هتل های کیش
نوشته شده توسط : niknam

هتل شايان كيش

هتل پنج ستاره شايان كيش از بزرگترين و قديمى ترين هتل هاي  جزيره کيش است . هتل شايان داراي ۱۹۵ اتاق  ، سوئيتهاى ساحلى ، سوئيتهاى معمولى و رويال ، اتاقهاى رو به دريا و جزيره و همچنين دوبلکس هاى لوکس است که میهمانان تور کیش را به خود جذب میکند.

-شایان-کیش1.jpg

امکانات هتل شايان كيش :

رستورانهاى ايرانى و فرنگى ، آرايشگاه ، کافي‌نت و گيم‌ نت ، پارکينگ اختصاصى ، خشکشوئى، سالنهاى کنفرانس ، سالن تفريحات سالم و همچنين خدمات فکس ، کافى شاپ، دسترسى آسان به مراکز خريد،دريا و ... رانام برد. مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-شایان-کیش3.jpg

-شایان-کیش4.jpg

-شایان-کیش2.jpg


هتل پارمیس کیش 

هتل پارمیس کیش از  هتلهای پنج ستاره  کیش است که به سبب داشتن مرکزیت بسیار مناسب در میدان پردیس و روبروی بازارهای  پردیس از جمله هتلهای پر طرفدار کیش است . این هتل همچنین دارای معماری زیبا و لابی مجللی است . هتل پارمیس کیش یکی از هتلهاي پر طرفدار كيش است که هم از نظر  کیفیت سرویس دهی و غذایی , تنوع اتاقها , موقعیت مرکزی در جزیره , برخورد خوب پرسنل و ...  امتيازات ويژه اي دارد که میهمانان تور کیش را به خود جذب میکند.

-پارمیس-کیش4.jpg

امکانات هتل پارمیس کیش :

از امکانات هتل پارمیس میتوان به سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  ،  کافى شاپ ،  کافى نت ،  سالن همایش و...  اشاره کرد . مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-پارمیس-کیش2.jpg

-پارمیس-کیش6.jpg

-پارمیس-کیش1.jpg


هتل ارم کیش

هتل 5 ستاره ارم کیش در بلند ترین ناحیه گردشگری شمال شرق جزيره زیبای کيش واقع شده است که به دريای خليج فارس نزدیک می باشد و مجهز به سيستم تهويه مطبوع مرکزي می باشد و محوطه و فضایی زيبا و سر سبز با گل وگياه و درختان نخل و  آبنمای زیبا طراحی و دیزاین شده است. شکل پلکاني هتل بزرگ ارم آن موجب شده که 80 % اتاق ها رو به  دريا باشد و اتاق هایي که به سمت جزيره هستند به علت احاطه داشتن به جزيره کيش و زيبائيهاي بي نظيرش، مناظر زیبایی اتاقهای رو به دریا دارد . سوئيت آپارتمان ها در باغی از نخلستان و گل و گياه و  و فضاي سبز واقع شده است که میهمانان تور کیش را به خود جذب میکند.

-ارم-کیش1.jpg

امکاناتهتل ارم کیش :

هتل ارم کیش  داراي محوطه زيبا 210 اتاق و 140  سوئيت آپارتمان در محوطه و با همه امکانات فروشگاه تجاري ،دو استخر و سونا و تالارهاي ویژه ازدواج و جشن تولد ,  کافي شاپ , رستوران سنتي ، رستوران با غذاهاي متنوع ايراني و خارجي،  رستوران گردان ،فست فود و همینطور 2 سالن آمفي تئاتر و  سالن کنفرانس چهل نفره می باشد. سالن گالري, کلوپ تفریحی و ورزشي و سالن بيليارد از دیگر امکانات هتل بزرگ ارم می باشد .

 -ارم-کیش3.jpg

 

-ارم-کیش2.JPG


هتل شایگان کیش

هتل 5 ستاره شایگان کیش در زمینی به مساحت 15000 مترمربع و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار دارد و دسترسی خوبی به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس  دارد و این یکی از مزایای مهم هتل به شمار میرود که میهمانان تور کیش را به خود جذب میکند.

1هتل-شایگان-کیش.jpg

امکانات هتل شایگان کیش :
این هتل در 7 طبقه بنا شده است .از خدمات این هتل میتوان به رستوران ها و کافی شاپ های متنوع به همراه موسیقی زنده، استخر و سونا، جکوزی و بدنسازی، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد، زمین تنیس، روم سرویس شبانه روزی، سالن کنفرانس ، اینترنت WiFi، خشکشویی، تاکسی سرویس شبانه روزی، تورهای تفریحی، اجاره اتومبیل ، اجاره دوچرخه، سالن بازی کودکان، بازی های کامپیوتری، شبکه ویدیویی، فروشگاه های پوشاک، سنگ های زینتی، دستگاه خودپرداز و غیره اشاره کرد. همچنین خدمات ویژه و رایگان هتل شایگان کیش شامل استقبال فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، اقامت کودکان زیر 5 سال میباشد. مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

5هتل-شایگان-کیش.jpg

6هتل-شایگان-کیش.jpg

-شایگان-کیش3.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین نرخ ها با بخش فروش آژانس هواپیمایی تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95





:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش , امکانات هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: