم گذاري به سواحل شنيکیش مي آيند.لاک پشت های دریایی معمولا از گياهان دريايي، عروس هاي دريايي، اسفنج ها، لارو سخت پوستان و نرم تنان تغذيه ميکنند. لاک پشتهاي دريايي پراکنش جهاني دارند و انتشار جغرافيايي آنها در آبهاي گرم و نيمه گرم استوايي و از جمله خليج فارس و درياي عمان است. با توجه به شرايط نامناسب سواحل جنوب ايران محل تخم گذاريلاک پشت های دریایی به سواحل شني جزاير محدود گرديده است
.

چند توصيه براي حفظ بقاء اين موجودات دوست داشتنى:

1-بهتر است از شنا كردن در اطراف آنها و يا دست زدن به آنها خوددارى كنيد.
2- از تردد در زيستگاه لاک پشتها خودداري نماييد.

3-هنگام قايقراني مواظب لاک پشتهايي که براي تنفس به سطح آب مي آيند باشيد.

4-از ريختن زباله و پسمانده در دريا خودداري کنيد.

5-به هنگام غواصي از تعقيب لاک پشتها خودداري نماييد.

6-از دست زدن به تخم لاک پشتها و يا برداشتن آنها خودداري نماييد.

 

 

_پشت_های_کیش_3.jpg

 

_پشت_های_کیش.jpg

 

_پشت_های_کیش_2.jpg

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 96 

تور کیش آبان 96

تور کیش آذر 96 

تور کیش زمستان 96

تور کیش دی 96

تور کیش بهمن 96 

تور کیش اسفند 96 

تور کیش نوروز 97 

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه

قیمت تور کیش 

رزرو تور کیش

تور ارزان کیش 

تور لحظه آخری کیش 

بهترین قیمت تور کیش 





:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: