نوشته شده توسط : niknam

هتل بین المللی قصر مشهد 

هتل 5 ستاره بین المللی قصر مشهد به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر مشهد، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران انتخاب مناسب  و آسان می باشد. منظره حرم  حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصر مشهد دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل انجام می شود . برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است .  هتل قصر با خدمات خود خاطره خوشی را برای میهمانان تور مشهدخود بجا می گذارد.

2هتل-قصر-مشهد.JPG

امکانات رفاهی هتل قصر مشهد :

در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر مشهد، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند. بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان تور مشهد  است.

-قصر-مشهد7.jpg

-قصر-مشهد8.jpg

-قصر-مشهد6.jpg

 


هتل پارس مشهد

هتل 5 ستاره پارس مشهد ناحیه ای آرام و سرسبز در غرب شهر مشهد قرار گرفته است با معماري بسیار زيباي ايراني مكان و محیطی دلپذير براي اقامت گردشگران و میهمانان ايراني و خارجي می باشد . هتل پارس مشهد داری ۲۲۸ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت ویژه می باشد . هتل پارس با خدمات خود خاطره خوشی را برای میهمانان تور مشهد خود بجا می گذارد.

-پارس-مشهد3.jpg

امکانات رفاهی هتل پارس مشهد:

اتاق‌ها مجهز به بهترین مبلمان ,  سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن مركزی، صندوق امانات و سشوار می باشند. رستوران‌های زیبای سنتی و اروپایی، فضای سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی زیبا، استخر سرپوشیده و سونا، زمین تنیس، سالن اسكواش، سالن بیلیارد، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید، خشكشویی و پاركینگ از امكانات رفاهی دیگر هتل پارس مشهد می باشد. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

-پارس-مشهد6.JPG

-پارس-مشهد4.JPG

-پارس-مشهد2.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین نرخ ها با بخش فروش آژانس هواپیمایی تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور مشهد نوروز 95

تور آنتالیا نوروز 95





:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مشهد , بهترین هتل های مشهد , لوکس ترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد , امکانات هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: